De volle vrouw in bed?

08-02-2010 16:05 303 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben erg benieuwd naar meningen. Vooral van de heren eigenlijk, hehe..

Ik heb altijd een vol figuur gehad. In het begin had ik er moeite mee, ook tijdens de sex. Ik voelde me niet echt op mijn gemak, en kon daardoor niet optimaal genieten. Ik probeerde sommige "zones" een beetje te verbergen voor mijn lover.

Inmiddels heb ik me hier overheen kunnen zetten, en kan ik optimaal genieten van sex

Maar nou ben ik wel heel benieuwd.. waar kijkt de man naar? Zijn er dingen waar ze van afknappen? Ben ik de enige die die verse put in mn dijbeen zag? Liever een volle of een slanke vrouw?

Ik ben benieuwd
Ben ook volslank (prima term, niets meer aan doen) maar wat anderen (mannen) eerder aangeven; je hebt iig die grote borsten. Nou vergeet t maar, die heb ik niet! Heb een ruime cup B maar ze staan nog recht naar voren en daar ben ik onwijs blij mee! Al was de verhouding 'normaler' geweest als ik een D cup had gehad.

Gelukkig hem je genoeg 'billen' mannen, die krijg ik genoeg achter me aan ;)
Ik ben ook een volslanke vrouw, schaam me niet voor mijn lichaam, ik ben zoals ik ben. Heb een vaste relatie en tot voor kort was mijn sexleven goed. ( door ziekte geef ik er nu een 1 voor)

Als ik weleens aan het chatten ben, of ook via hyves een berichtje krijg, krijg ik vaak te horen dat mannen mijn lichaam geil vinden. Ik vraag me dan af waarom.

Ze zeggen dan meer vlees om vast te houden, vollere vrouwen zijn beter in bed, zien er erotischer uit.

Ik ben toch echt van mening dat op het meer vlees na, dit toch wel verschilt per persoon.

Ik ben vaak liever lui dan moe in bed, laat mijn vriend het werk doen haha, bovenop zitten heb ik na 5 jr nog steeds geen ritme in weten te krijgen, en mijn snoopy nachthemd is van verre erotisch als ik in bed lig.

Het is niet dat ik er geen moeite voor wilt doen, maar mijn vriend vind mij goed zoals ik ben, hij hoeft al die poespas er niet om heen.

Vind mij goed uitzien als ik leuk optut, maar een leuk joggingpak vind hij me ook goed staan.

Sexy lingerie vind hij niet nodig omdat het toch uitmoet en hij heeft het niet nodig om opgewonden van te raken.

Ik hoor vaker dat ik er geil uitzie en dat ik zaadvragende oogjes heb en dat ik vast wel een beest in bed zal zijn. En dan blijf ik me toch afvragen hoe ze daarbij komen..
Voor mij is het niet zo van belang of een mens dik of slank is.

Goede persoonlijke verzorging en elkaar lief vinden, samen het heerlijke gevoel van intimiteit. Houden van elkaar in ons korte bestaan op deze planeet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven