Hoe kan ik het aanpakken?

20-06-2011 17:59 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ergens moeite mee.

Ik kan heel goed praten met mannen over van alles, dagelijkse dingen en koetjes en kalfjes enzo.

Maar echt een belangrijk gesprek aan gaan over een onderwerp vind ik altijd moeilijk. Dan bedoel ik zaken over het leven en waar je vanaf moet weten van elkaar. Hier heb ik ook problemen mee gehad in mijn vorige relatie. Ik zou dit zo graag willen veranderen, maar hoe?

Ten eerste weet ik nooit waar ik het dan over moet hebben en hoe ik ermee moet beginnen.
quote:rogue_25 schreef op 20 juni 2011 @ 18:53:

haha ach ik heb ook aardig wat topic geopend hoor ook op mijn oude account, maar nie zo achterlijk veel als bloem. Denk een stuk of 8 ofzo. Ik hou het liever op een paar topics van me centraal. Baby Ernie dat ijsje wil ik wel, nou ja eigenlijk liever zonder het ijs erin.

Ik wil niet weten wat je er dan wel in wilt....

Hè bloem, kun je het niet even aan je moeder vragen?
hahaha hilarisch plaatje baby ernie.

Lig hier op de grond van het lachen, had ik even nodig na vandaag haha.
quote:rogue_25 schreef op 20 juni 2011 @ 18:53:

haha ach ik heb ook aardig wat topic geopend hoor ook op mijn oude account, maar nie zo achterlijk veel als bloem. Denk een stuk of 8 ofzo. Ik hou het liever op een paar topics van me centraal. Baby Ernie dat ijsje wil ik wel, nou ja eigenlijk liever zonder het ijs erin.

Toch niet iedere 3 à 4 dagen een topic?

Deze 24 waren trouwens de enige die ik kon (nog) zien.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:baby_ernie80 schreef op 20 juni 2011 @ 18:50:

[...]

Hier, een ijsje....

[afbeelding]

Smelt in de mond, niet in je hand.

Of was dat een andere reclame?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Bloem...

Je zou geen nieuwe topics meer openen..........................

Je zou het bij die ene topic laten..........................................
quote:rogue_25 schreef op 20 juni 2011 @ 18:26:

Pff vermoeiend dit zeg. Blijf dan gewoon weg bloem. Dat zeg je ook al een paar topics, dat je niks meer gaat openen en nu ben je hier alweer. Get a life! Mijn god zeg.

Rouw om je relatie, vreet je vol met chocolade net zoals de rest van ons en sta weer op en get over it.
Ja sorry Xalvadora ik ben sjagrijnig vandaag en nogal opvliegerig. Maar ben een beetje klaar met dat gezeur van bloem
Hoe kan ik het aanpakken: ik zou zeggen ga naar je oude topic en leuter daar de hele dag in de ruimte.

Sorry dat ik het moet zeggen maar Bloem het is gewoon zorgwekkend dat je zoveel topics opent en zoveel issues hebt.

Laat je behandelen...........................................
Eeeeven aan het forum vragen, ik zweer je dat ze dat zei, ze lachte er niet eens bij.
Je mag best van je afpraten, maar doe dan 1 centraal klaagtopic. Dit is ook zo onoverzichtelijk..
quote:xalvadora schreef op 20 juni 2011 @ 19:21:

Hoe kan ik het aanpakken: ik zou zeggen ga naar je oude topic en leuter daar de hele dag in de ruimte.

Sorry dat ik het moet zeggen maar Bloem het is gewoon zorgwekkend dat je zoveel topics opent en zoveel issues hebt.

Laat je behandelen...........................................Ze heeft er zo veel................waarschijnlijk kan ze niet kiezen
Zijn er ook topics waarin ze na de OP nog een keer terugkomt?
Bloem zou "proberen" geen nieuwe topics meer te openen.

Het is haar niet gelukt helaas...
Ja soms gaat dat zomaar vanzelf. Dan wil je het niet maar zit je er toch zomaar achter. En die vingers maar typen en typen en je kunt er niks tegen doen. En dan gaat ook nog die hand naar de verzendknop en dan is er echt geen redden meer aan.

En dan zeg je tegen jezelf: niet reageren, nu niet meer reageren op dat topic.

En dat lukt zomaar wel.
Tjeeeses, daar hebben we Bloem55 weer, pfffff...

Bloem, in het topic of je wel of niet een streepjesshirt aan moest trekken (wantjetrektsowiezojeeigenplanmaarnietalshetnietmeerindemodeisofzo) zei je dat je geen topics meer zou openen. Waarom hou je je niet aan je afspraak?
Even aan mijn topic vragen, ik weet nog dat ze dat zei, ze lachte er niet eens bijhij........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven