De Bachelor op rtl4
maandag 20 juni 2011 om 18:07
quote:Vicky schreef op 19 juni 2011 @ 21:03:
Krijgen alle dames nu een sleutel van Larsie boy?
Wat ik heb begrepen wel.
En dan aan hun de keus, of ze willen neuken slapen .
Maar ik kan mij vergissen, en dat het maar 1 kandidaat betreft.
Dan is de keuze niet zo moeilijk, volgens mij
Krijgen alle dames nu een sleutel van Larsie boy?
Wat ik heb begrepen wel.
En dan aan hun de keus, of ze willen neuken slapen .
Maar ik kan mij vergissen, en dat het maar 1 kandidaat betreft.
Dan is de keuze niet zo moeilijk, volgens mij
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 20 juni 2011 om 21:23
Volgens mij krijgen ze allemaal een sleutel (gezien in voorstukje).
Temptation Island vond ik ook echt geweldig!
Dit was echt het ergste stel. Zij had zo'n 'goesting' en liet zich nemen door 2 vrijgezellen. Hij had een boxershort met 'It's not going to suck itself' aan op dreamdate Hij wílde wel vreemdgaan maar niemand wilde hem en na videobeelden zei hij dat hij tegen zijn vriendin zou zeggen: Talk to the hand, because the face don't wanna hear it anymore
Dit was echt het ergste stel. Zij had zo'n 'goesting' en liet zich nemen door 2 vrijgezellen. Hij had een boxershort met 'It's not going to suck itself' aan op dreamdate Hij wílde wel vreemdgaan maar niemand wilde hem en na videobeelden zei hij dat hij tegen zijn vriendin zou zeggen: Talk to the hand, because the face don't wanna hear it anymore
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 20 juni 2011 om 22:10
quote:Maleficent schreef op 20 juni 2011 @ 21:23:
[afbeelding]
Dit was echt het ergste stel. Zij had zo'n 'goesting' en liet zich nemen door 2 vrijgezellen. Hij had een boxershort met 'It's not going to suck itself' aan op dreamdate Hij wílde wel vreemdgaan maar niemand wilde hem en na videobeelden zei hij dat hij tegen zijn vriendin zou zeggen: Talk to the hand, because the face don't wanna hear it anymore Echt jammer dat het nergens meer terug te kijken valt. Heb al vanalles geprobeerd, maar op youtube alleen kleine stukjes en links van uitzending gemsist werken niet meer.
[afbeelding]
Dit was echt het ergste stel. Zij had zo'n 'goesting' en liet zich nemen door 2 vrijgezellen. Hij had een boxershort met 'It's not going to suck itself' aan op dreamdate Hij wílde wel vreemdgaan maar niemand wilde hem en na videobeelden zei hij dat hij tegen zijn vriendin zou zeggen: Talk to the hand, because the face don't wanna hear it anymore Echt jammer dat het nergens meer terug te kijken valt. Heb al vanalles geprobeerd, maar op youtube alleen kleine stukjes en links van uitzending gemsist werken niet meer.
dinsdag 21 juni 2011 om 09:00
dinsdag 21 juni 2011 om 09:13
dinsdag 21 juni 2011 om 09:14
http://rondom10.ncrv.nl/n ... ondom-10-stop-platte-seks
uitzending van rondom tien,discussie over stop platte sex. Met Laila.
uitzending van rondom tien,discussie over stop platte sex. Met Laila.
dinsdag 21 juni 2011 om 11:51
dinsdag 21 juni 2011 om 11:55
quote:ramiaatje schreef op 21 juni 2011 @ 09:14:
uitzending van rondom tien,discussie over stop platte sex. Met Laila.wat ziet ze er slecht uit daar
uitzending van rondom tien,discussie over stop platte sex. Met Laila.wat ziet ze er slecht uit daar
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 21 juni 2011 om 12:14
quote:Kakelvers schreef op 21 juni 2011 @ 11:51:
Naar het schijnt heeft Marco Borsato zijn bedrijf destijds ook geld in EyeCandy Europe gestopt. Schuldeiser van Labventure meent dat mede daarom Labventure failliet ging.
Endemol ontwikkelde ooit een format voor een talentenshow voor videomodellen...toeval dat Laila nu meedoet met de Bachelor?Mmm, toeval of niet? Nee niet toevallig, die is gewoon erin om het leuk/irritant te houden.
Naar het schijnt heeft Marco Borsato zijn bedrijf destijds ook geld in EyeCandy Europe gestopt. Schuldeiser van Labventure meent dat mede daarom Labventure failliet ging.
Endemol ontwikkelde ooit een format voor een talentenshow voor videomodellen...toeval dat Laila nu meedoet met de Bachelor?Mmm, toeval of niet? Nee niet toevallig, die is gewoon erin om het leuk/irritant te houden.
dinsdag 21 juni 2011 om 12:23
quote:shoegall66 schreef op 18 juni 2011 @ 22:52:
Volgens mij is een deel van de show zo nep als wat. Die meiden zijn zo belachelijk verschillend. Leila is op een bepaalde manier een sexy vrouw maar niet echt slim, een beetje tegen het ordinaire aan. Die Feline had een WO achtergrond en was weer een beetje een tutje. En op de vragen van de ouders van Marielle -die volkomen terecht waren- wordt door Lars zo'n halfbakken sociaal wenselijk antwoord gegeven...Een beetje rechtlijnig zou ik normaal gevonden hebben. Die is, een beetje grof gezegd, bijna van de madonna of hoer na de non...
Serieus, als je echt op zoek bent naar een date, dan had je toch zo "lady" als Chantal er na de kennismakingsronde al uitgegooid. Zo ordinair, zo vreemd mens...
Het programma is niet nep, de deelnemers zijn geen acteurs.
Zie berichten op voorgaande pagina's.
Wel wordt het geregisseerd, worden de deelnemers erg gestuurd en gestimuleerd tot bepaalde uitspraken én er wordt heel veel geknipt en gemonteerd. De avondjurken worden uitgeleend door een kledingatelier/kostuumverhuurden. Er worden dus ideale omstandigheden gecreeerd door de regie.
Volgens mij is een deel van de show zo nep als wat. Die meiden zijn zo belachelijk verschillend. Leila is op een bepaalde manier een sexy vrouw maar niet echt slim, een beetje tegen het ordinaire aan. Die Feline had een WO achtergrond en was weer een beetje een tutje. En op de vragen van de ouders van Marielle -die volkomen terecht waren- wordt door Lars zo'n halfbakken sociaal wenselijk antwoord gegeven...Een beetje rechtlijnig zou ik normaal gevonden hebben. Die is, een beetje grof gezegd, bijna van de madonna of hoer na de non...
Serieus, als je echt op zoek bent naar een date, dan had je toch zo "lady" als Chantal er na de kennismakingsronde al uitgegooid. Zo ordinair, zo vreemd mens...
Wel wordt het geregisseerd, worden de deelnemers erg gestuurd en gestimuleerd tot bepaalde uitspraken én er wordt heel veel geknipt en gemonteerd. De avondjurken worden uitgeleend door een kledingatelier/kostuumverhuurden. Er worden dus ideale omstandigheden gecreeerd door de regie.
dinsdag 21 juni 2011 om 13:20
quote:sweetmoon schreef op 18 juni 2011 @ 21:59:
Ik denk dat Karin het gaat worden. Layla heeft een grote sexuele aantrekkingskracht op hem, maar denk dat hij toch denkt aan die bloementatoos op haar rug die over 60 jaar verwelkt op haar billen hangen. Marielle is te jong voor hem.
hij zit zelf toch in het ondergoed? Zou me niks verbazen als hij stiekem gewoon op de markt staat met een paar ordinaire goedkope setjes.
Dus een goedkope look trekt m misschien juist wel aan?
Ik denk dat Karin het gaat worden. Layla heeft een grote sexuele aantrekkingskracht op hem, maar denk dat hij toch denkt aan die bloementatoos op haar rug die over 60 jaar verwelkt op haar billen hangen. Marielle is te jong voor hem.
hij zit zelf toch in het ondergoed? Zou me niks verbazen als hij stiekem gewoon op de markt staat met een paar ordinaire goedkope setjes.
dinsdag 21 juni 2011 om 13:30
quote:marthesyl schreef op 21 juni 2011 @ 13:20:
[...]
Wat denk je nu zelf
Natuurlijk staat hij niet op de markt.
[...]
Wat denk je nu zelf
Natuurlijk staat hij niet op de markt.
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 21 juni 2011 om 13:39
quote:dreamlogic schreef op 21 juni 2011 @ 12:23:
[...]
Wel wordt het geregisseerd, worden de deelnemers erg gestuurd en gestimuleerd tot bepaalde uitspraken én er wordt heel veel geknipt en gemonteerd. De avondjurken worden uitgeleend door een kledingatelier/kostuumverhuurden. Er worden dus ideale omstandigheden gecreeerd door de regie.Klopt wel.
[...]
Wel wordt het geregisseerd, worden de deelnemers erg gestuurd en gestimuleerd tot bepaalde uitspraken én er wordt heel veel geknipt en gemonteerd. De avondjurken worden uitgeleend door een kledingatelier/kostuumverhuurden. Er worden dus ideale omstandigheden gecreeerd door de regie.Klopt wel.
dinsdag 21 juni 2011 om 14:49
Waarom doen de programmamakers alles in het geheim? Waarom geen making off the bachelor met screening van de dames door Mr. Bachelor himself? Zonder foto's uiteraard. Nu zijn er wat vrouwen op een eiland gedropt en zijn voorkeur (overigens allemaal brunettes) blijft over.
Zo komt het heel nep over en kan best begrijpen dat veel mensen het niet geloven.
Zo komt het heel nep over en kan best begrijpen dat veel mensen het niet geloven.
dinsdag 21 juni 2011 om 15:28
De opmerking van de moeder van Laila intrigeert me mateloos 'zodra Laila stopte met werken maakte haar vriend de relatie uit'. Grote vraag is waarom stopte Laila met werken??? Ze doet zich voorkomen als een onafhankelijke zelfbewuste vrouw, dan stop je ook niet met werken lijkt me.
Sterker nog dit is zelfs al twee keer gebeurd, erg intrigerend.
Sterker nog dit is zelfs al twee keer gebeurd, erg intrigerend.
anoniem_68243 wijzigde dit bericht op 21-06-2011 15:29
Reden: tikfoutje
Reden: tikfoutje
% gewijzigd
woensdag 22 juni 2011 om 10:29