Vrijwilligerswerk Nepal

19-06-2011 12:07 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Samen met een vriendin van mij ga ik naar Nepal voor een maand. Hier gaan wij weeskinderen helpen en daarbij lesgeven op een openbare school. Hier willen we graag spullen meenemen die nuttig zijn (denk maar aan pennen, kleurpotloden, collegeblokken, etc). Daarom dat ik mij afvroeg, zijn er bedrijven die kunnen helpen bij het (kosteloos) verkrijgen van deze spullen? Heeft iemand tips of suggesties hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Dat komt vast goed! Gewoon vertrouwen hebben in jezelf en in je kunnen en bedenken dat elke hulp die je biedt helpt, ook al is het maar klein.

Bedenk wel dat het zwaar wordt, zowel helpen in het weeshuis als lesgeven. De kinderen vragen erg veel aandacht Zorg dat je af en toe een dagje/middagje voor jezelf hebt!

Geniet van de voorbereidingen en als je nog vragen hebt kun je me altijd PM'en hoor! Wanneer ga je weg?
je hebt dan trouwens zeker net eindexamen gedaan? Gaaf hoor, op zulke jonge leeftijd al naar Nepal.
We hebben sowieso 1 dag in de week vrij. Dan krijgen we ook de mogelijkheid om een (warme) douche te krijgen, haha. Zal inderdaad wel zwaar worden, maar ben iemand die absoluut niet van stilzitten houdt en liefste heel de dag bezig is. Nogmaals bedankt voor al je reacties. Ik vertrek 9 juli en kom 8 augustus weer terug hier in Nederland aan
Nee, heb twee jaar geleden mijn VMBO-diploma gehaald, vorig jaar mijn HAVO-diploma en als het goed is nu mijn HBO-propedeuse, haha. Meer dat ik nu wel een leeftijd heb waar ik dit kan gaan doen, niet te jong.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven