Tell sell toppers ;-)

18-06-2011 22:31 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Af en toe komt tell sell wel eens voorbij en altijd vraag ik me dan af: wie koopt er dat soort spullen en is het echt wat je ervan verwachtte?

Ik zou wel nieuwsgierig zijn naar dat laser apparaat tegen haargroei, iemand het ding aangeschaft?
Mijn broertje heeft ooit de automatische stofzuiger aangeschaft. Dat was dat kleine robotje dat door de kamer ging. Het ding werkte voor geen meter. Althans, het reed wel, maar de vloer werd niet echt goed schoon.

Een vriend van mij heeft die verfkwast die zelf verf bleef bijvullen aangeschaft. De verf zat dan in het handvat en zou dan doorstromen naar de roller zodat je niet elke keer opnieuw je roller in de verf hoefde te doen. Deed het ook niet goed.

Iemand de 101-delige wokset ooit aangeschaft? Dat was mijn topper
ben wel benieuwd naar die true cover...die camouflage die zo goed zou dekken. Heb nogal wat littekentjes in mijn gezicht.
Haha geestig! Het erge is dat als het voorbij komt op tv ik soms heel lang blijf kijken! En er bijna in ga geloven!

Heb ooit zo'n gelpad besteld, tegen rimpels in het decolleté, dat werkte op zich wel, maar vond het niet lekker zitten.

Wie heeft de true cover ooit gebruikt?
Haha mooncatcher, ik dus ook! :-)
hoe werkt dat gelpad dan? Moet je dat constant dragen?
quote:goldmember schreef op 18 juni 2011 @ 22:48:

Haha geestig! Het erge is dat als het voorbij komt op tv ik soms heel lang blijf kijken! En er bijna in ga geloven!

Dat heb ik dus ook. Enorme discussies met een vriend gehad over de 101-delige wokset. (Dat was 1 wok, een kookboek, nog iets en 98 chopsticks). Hij vond het goedkoop ik rete duur.

Maar hoe langer je ernaar kijkt, hoe geweldiger het lijkt. Zo heb ik die vacuumzakken gekocht. Dat zijn die zakken waar je kleding of kussens in doet. Vervolgens zet je de stofzuiger erop en wordt alle lucht eruit gezogen. Heb je opeens heel veel ruimte. Echt heel handig. Moet wel zeggen dat ik ze bij de Blokker heb gekocht. Da's goedkoper. En dat is maar goed ook, want de kwaliteit is niet al te best. Zakken gaan snel stuk.
Ik ben ook wel benieuwd Goldmember naar die pads (via Google al gevonden maar de werking is niet duidelijk en zie ook geen foto's).....
Heel lang terug hadden ze van die opblaasbeddeen (zowel 1- als 2 persoons) die je dan niet hoefde op te pompen maar gewoon met een stekker in het stopcontact stak. Dan zat er een knopje op en als je die inhield blies ie zichzelf op. Superhandig omdat ik nogal vaak vriendinnen had die bleven logeren. Werkte prima en heeft het jaren gedaan terwijl wij toch nooit echt zachtzinnig met dat 'motor'gedeelte omgingen. Dus ze kunnen het wel bij Tell Sell, alleen hoor je niet vaak dat een product van hun ook goed is haha

deze heb ik eens gekocht maar wel toen die bij de blokker lag. Ik snapte ineens waarom de ballon niet kapot ging als je dat ding erlangs haalt het doet gewoon niks! De hele avond heb ik zitten schuren totdat Patrick zei: geef het op, je ziet toch dat het niet werkt. Tja dat was de waarheid als een koe. Zonde hoor
De flavorwave. Hoewel ik niet zeker ben dat ie echt van Tell Sell was.

Nooit gebruikt; één keer aangezet, toeh had ik er meteen al geen zin meer in. Ben aan het bedenken of ik die glazen pot nog ergens voor zal gebruiken voor ik hem weggooi. Of misschien is ie al weg.
Die gelpad plak je op als je gaat slapen. Is een soort hartvormig plakkerig ding, zodat je als je op je zij slaapt geen rimpels krijgt. Werkt wel, alleen plakt hij al vrij snel niet meer.
Ik heb ooit epil stop gekocht.

Just spray it on and wipe it off zeiden ze in de reclame. En ze sprayden dus, en meteen daarna veegden ze , en dan was het haar weg.

Aangezien ik harige Harry ben , leek me dat wel wat. Toen ik het thuiskreeg stond er op dat je het rond de 5 a 7 minuten (ik weet niet meer precies) moest laten inwerken

En in die reclame zeiden ze juist: zo handig het hoeft niet zo in te werken als bij ontharingscreme blala..

En toen ik klaar was had ik brandwondjes. Nog steeds littekens van.
O die padegg leek mij ook wel wat, maar werkt dus niet!
Ik zag vanmiddag een borstel voor he voeten met geintegreerdw pluimsteen met zuignap. Fascinerend!
Ik koop de padegg altijd op de markt en hij werkt wel degelijk! Alleen als de mesjes bot zijn moet je een nieuwe kopen en die niet voor veel geld bestellen
Al die TellSelltroep kan je ook bij de Blokkert/Marskramert halen. Natuurlijk werkt het allemaal niet zo soepel als je op de TV ziet, maar daar wordt het ook aan de man/vrouw gebracht door hele goeie standwerkers zoals bijvoorbeeld die verf-dingen. Die weten precies (en hebben heel lang geoefend!) hoe ze het moeten doen, maar in de praktijk als leek lukt het je nooit. En van die vacuum-zakken, die kan je idd overal halen, en ja, op een gegeven moment gaan ze nu eenmaal stuk.

Het is misschien leuk om naar te kijken, maar koop het niet. En al helemaal niets wat je op je huid moet smeren ofzo, want al die producten komen vroeg of laat negatief in het nieuws ivm blaren, brandplekken of nog erger.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
O ja, manlief is wel helemaal blij met de PedEgg trouwens. Ik vind het een eng ding! Maar idd de blokker-uitvoering voor 9.99.
hebben jullie die nieuwe spaanse reclame gezien?

Dat je 15 kg kunt afvallen in 14 dagen.

Dat is gewoon te ongeloofwaardig, ik kanme niet voorstellen dat iemand dat gelooft
quote:_yellowlove_ schreef op 18 juni 2011 @ 23:19:

hebben jullie die nieuwe spaanse reclame gezien?

Dat je 15 kg kunt afvallen in 14 dagen.

Dat is gewoon te ongeloofwaardig, ik kanme niet voorstellen dat iemand dat gelooftIk ken wel een paar forumsters die dol zijn op dat soort dieeten!
Een apparaat waar ik wel nieuwsgierig naar ben ik die magic window washer...ziet er super strak uit qua schoonmaken van ruiten. Dit vermijdt ik nu zeer, maar misschien dat dit apparaat het wel leuk maakt.....of iig wat aantrekkelijker, zover dat kan met ruiten schoonmaken.

Het enige wat ik wel eens via Tell Sell heb gekocht zijn de videobanden van Tae Bo. Veel plezier van gehad ^__^

Maar je blijft inderdaad makkelijk plakken wanneer je langs Tell Sell komt
Volgens mij interesseert het die makers toch niet of het werkt en er klachten komen of wat dan ook. Er zijn altijd tig mensen die het wel geloven of eens willen proberen, en dan hebben zij weer wat verdiend. Dat zal de doelgroep wel zijn.

Maar ik geef toe, ik blijf soms ook heel lang kijken
een abtronic oid. ( maar dan bij Blokker. )

Dat waren electronische dingen die je op je buik deed, en dat je dan zonder moeite een sixpack kreeg.

werkt niet.
Stiekem blijf ik ook altijd lang kijken maar heb nooit iets gekocht.

Die nu veel voorbij komt is dat snoepding voor kinderen. Zon rond bakje waar ze eten in kunnen doen maar waar niets uit kan vallen hoe hard ze er ook mee zwaaien. Maar geloof er eigenlijk niets van, plus sowieso als een kind troep wilt maken pakt hij het er wel uit en gooit het op de grond, net als wat je ook in die reclame zag.

Dus daar geloof ik eerlijk gezegd echt niets van. Denk ook dat er echt wel op een manier is dat er eruit kan vliegen.
quote:just-juul schreef op 19 juni 2011 @ 00:05:

een abtronic oid. ( maar dan bij Blokker. )

Dat waren electronische dingen die je op je buik deed, en dat je dan zonder moeite een sixpack kreeg.

werkt niet.

Geweldig dat je het toch gekocht hebt.

Jammer dat het niet werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven