Staat dit wel?

19-06-2011 20:43 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben even wat meningen nodig :-)

Ik wil graag een DVD opbergmeubel van Ikea aan de muur hangen. Via m'n mobiel lukt het me niet om een link te plaatsen, maar de kast is 1.80 lang, 30 cm diep. Je kan hem in verschillende hoogglans kleuren krijgen.

Ik wil graag de witte, omdat ons tvmeubel ook hoogglans wit is. Maar zowel ons tvmeubel als de DVD kast staan/hangen tegen/aan een witte muur.

Zal dat wel staan, al dat wit bij wit? :-) de rest van ons interieur is grijs, zwart en wat kleur door accessoires.

Kast is van Besta Burs trouwens! En de muur een kleur geven is wat lastig want dat heeft de aangrenzende muur al, en daar past de tv e.d. niet.

Misschien wat lastig om zo je mening te geven, maar ben benieuwd!
Ik zou niet weten waarom t niet zou staan..
ik ook niet
Ik denk juist dat dit erg mooi zal staan!

Zwart, grijs en wit zijn basiskleuren, dus wat mij betreft altijd goed!
Ik eigenlijk ook niet, maar volgens manlief is dat nogal veel wit. En ook al vind ik dat hij er geen verstand van heeft :-) , twijfel ik toch ineens aan het idee. Maar volgens mij lijkt het ook wel...
Beetje saai? Te steriel

Zelf houd ik van kleur
Frankly my dear, I don"t give a damn
Het lijkt mij erg saai. Kun je het vlakje muur in het meubel niet dezelfde kleur geven als de muur ernaast? Dat geeft nét een beetje meer kleur in het geheel en het schept een eenheid in je kamer.
Het lijkt mij wel mooi. Ik vind van die gekleurde vakken op de muur helemaal niets, dan kun je beter alles wit houden.
DE kast bij andere mensen thuis.

“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ziet mij er te steriel uit, maar als je het zelf mooi vind, waarom dan niet? Jij moet er in leven, ik niet!!
Wit bij wit staat juist heel mooi.

Mijn tv-meubel is wit, daarnaast (met 1 grote plant ertussen)staat mijn witte Ikea boekenkast (met veel vrolijk gekleurde boeken) en daarnaast een wit bureau met witte planken erboven.

Ik vind het prachtig staan.
De kast waar de tv op staat vind ik mooi, de kast er boven (het dvdrek?) vind ik geen gezicht, maar dat is mijn smaak
Wow die kast is echt een rage zeg!

Zo kun je het probleem ook oplossen:

Edit: oeps het TV-meubel heb je al.
Mooi hoor, doen! Alleen wat Calvijn zegt, die kast er boven is niet mooi, die zou ik ergens anders hangen.
Oke, een aantal van die foto's zijn natuurlijk niet heel representatief voor de gehele bevolking, maar toch kan ik het niet laten op te merken dat ik het echt een hele treurige eenheidsworst vind.
Volgens mij bedoelt BeschuitjeAardbei niet de tvkast, maar de lange plank/wandkast die boven de tvkast hangt (op foto 3,4, en 5 van Tickel).

Een bekende van mij heeft een open witte hoogglanskast (niet die van Ikea, maar meer een design-geval). Die staat tegen een grijze muur, waardoor de kast er wat meer uitspringt. Wit op wit lijkt mij wel erg saai.
quote:mopsie schreef op 19 juni 2011 @ 21:43:

Volgens mij bedoelt BeschuitjeAardbei niet de tvkast, maar de lange plank/wandkast die boven de tvkast hangt (op foto 3,4, en 5 van Tickel).

Een bekende van mij heeft een open witte hoogglanskast (niet die van Ikea, maar meer een design-geval). Die staat tegen een grijze muur, waardoor de kast er wat meer uitspringt. Wit op wit kijkt mij wel erg saai.

Die kast boven de tvkast bedoelde ik ook.

Die vind ik niet zo mooi staan, zo boven die tv
Hmm, ik moet zeggen dat die foto's me ook nog meer aan het twijfelen brengt. Zo bij elkaar ziet het er niet echt uit zoals ik het in mijn hoofd had. Nog even paar nachtjes over slapen. Bedankt voor het meedenken!
Ik zou eerder die kast laag hangen en de tv er boven aan een beugel.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik zou de muur zwart of grijs verven, en dan die hoogglans witte meubels.
Ik vind de tv-kast mooi (maar ik heb hem zelf ook ) en die kan prima tegen een witte muur. Ik vind alleen dat ding erboven niet mooi. Zo gek, ineens een witte (of grijze, of rode) balk die boven je tv hangt.
Wit tegen wit? Er zijn mensen die verschillende kleuren wit kunnen combineren zonder er een ziekenhuissfeer van te maken. Ik weet niet hoe ze 't doen. Misschien lukt het je. Zelf zou ik met een grijze (lichtgrijs, middel of donker) achterwand gaan werken en dan zorgen dat de witte stukken geen gelige toon hebben, want anders lijken ze goor.

Ik vind het kastje wel mooi maar wat koel. De rest moet dan de gezelligheid brengen.
Ik vind die cd-kastjes die je dicht doet met een klepje minder mooi. Inderdaad wat steriel.

Wat ik zelf leuker vind is een open rekje, dat vind ik levendiger staan. Heb zelf 4 grijze benno's vol met cd's en dvd's. De benno is een staande cd-kast. Ook in wit verkrijgbaar. De hoogte van de planken kun je zelf aanpassen, zodat je er ook snuisterijtjes tussen kunt zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven