werkwijze vakantieveilingen.nl

17-06-2011 12:23 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik weet niet of hier al een topic over is geweest, maar ik zie nergens op de site www.vakantieveilingen.nl of de lastminute reizen inclusief vliegtickets zijn !!\

Lijkt me heerlijk om voor 50 euro ( exclusief ontbijt en diner) 5 dagen in Portugal te zitten.

Maar zowel bij inclusief als exclusief staat geen info over de reis.

Wie o wie heeft er ervaring mee??!!
de wereld is hard, maar de voorkant van een trein ook !!!
Als het er niet bij staat, kan je er vanuit gaan dat het alleen het hotel is.
Nee natuurlijk niet. Dat kan je zelf toch ook bedenken voor 50 euro?
Nee, het is alleen het hotel. Er staat ook vaak bij wat er wel en niet bijzit. Zo komen er natuurlijk nog toeslagen bovenop (hoeveelheid verschilt per reis) en soms een verplichting om ook diner/ontbijt in het restaurant van het hotel te eten. (apart betalen) etc.
Hoe weten jullie zeker dat het niet zo is, ligt eraan wat er geboden wordt. TO, kijk even bij de reis bij "meer informatie" daar staat precies wat erbij zit.
quote:Popje1975 schreef op 17 juni 2011 @ 12:28:

Nee natuurlijk niet. Dat kan je zelf toch ook bedenken voor 50 euro?Nee hoor. Het zijn veilingsites. Dus voor 50 euro kan je gewoon op vakantie inclusief tickets en hotel.
Bij de eerste reis die ik bekijk staat het duidelijk aangegeven:

Wat wordt er geveild?

• 8-daagse zonvakantie

• Voor 2 personen

• In het 5-sterren Ideal Prime Beach

Let op; het gaat hier om een volledig verzorgde pakketreis inclusief vlucht, hotelverblijf en transfers
Goed kijken onder het tweede tabblad wat de voorwaarden zijn. Staat er altijd bij wat inclusief en exclusief is en of er nog verplichte toeslagen bij zitten.

Bij sommige hotels met een weekendje weg moet je bijv verplicht het diner in het hotel nuttigen, dat zijn weer extra kosten.
Als het INCL tickets is staat dat er expliciet bij vermeldt.
http://www.hotelveiling.nl/vakantieveiling-c13
ik heb inmiddels bij meerdere biedingen gekeken, en zie dat onder het kopje Optioneel tickets staan.

Het staat alleen niet bij alle biedingen, maar het is me allemaal wel al een stuk duidelijker geworden !!

thanx !!
de wereld is hard, maar de voorkant van een trein ook !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven