Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:mamax schreef op 21 januari 2008 @ 15:21:

Ik ga jullie even verlaten, zit nog in m'n badjas . Zou gaan douchen als de jongens op bed lagen, maar inmiddels zijn ze al weer bijna wakker...

Pinda's mag je houden trouwens, vind ze alleen lekker met chocolade en een gekleurd laagje eromheen

Ook heel lekker ja!!!

Tss, in je badjas, shame on you!

Nou, als ik naar buiten kijk heb ik ook de neiging mijn badjas aan te trekken en voor de verwarming te gaan zitten.
quote:amalia schreef op 21 januari 2008 @ 15:18:

mamax, wil jij nog een derde (zomaar even een lekker persoonlijke vraag er tussendoor...)Willen wel, maar aandurven is weer een tweede. Eerst maar eens een goed gesprek bij het VU en dan kijken wat daar uitkomt. Kan ook heel goed leven met deze twee kanjers, dus het moet niet te spannend worden. En jij?
quote:Star schreef op 21 januari 2008 @ 15:22:

Ooooo suikerpinda's! Lekkah!M&M's toch denk ik?
M&M's inderdaad! Ga nu echt...
O ja dat kan ook natuurlijk

Vriendin van mijn tante heeft bij het VU gelopen. Onder zwaar toezicht en zware medicijnen, is allemaal heel goed gegaan.
ik wil nog heel graag een 3e, maar lief zei laatst dat hij echt wel klaar is nu. Hmm, schrok er wel van. Maar ik laat het even rusten en als Berend een jaar is zal ik het wel weer eens ter sprake brengen. Wie weet. Berend is nog zo klein en slaapt nog niet de hele nacht, dus het is nu nog niet zo dat je dan om nog een baby staat te springen (als man). Maar als hij straks loopt en met Laurens speelt en het allemaal wat makkelijker is, dan wil hij mss nog wel. Ik hoop het, want hoewel ik me echt gezegend voel met 2 gezonde jongens, voelt het voor mij nog niet als klaar. Maar ik ga het ook niet op de spits drijven, we moeten er wel beiden achter staan.
amen, nu ga ik even zappen. Ik gebruik mijn vrije tijd (2 slapende kinderen, heerlijk) erg nuttig

Nouja, wc is gepoetst, de regenton geleegd én de taart besteld. Oja, en ik heb de hal en woonkamer gezogen. Oooh, dan mag ik nog wel een zappen.
Ach ze zijn nog zo klein. Trekt vast wel bij en anders moet je maar bij Cin en Bridge in de leer
Ik word geroepen?
quote:Star schreef op 21 januari 2008 @ 15:25:

O ja dat kan ook natuurlijk

Vriendin van mijn tante heeft bij het VU gelopen. Onder zwaar toezicht en zware medicijnen, is allemaal heel goed gegaan.Dat zou ik al niet willen, die medicijnen bedoel ik. Maar zij had toch ook HELLP? Ik heb laatst op internet gelezen dat het vaak een kwestie is van progesteron. Het fijne weet ik er niet van, maar voor zover ik heb begrepen krijg je dan elke week een progesteron injectie. Het is een hormoon wat verder niet schadelijk schijnt te zijn voor het kind. Ach, over een tijdje maar eens horen.
Hmmm even uit het hoofd (dat wordt niks gok ik, excuses moi voor wie ik vergeet...)

Tsja voor de tweede kan ik nog wel helpen maar bij meer dan twee verwijs ik toch door naar Cin hoor! Daar geef ik hier ook geen garantie op!

Mamax: gaaf bed!!! en die foto's zijn echt geweldig! Ben erg benieuwd zondag! Maar dan moet er bij jou niemand ziek worden of ik bevallen hoor!

Star: wanneer gaat Brab nou bevallen? Dan kun je aanschuiven op mijn tribune, haha! Ze is al overtijd toch? Spannend hoor! Ik lees in stilte mee daar... Ceetje gelukkig weer wat beter, fijn!

Hel: wij willen meer weten over het huis!!!

Jin: verjaardag al gevierd dan? Dat je al een boek hebt gehad? Lekker zeg dat jinnyman nog even vrij is en dan straks weer 2 weken! Klinkt goed! Thomas al wat meer gewend? Hoe gaat het met de spruw? Zag het keukentje trouwens niet staan op www.kadoshopdegiraf.nl

Amalia: haha dat huis is toch niet voor 2 kids gekocht? Goed argument lijkt me! Wat heb je gekocht voor de bruiloft? Hoe ga je het nu doen met de kids en je vader? En zijn de aannemers druk aan het werk?

Bam: waar staat dus die keuken? Is dat apkket eigenlijk nog terecht gekomen van die klant?

Kokos: oh wat leuk, de test! Leuk dat jullie meedoen, ik ben benieuwd! Succes met examen alvast!

Juud: hmmm wc dus nog niet helemaal af. Vond het al zo snel. Dat lukt hier helaas niet... Hoe gaat het met je? Wanneer precies de 20-weken echo?

Mal: hoe was het feest zaterdag? En hoe gaat het nu met de medicijnen en zo? Denk vaak aan jullie hoor!

CD: schiet even op! Ik ben namelijk na jou en anders piep ik nog voor hoor!

Naatie: hoe is het bij jou? Voel je je nog goed?

Enkaaaaaa..... waar ben je..... We missen je hoor!

Cin: hoe is het bij jou met de spruw en kots etc...? Met een sisser afgelopen met de kribbe of echt wel problemen? Hoe is de vbn-cursus, of begon die nou volgende week?

Compu: gehoorapparaatje dus in reparatie. Dat is balen. Hoe lang ben je hem dan kwijt? Mist ze hem? Wat onwijs knap dat ze al zo in zinnetjes praat zeg! Pikt ze dan reuzesnel op die gebaren. Leert zij het makkelijker dan jullie? Vriend het leuk gehad op winterpsort?

mwah is nog best veel zo alles bij elkaar zeg! Zou het dan toch kloppen van dat iq en zwanger zijn? Morgenavond toch maar meedoen...

Hier alles ok. Huis is dus bevallingsklaar, bed in de kamer op klossen en zo. Enveloppen geschreven en geplakt en zo. Cake gebakken dus wel weer genoeg actie voor vandaag toch?
Die injectie kreeg ze ook inderdaad, plus kinderaspirine (of paracetamol) en dan nog iets anders.

Geen idee eigenlijk of ze HELLP had, maar haar lichaam kon zwangerschap gewoon niet langer aan.

Hahahahaha die Bridge, je bent goed afgericht

Ik ga trouwens, met dank aan Vish, uitdeelboekjes van Dikkie Dik trakteren op het kdv. Nou ja, Ceetje dan dus

Heb je je in kunnen houden en niet het beslag opgegeten?

Brab is overtijd idd, al een maand of negen Nee zonder dollen, zaterdag was ze uitgerekend.
Sttt... heb stiekem een likje beslag genomen, zat erin voor ik het doorhad en moest idd meteen aan jou denken, haha!
Hhahahahaha ja jij weet het dus ook nog

Was echt een heel erg dilemma toen
Sommige dingen vergeet je nooit meer! Waaronder jouw cake manie, amalia d'r kraamfoto's en zo nog veeeeel meer!
Amalia's kraamfoto's

En jouw vliezen, wist verdorie de tijd nog
haha ja idd! Wie weet deze keer weer!!! Komen jullie dan wel weer aanmoedigen? Was niet heel druk, weet nog vooral jij en GV... Rest was allemaal aan het gourmetten of zo...
Hahahahaha ja ik ben tribuneklaar!
Huh, uitdeelboekjes van Dikkie Dik? Dat klinkt leuk Star!

Mamax, wat een leuke knullen! Twee jongens is een zegen vind ik ook. Wat lief dat Max het bed heeft gekregen zeg.

Bridges, u is er dus helemaal klaar voor. Spannend! Ga je weer melden als het begonnen is? Ik wilde dat ook doen, maar het was bij mij op een onmogelijk tijdstip en het ging veel te snel, daar was geen tijd voor. Maar ik had het wel gelijk gemeld toen ie er was. Ik ga mijn verjaardag niet vieren hoor. Ben nog wat herstellende en zaterdag komt mijn vader, broer, zwager en schoonzus en dat is dan oke qua drukte. Afgelopen zaterdag waren mijn nicht en zus er, dat was errug leuk.

Amalia, drie lijkt mij ooit misschien ook wel wat, maar voorlopig is het oke haha.

Kokos, spannend hoe het met jouw iq is gesteld (smile). Drukke week, leuk!

Helenita, ben je zo van je a propos door dat huis dat je niet meer forumt?

Leuke taarten hebben jullie besteld. Hier is dat voor de tweede keer helaas in het water gevallen. De eerste de beste chocoladekindertaart bij de bakker op de hoek besteld en opgegeten. Wel heel erg lekker.
quote:bridges6 schreef op 21 januari 2008 @ 16:36:

haha ja idd! Wie weet deze keer weer!!! Komen jullie dan wel weer aanmoedigen? Was niet heel druk, weet nog vooral jij en GV... Rest was allemaal aan het gourmetten of zo...Hallo! Vlak mij niet uit, ik zat ook op die tribune hoor!
Chocoladekindertaart klinkt ook niet verkeerd Jin

www.bol.com en dan uitdeelboekjes intypen, dan krijg je ze te zien.
Oh, wat een leuke zeg! Goed idee!

Haha, Jinnyman liet een scheet en toen kwam ventje met de billendoekjes aan... haha
Sorry Jin, zoals hieronder vermeld, excusez moi... Zal het topic eens terugzoeken binnenkort, leuk om weer te lezen zo vlak ervoor...

Hoe is het verder Jin? Zie onderstaande vragen...
quote:Jinny schreef op 21 januari 2008 @ 16:44:

Oh, wat een leuke zeg! Goed idee!

Haha, Jinnyman liet een scheet en toen kwam ventje met de billendoekjes aan... hahaProest! Moest erg hardop lachen dus vertelde het aan bridgesman maar die vond het iets minder grappig. Heeft gewoon geen humor... Ik vind hem leuk in ieder geval!
Hmmmm cakebeslag!!! kreeg ook op mijn kop van Star toen ik dat bij Berend at vw de rauwe eieren... Maarja, dat kan ik niet laten hoor. En ik móest cake bakken met al die appels in de tuin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven