Waarom hebben single mannen tampons in huis?

20-01-2008 23:51 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Overblijfsel (klinkt vies in dit verband, eh, verband ) van een vorige relatie?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Donkeyshot schreef op 21 januari 2008 @ 00:15:

Nou vooruit, ik ben om. Jullie hebben me overtuigd en ik ga ook deze gastvrijheid in mijn huis invoeren. Maarre .. wat moet ik nu in huis halen ? Ob of tampax ? Mini, regular, super ? Hèlllllppppp !!!

Nou, de enige mannen waarbij ik ooit tampons in huis gezien heb waren de mannen die stiekem toch niet single waren of die koud uit hun relatie kwamen, en daar nog lang niet overheen waren. Ik check dat dus ook altijd, wat er in de badkamer aan vrouwenspul staat. Vind ik tampons, make up verwijderaar, wattenschijfjes, conditioner, inlegkruisjes of wat dan ook, dan ga ik er niet vanuit dat de man in kwestie vrijgezel is en wordt er niet geneukt .

Dus tja, je moet het zelf weten...
Am Yisrael Chai!
quote:extrahalo schreef op 21 januari 2008 @ 00:17:

en maandverband en inlegkruisjes, opfrisdoekjes..Ik zie hier een gat in de markt voor de fabrikanten: een pretpakket met een heel tampon assortiment, speciaal voor de gastvrije single mannen
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
FV, darling, mijn ex is zo vrijgezellig als wat. En is is er erg overheen, over mij.

Hij doet dat echt uit gastvrijheid.

Hij heeft ook een kist met speelgoed voor jonge kinderen van vrienden.

Zo is ie.

Mr Perfect.

De beste exman ter wereld!
Geen bijzonderheden
En als ik een date heb die toch een beetje tegenvalt zet ik gauw een doos tampons op de plee thx Fash !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

(Hoe is't? Long time no see! Hoop alles goed )
Am Yisrael Chai!
Die mannen zijn vast niet altijd vrijgezel geweest, dus ik vermoed dat het hier halfvergane dozen tampons betreft die gewoon nooit zijn opgeruimd.

Zelf heb ik het nooit gezien. Behalve bij mijn vader die jarenlang een oud pak maandverband van mijn moeder bewaarde in de badkamer voor het geval dat ik bij hem ongesteld zou worden. Ze gingen uit elkaar toen ik 2 was... Zijn vriendinnen zullen we gedacht hebben!
quote:Donkeyshot schreef op 21 januari 2008 @ 00:30:

En als ik een date heb die toch een beetje tegenvalt zet ik gauw een doos tampons op de plee thx Fash !!
Ik heb ooit een tampon in iemands neus geduwd midden in de kroeg, hij kreeg een bloedneus namelijk. Verrekt handige dingen die tampons. Voornamelijk de foto's waren erg vermakelijk, toen hij nuchter was. Gna!
1x is genoeg
hahaha tja daar kunnen ze ook voor fungeren
Het is van de vrouw die in zijn leven is. AL dan niet tijdelijk.

Het is niet vanwege bindingsangst afleren. Het is vanwege bezitterigheid van die vrouw(en).

Er wordt buiten jou om dus ook nog geneukt.
quote:kjong schreef op 21 januari 2008 @ 00:42:

Het is niet vanwege bindingsangst afleren. Het is vanwege bezitterigheid van die vrouw(en).

Er wordt buiten jou om dus ook nog geneukt.nou niet altijd kijk maar naar het verhaal over die lieve ex ( sorry naam weet ik ff niet)

Er wordt buiten jou om dus ook nog geneukt.Oo.
Geen bijzonderheden
ex van Yasmijn bedoel ik
quote:claire123 schreef op 21 januari 2008 @ 00:45:

[...]

nou niet altijd kijk maar naar het verhaal over die lieve ex ( sorry naam weet ik ff niet)Yasmijn.
Geen bijzonderheden
Het is maar hoe je in (niet on) gesteld bent. Ik heb ook van alles in huis wat ik zelf nooit gebruik. Maar ja, iemand zal er maar om verlegen zitten....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
In het geval van lieve ex zou ik er niet aan beginnen, zou veels te bang zijn dat lieve ex eigenlijk niet op vrouwtjes valt...kuch...
Ik ken geen single man die een pak luiers en rompertjes in huis heeft Poez.
bij mannen die zo gastvrij zijn twijfel ik aan de sex. geaardheid.

Maar misschien heb je ook mannen die opgewonden raken van tampons en is het gewoon een fetisj?
Ik ken ook geen vrouw die zich 'vrouwtje met veel mannelijke vrienden' noemt, Kreng .

Er wordt buiten jou om dus ook nog geneukt.

Ja, en eigenlijk stoort me dat nog steeds

Woon inmiddels zelf samen, maar toch.

Kom vaak in de oude echtelijke woning en als ik dan veranderingen zie, dan baal ik.

Hij heeft ook ineens heel ander beddegoed. En kaarsen op MIJN nachtkastje. De brutaliteit!

Zul je denken, waarom kom je op zijn (mijn) slaapkamer?

Omdat A: mijn katten daar liggen en die ik moet knuffelen

B: er hangt nog een hoop kleding van mij in MIJN kast waar ik nog even geen ruimte voor heb en die ik toch pas over -10kilo weer aankan.

En toch wel de beste exman ter wereld, een betere kan geen vrouw zich wensen!
Geen bijzonderheden
Schiet me te binnen, geheel antioniaans, misschien is dat pak tampons wel een stiekum reservepak toiletpapier.
Wanneer heb je voor het laatst met hem geneukt Yas?
quote:kjong schreef op 21 januari 2008 @ 00:54:

Wanneer heb je voor het laatst met hem geneukt Yas?Seks met je ex is hip, he?
Geen bijzonderheden
Ik zou het niet weten.

Seks met mijn man vind ik al hip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven