snik relatieprobleem

17-06-2011 00:35 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,hoop op wat aanspraak. Zojuist is vriend i/d reserve kamer gaan slapen en wil niet meet praten.

Laatste tijd wat ruzietjes. Gestopt met de pil en last van hormonen. Hij mist familie en heeft het niet naar zijn zin op werk.

Conclusie van hem:ik ben boos om niets,steeds ziek (elke twee werk ingesteld+koorts erbij) en hij weet niet wat hij wil.

Hij ligt nu op de andere kamer en ik wordt gek.moet ik hem met rust laten of niet. Ik kan hier zo slecht tegenen kan nu niet slapen en moet morgen wel vroeg op. Hoop op wat afleiding/advies
Weet hij niet wat je wilt qua relatie of iets?

Ga eens gezellig samen met hem langs bij familie misschien vrolijkt dat zijn gevoel op ? :-)

Je openingspost leest ietwat warrig, sommige zinnen begrijp ik niet helemaal.
Voor nu even laten betijen. En morgen of in het weekend een goed gesprek houden.

Weltrusten
Niet s'nachts nog lastigvallen. Als het allemaal onnozel is geweest die hele ruzie en hij is nog wakker dan zou ik nog om het hoekje weltrusten schat, ik hou van je, fluisteren. Gewoon iets liefs, om de ellende beetje te doorbreken. Niet op zielige toon uiteraard.
Tja sorry forum mobiel, dus typen gaat lastig. Zijn familie woont verweg dus langsgaan gaat moeilijk,1 van vriend zijn frustraties. Voor de rest hij weet idd niet wat hij met de relatie wil. En "of hij morgen nog wel wil thuiskomen na het werk". Zoals hij zelf zegt. Ik weet dus niet hoe ik moet reageren op zo'n opmerking
ga slapen, dat doet. hij ook
Hmm ik was er natuurlijk al heen geweest,gezegd i love you,maar begon eigenlijk ook een btj te zeuren Niet slim,dus ook maar snel weer weggegaan. Ik ga proberen te slapen,doet hij idd ook nu. Maar in mijn gedachten zit ik al in het ergste scenario. Pff ik moet echt leren rustig te blijven
Adem in en uit, lekker liggen en slapen, morgen gaat die wekker weer veels te vroeg meisje.
Als jij morgenochtend weg bent dan hij , leg dan nog een briefje neer met iets liefs (zonder te zeuren) en ga nu lekker slapen.
Borderwalk:goede tip. En ik volg jullie raad op,ik ga nu slapen,hoor vriend ook al snurken. En schrijf morgen een briefje. Ik hoop dat het allemaal meevalt,aangezien hij nu relaxed ligt te pitten :-)
En hoe is het afgelopen?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ja hoe is het afgelopen?
Leelaa wat een verschrikkelijke avatar:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven