Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verkeerd uitgelegd, ik doe ook mee, maar zit in het publieksvak 'Fanfare'. Publiek doet ook mee, ja.

Tijd voor een glas thee. Doei!
Moet je vooraan gaan zitten en even zwaaien naar ons :-)

Oke, als ik het goed gedaan heb zien jullie nu een foto van Sam van vorige week. Dat bed bij van oud hout gaf geen eigenschappen, dus dat gaat niet lukken.

Ik ben blij dat het weer wat beter gaat met Ceetje, Star!

Kokos, succes woensdag!
Jaaaaaa, gelukt!! Tenminste, ik zie hem!
Ik ook! Wat een knappe knul! En lang ook of lijkt dat maar zo?
Sam is cute!!!!

maar een foto van mijn kinderen plakken lukt dan weer niet... dan moet je zo'n website van ze hebben toch?
Wat issie mooi he! Hij is nu 65 cm, volgens mij toont hij gewoon lang. Ik heb net gekeken, Max was met (gecorrigeerd) 7 maanden 68.5 cm en 9010 gram. Sam is nu 7500 gram. Max was gewoon wat dikker denk ik
ik heb net een hemafototaart besteld, leuk!!!
Ik ga niet in mijn kind snijden

Ceetje krijgt denk ik Teletubbie taart.
leuk kokos, ga ik die test ook weer meedoen, vind ik altijd wel lachen. Maar ik doe 'm online later hoor. als die Jeroen Pauw meeleest kan ik het niet volgen.
Ze moeten ergens op het internet staan inderdaad. Via mijnalbum.nl kan het ook. Dan hoef je niet een hele site te maken. Misschien kan het ook met foto's die op de groep staan?

Ben benieuwd naar de taart!
quote:Star schreef op 21 januari 2008 @ 15:09:

Ik ga niet in mijn kind snijden

Ceetje krijgt denk ik Teletubbie taart.

komisch!

Teletubbies!? Dan heb ik al gegeten en gedronken, nee dank je...
Ja hij is idd mooi
Leuke foto's op de groep, Amalia! Vooral die zwart/witte of sepia vind ik altijd erg mooi. Ik heb er ook 1 van de jongens, die is ook zo mooi.
Probeer me een beetje in te houden met snaaien, maar nu trek ik toch een zak pinda's open... slecht.... het ging 3 dagen goed.
quote:mamax schreef op 21 januari 2008 @ 15:14:

Leuke foto's op de groep, Amalia! Vooral die zwart/witte of sepia vind ik altijd erg mooi. Ik heb er ook 1 van de jongens, die is ook zo mooi.

Oh dank je. Ik had die laten afdrukken voor in de hal, daar had ik zwarte lijsten voor gekocht. Maar ik merkte dat die zwart witte foto's minder ruimte in beslag namen op de groep, dus vandaar dat ik ze daar ook maar even had neergezet. Ik heb ze ook in kleur hoor. Vond ze zelf ook wel mooi.

Die van laurens op het krukje komt op de taart, maar dan tot zijn borst zeg maar.
Ja kind vindt het leuk, alles voor het kind hè
quote:Star schreef op 21 januari 2008 @ 15:16:

Ja kind vindt het leuk, alles voor het kind hè Precies. zo is het maar net. Bedenk me net dat ik wel een Nijntjetaart had kunnen bestellen. Alles met Nijntje is helemaal HOT.
lekker die pinda's. Gezellig hier!
Nog eentje dan, omdat ze zo leuk zijn

mamax, wil jij nog een derde (zomaar even een lekker persoonlijke vraag er tussendoor...)
Ooooooh, lieieieieief!!!! ja, mooi met dat sepia. Lig max nou ook in de box?
Wat een lieverds!

O ja, dat kan ik ook wel doen nu je het zegt, Nijntje is hier ook favoriet! Goed dat je het zegt
Ik ga jullie even verlaten, zit nog in m'n badjas . Zou gaan douchen als de jongens op bed lagen, maar inmiddels zijn ze al weer bijna wakker...

Pinda's mag je houden trouwens, vind ze alleen lekker met chocolade en een gekleurd laagje eromheen
Ooooo suikerpinda's! Lekkah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven