Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, raar die afbeelding Bam, gek hoor.

Zo, lekker bij de achterburen geborreld. Berend is al de tijd wakker en vrolijk geweest, dus die ligt nu al een uurtje knock out. Ik hoop dat ie zo wakker wordt, anders zit het hele ritme (wat ie toch al niet heeft) in de war. Nouja, mss gaat het juist wel goed. Ik laat 'm wel liggen.

Au au au Jin, een katheter!!! Vreselijk. Vind je het jammer dat je een jaar niet zwanger mag worden?

Ik moet zo nog even Idols afkijken, heb die mislukt Neill gisteren gezien, een stukje Nathalie maar de rest nog niet want toen ben ik overgeschakeld naar Paul de Leeuw.

goed, fijn gezwets.Doei!
Haha plofkop, ik vind haar wel goed. Ik vind het alleen jammer dat ze zo'n rare houding aanneemt als ze voor de jury staat, zo gespeeld verlegen, dat is een beetje jammer. Tiffany zal er volgende week wel uitgaan en dan hopelijk Niel. Al zal hij maar zo kunnen winnen met al die stemmen die hij krijgt. Dat zou toch wat zijn!
Ja, die natalie doet erg raar idd. Beetje Rafaella achtig, zo'n toneelspelletje.

Die Neill gaat nog ver komen denk ik, omdat hij zo zielig is en iedereen hem ook maar een smsje stuurt. Sukkel.

Stemt hier wel eens iemand op Idols?
Zo, die Nikky is idd erg goed! Kippenvel hier.
Beter dan die natalie!
Oooh, ze moet huilen! Wat zielig! Waarom?
het was het lievelingsnummer van haar overleden dierbare. dit droeg ze aan haar op.
ja precies, zingen kan die plofkop wel, maar wat een aanstellerig type, brrrr errug nep en heel irri, vlieguhhh dus
ik stem nooit
dat ze dat toch uitgevonden hebben die jaar afsluitingen, bah bah bah bah bah
[quote]amalia schreef op 20 januari 2008 @ 20:36:

Au au au Jin, een katheter!!! Vreselijk. Vind je het jammer dat je een jaar niet zwanger mag worden?

quote]

Op dit moment niet hoor . Heb een uur geslapen vannacht, wat een spookventen zeg. En van dat katheter heb ik eigenlijk weinig gevoeld, bevalling was heftiger haha.

Juud, ik heb eigenlijk weinig idee waarom ik niet zwanger mag worden . Volgens mij om mijn lichaam helemaal te laten herstellen van alles. Maar ik was zo blij dat ik naar huis mocht (had Thomasje zo gemist) dat ik voor de rest weinig heb meegekregen .
Wat een idols hier zeg. Ik zat zaterdagavond helemaal klaar voor de idols van hier, begint het pas woensdag. Nou ja, heb ik een uurtje op de bank geslapen. Was ook lekker.
Kokos, ik duim voor je hoor!
Goeiemorgen!

Jin, katheter is minder! Een uur slapen ook trouwens. Vent nog thuis dat je vandaag nog wat bij kan slapen?

Bam, busbed is ook gaaf! Zou hem zelf niet snel kopen, maar ik vind hem wel erg leuk! Dat standbed is ook errug leuk (gister in de winkel gezien), maar 1595 euro vind ik dan wel weer erg veel geld voor een bed! Als Max groter is gaat man zelf een bed maken voor Max. Hij staat op www.vanoudhout.nl en dan het middelste plaatje. Kun je mij ook even een cursusje plaatjes plakken geven? Dan kan ik hem zelf plakken.

Bridge, lekker dat je nu thuis mag bevallen! Het kan nu elk moment gebeuren, spannend hoor!

Amalia, Max slaapt ook nog prima in z'n ledikant, alleen Sam begint uit de wieg te groeien. Levertijd is 6 tot 8 weken, het duurt ook nog wel even voor hij er is dus.
Mamax, goed teken dat Sam uit de wieg groeit! Die bedden zijn echt erg leuk, maar zo duur! Tegen die tijd maakt man hier vast ook wel een bed. Die is zo handig, makkelijk he? Jinnyman is nog negen dagen vrij, heerlijk! En dan zes dagen werken en dan twee weken vrij! Hij had weinig verlof opgenomen en dan heeft ie dus nu wat extra. Geniet er echt van.
Lekker hoor dat Jinnyman zo lang vrij is. Thomas vind het ook super zeker? Peuterbedje heeft Max van m'n ouders gekregen. Koste 240 euro, valt ook nog wel mee dus. Die van oud hout vind ik ook zo leuk omdat er een speelzolder boven zit. Beneden is een soort bedstee.
Ceetje wel redelijk opgeknapt, maar wel beroerde nachten gehad hoor CD

Ga eens bevallen jij, chop chop!
Goedemiddag,

Ik heb net de kapster gebeld, woensdagavond ben zijn Kokosman en ik live op TV (ja, ja), Nationale IQtest, en dan moet mijn haar natuurlijk wel goed zitten

CD, rustig aan hè.

Rissie, hoe gaat het?

Juud, hoe is het met jou? Ik moet zaterdag ongesteld worden. Het rare is, dat ik nu weer misselijk ben en ik ben ontzettend moe. Maar.... ik hou het op een darmkwaaltje.

Star, hoe gaat het met Ceetje? Nog overgeven? Naar de ha geweest?

Jin, wat lekker dat Jinman nog 9 dagen thuis is. Een uur geslapen, da's minder fijn.

Mamax, leuk bed.

Drukke week voor de boeg, dus ik ga weer:

Morgen Kokosman jarig, vieren we zaterdagavond. Morgen het huis schoonmaken. 's Avonds repetitie.

Woensdag Lianne naar opa en oma, 's avonds naar de IQ test, vanaf 18.30u aanwezig in de studio.

Donderdagochtend boodschappen doen voor zaterdag, Lianne ophalen bij opa en oma.

Vrijdagochtend naar vriendin. Zij gaan een midweek weg, ik ga voor de beesten zorgen, maar heb daar enig uitleg bij nodig, ha, ha! Ze hebben 2 katten, 2 cavia's, 2 konijnen.

Zaterdagmiddag A-examen en 's avonds verjaardag.

Zondag verjaardag van mijn mams. En dan stort ik neer in bed
Oooo ga je meedoen? Bij welke groep hoor je dan? Ik ga kijken
quote:Star schreef op 21 januari 2008 @ 14:42:

Ga eens bevallen jij, chop chop!
Hmm, mijn plaatje is nu ook foetsie. Raar....

Cursus plaatjes plakken:

Klik met je rechtermuisknop op het plaatje, en kies 'eigenschappen' (onderste keus van de rij).

Je krijgt dan een venster met middenin 'adres (URL)' en daarachter een http/www.... adres. Dit kopieer je.

Dan klik je in het reactievenster op het vierkantje 4e van links (plaatje met een berg ofzo erop). Je krijgt dan boven in je scherm een waarschuwing iets met scriptvenster. Klik dan dat je dat vertrouwt.

Dan nog een keer ophet vierkantje met bergje klikken en er verschijnt een venstertje.

Je haalt daar dat http/ weg en plakt je tekstje daar.

Taaadaaaa!
Hi Star, wij horen bij de Fanfare. We nemen het op tegen de hoogbegaafde kinderen, de makelaars en een nog te bepalen publieksgroep.

Ik heb geruchten gehoord dat ze een of meerdere stelletjes hebben gevraagd om de avond voor de uitzending seks te hebben. En dan maar zien of het IQ hoger is of juist niet. Wordt vast wel leuk. Wij zitten in het publiek, de kans dat je me ziet is natuurlijk gering.

Fijn dat Ceetje weer wat is opgeknapt, geef d'r een knuffel van mij.
Ja dat heb ik je nou al tig keer proberen uit te leggen Amaal
O ik dacht dat je mee ging doen Kokos. Is toch ook zo, publiek speelt toch ook mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven