Geen nut meer

18-06-2011 11:26 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een week geleden is het over gegaan met mijn vriend.

Ik heb al die tijd naar de toekomst heen geleefd, zag overal het nut van in, mijn opleiding, en de opleidingen die ik nog wil gaan volgen.

Het geld wat ik met mijn bijbaantje verdien zou voor later zijn, voor ons huis.

Ik was overal gelukkig mee, met mijn ouders, vrienden. Maar alles draaide voor mij om hem.

Nu is het over, ik heb vriendinnen die er voor mij zijn. Maarja dat is ook maar even want hun zijn ook druk met hun vriendjes en hun eigen leven. Mijn ouders, die steeds maar zeggen dat ik door moet gaan en naar mensen toe moet gaan om niet alleen te zijn.

Nu ben ik mijn ex een beetje vergeten, en ik heb ook niet meer veel liefde voor hem.

Maar ik zie het nut niet meer van iets.

Ik maak mijn opleiding af, dan kies ik een andere. Krijg ik een baan, heb ik vriendinnen die ik alleen in het weekend zie. En voor de rest zit ik thuis met mijn ouders en heb ik verder niks, heb geen zin meer om ergens heen te gaan. Al die blije mensen om mij heen terwijl ik zelf met een verschrikkelijk gevoel in mij zit.

Ik wil opnieuw van iemand gaan houden en er voor iemand zijn. Ik kan niet alleen zijn!

Herkent iemand dit?
Oke sorry, ik probeer geen topics meer te openen.
KIND!

Gisteren lag je nog volledig in de kreukels, vandaag voel je geen liefde meer voor hem...

Alles wat je deed was voor "later met hem"? Alles wat je deed de afgelopen 3 maanden dus?

Djeeeeeez..
KIND!

Gisteren lag je nog volledig in de kreukels, vandaag voel je geen liefde meer voor hem...

Alles wat je deed was voor "later met hem"? Alles wat je deed de afgelopen 3 maanden dus?

Djeeeeeez..
quote:bloem55 schreef op 18 juni 2011 @ 12:48:

Hoezo je probeert?

Open ze gewoon niet meer. Is niet zo moeilijk hoor.

Lees eerst de adviezen uit je 1000 vorige topics maar.
Dit volgende bedoel ik niet lullig hoor, maar serieus. Heb jij geen vriendinnen?

Omdat je wel heel veel topics opent in korte tijd en van alles kwijt moet als een soort uitlaatklep.
Ik heb wel vriendinnen!

maar ik ben gewoon zo dat ik doorzeur over dingen en het liefst probeer ik daar de hele dag over te praten.

terwijl ik weet dat dat het nog allemaal erger maakt.
quote:xalvadora schreef op 18 juni 2011 @ 12:58:

Dit volgende bedoel ik niet lullig hoor, maar serieus. Heb jij geen vriendinnen?

Omdat je wel heel veel topics opent in korte tijd en van alles kwijt moet als een soort uitlaatklep.

In d'r OP staat van wel.. Het is gewoon een gevalletje "te veel aandacht nodig".. Dat blijkt uit alles wat ze schrijft en de 1000 topics die ze opent...

@Gaia : Spijker op zn kop...
Sterker nog, het wordt tijd om je te staffen bij de Mods!

Je verziekt het forum, valt ons lastig door steeds nieuwe topics te openen maar je problemen net weer even anders te formuleren. Als je echt een nieuwe vraag hebt voor jezelf, dan pas open je een topic.

Er zijn meerdere mensen hier die aandacht nodig hebben voor serieuze kwesties!!Laat dit een waarschuwing voor je zijn.

En lees de goede adviezen eens door op die 55 topics van je, werkt het nog steeds niet bij je, zoek dan professionele hulp bijvoorbeeld.
Oke, nou ik heb het idee dat jij niet goed weet hoe je met je gevoelens moet omgaan, dat is ook soms lastig hoor.

Maar het lijkt er idd wel op alsof je alles eruit moet gooien continue omdat je zelf anders gillend gek wordt...?

Waarom zeur je door over dingen? Je maakt het jezelf namelijk erg moeilijk.
quote:bloem55 schreef op 18 juni 2011 @ 12:48:

WAT NOU "oke sorry"?

En "proberen"?

Ja ja zo lust ik er nog wel een paar!!!
Heb je weleens bij een psycholoog gelopen?

Als je er zelf niet meer goed uitkomt, schroom dan niet om hulp te vragen en te aanvaarden.

Ik zie gewoon een grote schreeuwerige HELP afkomen van al je topics.
Niet proberen maar DOEN!

Door op 1 eigen topic te blijven schrijven en niet op 55 tegelijk over hetzelfde issue.
quote:bloem55 schreef op 18 juni 2011 @ 12:59:

maar ik ben gewoon zo dat ik doorzeur over dingen en het liefst probeer ik daar de hele dag over te praten.

terwijl ik weet dat dat het nog allemaal erger maakt.En dat gaat hier ook op...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kan je je andere topics (over hetzelfde onderwerp) niet verwijderen? Dan gaan we door in dit topic.
quote:perseph0ne schreef op 18 juni 2011 @ 13:00:

[...]

In d'r OP staat van wel.. Het is gewoon een gevalletje "te veel aandacht nodig".. Dat blijkt uit alles wat ze schrijft en de 1000 topics die ze opent...

@Gaia : Spijker op zn kop...

Dankjewel perseph0ne, jij begrijpt m gelukkig!

HEt is gewoon verzieking van het forum en alle aandacht naar zich toe trekken. Dat vind ik nogal oneerlijk en kwalijk tegenover de andere mensen hier die hulp/steun zoeken via dit medium.

Voor extra info zie loepje van TO!
Praten je ouders weleens met je? Weten ze dat je je zo rot voelt?
Heb je even geloept, ik tel 21 topics van jouw hand
Als je nog verder leest, zie je dat ze zich best wel happy voelt hoor, vandaar erg kwalijk voortdurend topics te openen met noodkreten.

Zoek een psycholoog op Bloem
TO is wanhopig en wil graag denken dat haar droom bestaat. Deze droom heeft een verslavend effect op haar; ze wil alleen dit, en anders niks, want ze heeft een leven alleen opgegeven.

De kans is niet groot dat de lieve man van je dromen echt zal gaan houden van jou, of hij moet even labiel zijn en een heldenrol willen vervullen.

Iedereen moet zelf weten wat hij doet. Wie weet komt hij wel maar je zal dan het vermogen missen om dat geluk te grijpen of lang vast te houden omdat je niet met jezelf overweg kan.
Maar ze kan wel leren om beter met zichzelf overweg te kunnen. Ik denk dat ze echt hulp moet gaan zoeken.
Hij heeft mij ook gekwetst, door te zeggen dat hij veel beter is als mij. Dat heeft die letterlijk gezegt! Hij vond dat ik nooit gelijk had, dat hij alles beter wist.

Belachelijk! Daarom zeggen mijn ouders dat hij mij niet waard is, en dat ik ook vooral niet langer aan hem moet denken.
Goh daar is bloempje weer.

Het houd ook niet op he. Jeetje bloem we hebben allemaal issues,bespreek die dan op 1 topic.

Rot voor je dat het uit is, ja dat doet pijn dat snappen we allemaal want er lopen hier genoeg mensen die luddevedu hebben ( waaronder ik ) maar die zie je ook geen 20 topics per week openen.

Get over it.
Bloem, lijkt het je niet verstandig met een deskundig iemand eens goed over alles te gaan praten?
quote:bloem55 schreef op 18 juni 2011 @ 12:59:

Ik heb wel vriendinnen!

terwijl ik weet dat dat het nog allemaal erger maakt.

Niet meer doen dus. Andere mensen hebben ook zo hun eigen problemen en die gaan daar ook niet de hele dag over door. Als je weer wilt zeuren, even tot 10 tellen en over iets anders beginnen. En zorg voor afleiding, leuke dingen om te doen.

Als je er echt niet uit komt, praat daar dan met je ouders over en vraag aan hun of zij het verstandig vinden dat je eens met je huisarts gaat praten en je laat doorverwijzen naar een psycholoog. Misschien kan ie je leren hoe je wat steviger in je schoenen komt te staan.

En hou het nou voorlopig bij dit topic, je kunt in 1 topic ook alles kwijt hoor, kun je gewoon op doorgaan.
Eens met Xalvadora, ga eens met iemand praten.

Volgens mij kom je chronisch aandacht tekort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven