Hoe kan ik het aanpakken?
maandag 20 juni 2011 om 17:59
Ik heb ergens moeite mee.
Ik kan heel goed praten met mannen over van alles, dagelijkse dingen en koetjes en kalfjes enzo.
Maar echt een belangrijk gesprek aan gaan over een onderwerp vind ik altijd moeilijk. Dan bedoel ik zaken over het leven en waar je vanaf moet weten van elkaar. Hier heb ik ook problemen mee gehad in mijn vorige relatie. Ik zou dit zo graag willen veranderen, maar hoe?
Ten eerste weet ik nooit waar ik het dan over moet hebben en hoe ik ermee moet beginnen.
Ik kan heel goed praten met mannen over van alles, dagelijkse dingen en koetjes en kalfjes enzo.
Maar echt een belangrijk gesprek aan gaan over een onderwerp vind ik altijd moeilijk. Dan bedoel ik zaken over het leven en waar je vanaf moet weten van elkaar. Hier heb ik ook problemen mee gehad in mijn vorige relatie. Ik zou dit zo graag willen veranderen, maar hoe?
Ten eerste weet ik nooit waar ik het dan over moet hebben en hoe ik ermee moet beginnen.
maandag 20 juni 2011 om 18:10
Stel een vragenlijst op en werk die af.
1. Wat verdien je en waarom?
2. Wat zijn je plannen met mij? Of met anderen?
3. Heb je nog jeugdtrauma's en zo ja: welke?
4. Ben je verliefd geweest op de juf? Of meester?
5. Is dat je eigen haar of een haarstukje?
En dan het allerbelangrijkste:
6. Wat is je favoriete voetbalclub?
7. Wie is dit seizoen topscorer?
8. Welke vrouw zou je het liefste over een auto gedrapeerd zien? En welke auto dan?
9. Wil je een biertje?
10.Zal ik een biertje voor je halen?
Succes verzekerd met al deze (cliché) onderwerpen!
8. Welke vrouw zou je het liefste over een auto gedrapeerd zien? En welke auto dan?
9. Wil je een biertje?
maandag 20 juni 2011 om 18:18
Kunnen we niet als statement nog maar in één topic antwoorden?
Bloem, ik weet niet of je in het echte leven ook onderwerpen aansnijdt en ze daarna ontwijkt. Maar dan zou daar een deel van je probleem kunnen zitten.
Je kunt serieus veel leren van communiceren op het forum. En dat in het echte leven ook gaan toepassen.
Bloem, ik weet niet of je in het echte leven ook onderwerpen aansnijdt en ze daarna ontwijkt. Maar dan zou daar een deel van je probleem kunnen zitten.
Je kunt serieus veel leren van communiceren op het forum. En dat in het echte leven ook gaan toepassen.
maandag 20 juni 2011 om 18:23
quote:bloem55 schreef op 20 juni 2011 @ 18:19:
Ik wist alles wel van hem, maar volgens mij hebben jullie het verkeerd begrepen. Laat maar! Ik zie dat ik helemaal niks meer kan vragen en verwacht ook geen antwoord meer hier!
Je zegt a, en vindt vervolgens B..
Je gaat 9vd10x niet serieus in op vragen. Je opent topic na topic met dezelfde vraag in een ander jasje..
daag Bloem.
Ik wist alles wel van hem, maar volgens mij hebben jullie het verkeerd begrepen. Laat maar! Ik zie dat ik helemaal niks meer kan vragen en verwacht ook geen antwoord meer hier!
Je zegt a, en vindt vervolgens B..
Je gaat 9vd10x niet serieus in op vragen. Je opent topic na topic met dezelfde vraag in een ander jasje..
daag Bloem.
maandag 20 juni 2011 om 18:26
maandag 20 juni 2011 om 18:46
quote:bronte schreef op 20 juni 2011 @ 18:10:
9. Wil je een biertje?
Ik kom niet meer bij!
TO heeft meer topics geopend dan ik, in al die jaren dat ik hier rondhuppel.
Maarre, wel interessante onderwerpen.
9. Wil je een biertje?
Ik kom niet meer bij!
TO heeft meer topics geopend dan ik, in al die jaren dat ik hier rondhuppel.
Maarre, wel interessante onderwerpen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 20 juni 2011 om 18:47
quote:rogue_25 schreef op 20 juni 2011 @ 18:26:
Pff vermoeiend dit zeg. Blijf dan gewoon weg bloem. Dat zeg je ook al een paar topics, dat je niks meer gaat openen en nu ben je hier alweer. Get a life! Mijn god zeg.
Rouw om je relatie, vreet je vol met chocolade net zoals de rest van ons en sta weer op en get over it.* rent nu gelijk naar de winkel voor een driedubbele Toblerone, en een pak Magnums *
Pff vermoeiend dit zeg. Blijf dan gewoon weg bloem. Dat zeg je ook al een paar topics, dat je niks meer gaat openen en nu ben je hier alweer. Get a life! Mijn god zeg.
Rouw om je relatie, vreet je vol met chocolade net zoals de rest van ons en sta weer op en get over it.* rent nu gelijk naar de winkel voor een driedubbele Toblerone, en een pak Magnums *
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 20 juni 2011 om 18:49
quote:rogue_25 schreef op 20 juni 2011 @ 18:47:
Vind je eindeloos, ze gaan allemaal over hetzelfde zo'n beetje.
over emotionel vrouwen dingen haha.Ja, Rogue. (zucht diep)
Vind je eindeloos, ze gaan allemaal over hetzelfde zo'n beetje.
over emotionel vrouwen dingen haha.Ja, Rogue. (zucht diep)
maandag 20 juni 2011 om 18:50
quote:rogue_25 schreef op 20 juni 2011 @ 18:48:
Oh ja ik heb ook zo'n trek in ijs en chocolade. De chocola heb ik al, zit nu aan een mars. Wil je ook?Rogue, we kunnen het ook de kliko in knikkeren, en een paar topics openen?
Oh ja ik heb ook zo'n trek in ijs en chocolade. De chocola heb ik al, zit nu aan een mars. Wil je ook?Rogue, we kunnen het ook de kliko in knikkeren, en een paar topics openen?
maandag 20 juni 2011 om 18:52
quote:bloem55 schreef op 20 juni 2011 @ 17:59:
Ten eerste weet ik nooit waar ik het dan over moet hebben en hoe ik ermee moet beginnen.Lees eens een krant! Echt er gaat een wereld voor je open...
Ten eerste weet ik nooit waar ik het dan over moet hebben en hoe ik ermee moet beginnen.Lees eens een krant! Echt er gaat een wereld voor je open...
maandag 20 juni 2011 om 18:53
maandag 20 juni 2011 om 18:55
Er zitten mij ook een paar dingen dwars.
Ik denk dat mijn hond niet meer van mij houdt.
Welke kleur nieuwe auto.
Mijn buurvrouw haar zwager gaat vreemd.
Behangen of sauzen.
Wie is ooit in Libie geweest?.
En hoe was het daar toen.
Van apotheek veranderen?
I.v.m. verhuizing.
2 of 3 zits aanschaffen.
Hoe kook je aardappelen.
Ik denk dat mijn hond niet meer van mij houdt.
Welke kleur nieuwe auto.
Mijn buurvrouw haar zwager gaat vreemd.
Behangen of sauzen.
Wie is ooit in Libie geweest?.
En hoe was het daar toen.
Van apotheek veranderen?
I.v.m. verhuizing.
2 of 3 zits aanschaffen.
Hoe kook je aardappelen.