Help!! Wat moet ik

20-06-2011 21:27 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een lange tijd een relatie waarin de intimiteit steeds meer naar de achtergrond wordt verdrongen. Mijn vrouw is vaak te moe of heeft hoofdpijn etc. In knuffelen heeft ze eigenlijk ook geen zin terwijl ik daar een hele grote behoefte aan heb.

Ik heb het een paar keer ter sprake gebracht, maar dan volgt er een eenmalige plichtmatige scene. Ik vind ook dat het niet te claimen valt, maar ik mis het zooo erg. En als we dan een keer sex hebben dan ben ik zo geil dat het vaak snel afgelopen is. Daar baal ik ook weer van omdat dit voor haar ook niet echt leuk is.

Hierdoor ga ik stiekum op zoek naar andere vormen van "intimiteit".

Ik heb al van alles geprobeerd: erotische massage, tantramassage, prostituee etc.

Ik baal daar van want het is een eigenlijk weglopen voor de realiteit. Ik heb nu een afspraak staan om naar een parenclub te gaan, maar daar schiet ik eigenlijk ook niets mee op.

Wie weet raad?

Knuffel van mij.
En dan dat plaatje erbij. Erg visueel.
@ Isolde, denk je echt dat enige optie een minnares is?
quote:xalvadora schreef op 20 juni 2011 @ 22:11:

En dan dat plaatje erbij. Erg visueel.
quote:Kier_V schreef op 20 juni 2011 @ 21:59:

[...]

En ik ben van mening, dat jouw 'oplossing' helemaal geen oplossing is.

Wat rondneuken met een getrouwde vent/vrouw is verre van intiem en dat is wat TO zoekt. Wat jij oppert is het botvieren van lusten en is mijn inziens iets heel andersErvaring? Ik heb dus een hele andere ervaring. Wij delen heel veel intimiteit; al vanaf het begin. Alleen niet de intimiteit van vuile onderbroeken en tandpasta dopjes. En dat houdt het dan weer fris.
quote:hekje schreef op 20 juni 2011 @ 22:13:

@ Isolde, denk je echt dat enige optie een minnares is?Het is "een" optie. Niet de enige. Maar vaak wel de laatste.
quote:Kier_V schreef op 20 juni 2011 @ 22:09:

[...]

Ow zou ook nog kunnen natuurlijk!

Ik dacht persoonlijk dat ze zichzelf aanbood?Dan heb je niet goed gelezen
Er wordt hier stevig verleidt.....
quote:isolde55 schreef op 20 juni 2011 @ 22:22:

[...]

Ervaring? Ik heb dus een hele andere ervaring. Wij delen heel veel intimiteit; al vanaf het begin. Alleen niet de intimiteit van vuile onderbroeken en tandpasta dopjes. En dat houdt het dan weer fris.

Geen ervaring aan deze kant. Ik probeer in een relatie altijd eerst de boel uit te praten en als dat niet lukt verbreek ik of hij de relatie en dan pas is er ruimte voor een ander.

Zolang je met een ander rotzooit, kun je je eigen relatie niet meer op de rails zetten.

Maar goed, TO zoekt intimiteit bij zijn partner, dan is het toch een wars denkbeeld dat je dat bij een ander gaat vinden?

En ik twijfel over de oprechtheid van dit topic, aangezien TO in een ander topic zo begripvol reageert, over een vrouw wiens vriend waarschijnlijk de 'druk al van de ketel heeft gehaald' en dat ze zich dat vooral niet moet aantrekken.

Iemand welke zo'n advies plaatst en in dit topic zijn kruit snel verschiet? Neeeeee, ik denk aan een troll!
quote:isolde55 schreef op 20 juni 2011 @ 22:26:

[...]

Dan heb je niet goed gelezen

Was een flauw grapje van mijn kant, een tikkie mijn excuses daarvoor.

Ik vond jouw oplossing en uitéénzetting dusdanig dat ik me die grap veroorloofde. Helemaal gezien je afsluitende zin, dat die vrouwen moeilijk te vinden zijn.... je impliceerde duidelijk dat jij er wel eentje was, vandaar mijn opmerking
quote:isolde55 schreef op 20 juni 2011 @ 22:23:

[...]

Het is "een" optie. Niet de enige. Maar vaak wel de laatste.

Laatste optie is toch eerder om te kappen met relatie en alleen verder gaan?

Vind optie 'minnares nemen' voor de leuke dingen erg slap eigenlijk. Dan blijf je zitten in de relatie waarvan je baalt maar je doet er niks/weinig aan. Behalve zelf (stiekem) plezier buiten de deur zoeken. En daar word je dan weer blij van waardoor 1-e relatie beter wordt? Vind het oneerlijk en liefdeloos.
quote:Kier_V schreef op 20 juni 2011 @ 22:28:

[...]

Geen ervaring aan deze kant. Ik probeer in een relatie altijd eerst de boel uit te praten en als dat niet lukt verbreek ik of hij de relatie en dan pas is er ruimte voor een ander.

Zolang je met een ander rotzooit, kun je je eigen relatie niet meer op de rails zetten.

Maar goed, TO zoekt intimiteit bij zijn partner, dan is het toch een wars denkbeeld dat je dat bij een ander gaat vinden?

En ik twijfel over de oprechtheid van dit topic, aangezien TO in een ander topic zo begripvol reageert, over een vrouw wiens vriend waarschijnlijk de 'druk al van de ketel heeft gehaald' en dat ze zich dat vooral niet moet aantrekken.

Iemand welke zo'n advies plaatst en in dit topic zijn kruit snel verschiet? Neeeeee, ik denk aan een troll!

Maar een relatie is niet alleen maar sex. Mijn minnaar houdt heel veel van zijn vrouw maar dit stukje krijgt hij niet van haar. Dat zal ze ook niet doen om hem te pesten maar hij zit er wel mee.

Op deze manier is het probleem opgelost en iedereen happy.
Ik zou je vrouw een minnaar adviseren, kan ze haar eigen seksualiteit (her)ontdekken.

Dat zal ook een positieve uitwerking op jou/jullie seksleven hebben als je geluk hebt.

Geloof me, het werkt!
quote:Kier_V schreef op 20 juni 2011 @ 22:28:

[...]

Beste Kier_V,

De reactie van mij in het andere topic is geheel oprecht en ik vind het daarom jammer dat je daaraan twijfelt.

Het heeft ook niets te maken met hetgeen dat in deze topic staat.
quote:isolde55 schreef op 20 juni 2011 @ 22:33:

[...]

Maar een relatie is niet alleen maar sex. Mijn minnaar houdt heel veel van zijn vrouw maar dit stukje krijgt hij niet van haar. Dat zal ze ook niet doen om hem te pesten maar hij zit er wel mee.

Op deze manier is het probleem opgelost en iedereen happy.

Wat ik eerder zei: dan is het lusten botvieren! (keur ik vreemdgaan nog steeds af)

TO stelt intimiteit te willen met zijn eigen partner en duikt vervolgens het wazige circuit in en plaatst het topic onder de pijler sex.... ook al vaag.

Brutale vraag: Jij geeft hem een 'stukje' wat hij thuis niet schijnt te krijgen. Behalve het (letterlijke) stukje dat je van hem krijgt, wat geeft hij jou?
quote:hekje schreef op 20 juni 2011 @ 22:33:

[...]

Laatste optie is toch eerder om te kappen met relatie en alleen verder gaan?

Vind optie 'minnares nemen' voor de leuke dingen erg slap eigenlijk. Dan blijf je zitten in de relatie waarvan je baalt maar je doet er niks/weinig aan. Behalve zelf (stiekem) plezier buiten de deur zoeken. En daar word je dan weer blij van waardoor 1-e relatie beter wordt? Vind het oneerlijk en liefdeloos.

Het is juist heel liefdevol.Hij houdt nog te veel van zijn vrouw en baalt alleen van het gebrek aan intimiteit en hij heeft genoeg liefde voor 2 vrouwen.

En sex is niet het enige leuke in de relatie hoop ik (voor jou ook) want anders is het wel heel mager.
quote:knuffeldepuffel schreef op 20 juni 2011 @ 22:37:

[...]

Beste Kier_V,

De reactie van mij in het andere topic is geheel oprecht en ik vind het daarom jammer dat je daaraan twijfelt.

Het heeft ook niets te maken met hetgeen dat in deze topic staat.

Jazeker wel, je schrijft zelf dat je snel komt wanneer het tot seks komt met je vrouw en dat het daarom voor haar niet plezierig is.

Waarom haal je in jouw geval dan zelf niet de druk van ketel en geeft haar wat meer aandacht (voorspel weet je wel), zodat er weer intimiteit kan groeien?
Ik ben eigenlijk nog een Rookie in dit forum, had ik het bericht dan op een andere pijler moeten zetten?
quote:isolde55 schreef op 20 juni 2011 @ 22:38:

[...]

Het is juist heel liefdevol.Hij houdt nog te veel van zijn vrouw en baalt alleen van het gebrek aan intimiteit en hij heeft genoeg liefde voor 2 vrouwen.

En sex is niet het enige leuke in de relatie hoop ik (voor jou ook) want anders is het wel heel mager.

We gaan zeker niet voor mager :-)

Op welke manieren ontvang jij zijn liefde? Dagjes weg? Uit eten? Je verjaardag vieren met familie? Ik noem maar even wat he, wat zo in me opkomt wanneer ik denk aan een liefdevolle relatie.

Ik heb in de gaten dat hij van jou en de situatie 'krijgt' wat hij verlangd, maar wat krijg jij?
quote:Kier_V schreef op 20 juni 2011 @ 22:37:

[...]

Wat ik eerder zei: dan is het lusten botvieren! (keur ik vreemdgaan nog steeds af)

TO stelt intimiteit te willen met zijn eigen partner en duikt vervolgens het wazige circuit in en plaatst het topic onder de pijler sex.... ook al vaag.

Brutale vraag: Jij geeft hem een 'stukje' wat hij thuis niet schijnt te krijgen. Behalve het (letterlijke) stukje dat je van hem krijgt, wat geeft hij jou?Hij geeft mij heel veel. Bij hem kan ik mijzelf zijn. Wij hebben heerlijke lange gesprekken samen. Maar ook gezellig naar de kroeg samen. Concerten, strand......etc.
quote:knuffeldepuffel schreef op 20 juni 2011 @ 22:40:

Ik ben eigenlijk nog een Rookie in dit forum, had ik het bericht dan op een andere pijler moeten zetten?

Nou ja, het gaat over intimiteit in je relatie.... dan is het mijn inziens gepaster onder de pijler relatie.

Snap je wat ik bedoel?
quote:isolde55 schreef op 20 juni 2011 @ 22:41:

[...]

Hij geeft mij heel veel. Bij hem kan ik mijzelf zijn. Wij hebben heerlijke lange gesprekken samen. Maar ook gezellig naar de kroeg samen. Concerten, strand......etc.Als dat voor jou genoeg is en zal zijn, dan helemaal prima voor jou natuurlijk!
quote:Kier_V schreef op 20 juni 2011 @ 22:40:

[...]

We gaan zeker niet voor mager :-)

Op welke manieren ontvang jij zijn liefde? Dagjes weg? Uit eten? Je verjaardag vieren met familie? Ik noem maar even wat he, wat zo in me opkomt wanneer ik denk aan een liefdevolle relatie.

Ik heb in de gaten dat hij van jou en de situatie 'krijgt' wat hij verlangd, maar wat krijg jij?

Ik krijg alles wat ik nodig heb van hem en anderen en daarnaast heb ik mijn vrijheid die ik ook heel erg nodig heb. Ik heb hiervoor 20 jaar in een verstikkende relatie gezeten dus die vrijheid geef ik niet zomaar op.

Dit is voor mij een ideale situatie. Maar ik weet ook dat maar weinig mensen dit zouden willen en begrijpen. Het is nou eenmaal niet de norm....
Ha die knuffel! Shit man! Ik heb in een vergelijkbare situatie gezeten. Uiteindelijk heb ik een minnares gevonden met wie ik 2 jaar een geheime sex relatie heb gehad. Maar uiteindelijk is dat niet de oplossing. Bespreek alles zo eerlijk mogelijk. Ook dat je het inmiddels buiten de deur zoekt. Succes
quote:Kier_V schreef op 20 juni 2011 @ 22:41:

[...]

Nou ja, het gaat over intimiteit in je relatie.... dan is het mijn inziens gepaster onder de pijler relatie.

Snap je wat ik bedoel?

Daar zit wat in. Zal ik de volgende keer rekening mee houden.

Vwb de reactie op het andere topic: ik doe voor mijn vrouw echt wel mijn best en denk zeker niet alleen maar aan mezelf. Desondanks heb ik zelf ook wel het probleem van te snel klaarkomen. Toen we vroeger vaker seks hadden ging dat een stuk beter.
Begrijp je enigzins wel, wanneer je er voor jezelf uithaalt Isolde, dat wat je verdient en wat je toekomt.

Ik vergelijk het dan maar even met de situatie dat iemand een SV heeft... wel de lusten en niet de lasten. Kan om verscheidene redenen en de jouwe kan ik mezelf levendig inbeelden.

Zolang het goed voelt en is voor jou, wie ben ik dan om jou eea te verwijten? Jouw leven. jouw keuze, jouw geluk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven