Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
becky, bespeur ik daar enige jaloezie richting schwester?
Oh en ik vind zo"n zwemring dus niks, H probeert er steeds uit te klimmen. Grappig dat daar zo:n verschil in zit (iemand nog behoefte aan zo"n zwemband?)
quote:germanwings schreef op 21 juni 2011 @ 21:27:

becky, bespeur ik daar enige jaloezie richting schwester?neej joh ben je gek! echt ik moet er niet aan denken. Maar schwester is iemand die graag continu alle aandacht op zich heeft en dat is even leuk maar 3,5 dag achter elkaar met d'r t-shirt omhoog lopen om die buik te showen, is niet echt mijn ding zeg maar.
Moom, natuurlijk kan het altijd erger, maar daar moet je niet van uit gaan hoe lastig het ook echt is.... Ik denk dat hier ooit nog wel een tweede komt maar weet natuurlijk niet wanneer. Maar ja, ik heb alle reden denk ik om te zeggen ik wil dit niet meer... bij mij kan het tijdens een eventueel volgende zwangerschap al een risico worden, en mijn grootste nachtmerrie die ik niet uit mijn kop krijg is dat mijn water breekt met 35 wkn, ik van 2 cm naar 10 ga in no time en dat er geen tijd meer is voor een KS maar dat ik het weer zelf zou moeten doen...
Fan, je vorige bevalling ging toch niet zo snel, dus zo heel wss is je doemscenario denk ik niet (als dat je mss een beetje gerust kan stellen).

Becky, ik webcam regelmatig met sis om de buikvorderingen te volgen
En ik bespeur al een inieminie 2e regeltje bij fan
Lieve GW, dat inieminie regeltje is zooooo klein dat je het niet kan zien met het blote oog
ja maar GW, je webcamt toch geen 3 dagen blote buik met haar? Tja, het zal wel aan mij liggen, maar ik en vriend ook werden er op een gegeven moment een beetje onpasselijk van.
Toch een leuke ontwikkeling fan!
we webcammen geen blote buik hoor, maar gewoon bedekte buik. En ik vind het wel leuk dat ze weer echt een buikje heeft, maar het gaat niet de hele tijd daar over hoor. (maar wel veel, maar dat is vooral omdat ik het zo leuk vind )
Ben trouwens in how2talk2kids begonnen, heeft iemand anders dat hier ook al gelezen?
en kwartet dan maar
beck, ik kan me daar wel wat bij voorstellen.

en husk, ik zal idd vast niet de enige zijn die er zo over denkt.

fan, ik zou idd als de dood zijn dat de bevalling binnen een uur gepiept is. bij A ging het natuurlijk ook heel snel, heb van de 4,5 uur alleen 1,5 voor nop zitten persen....

sjaak zit altijd uberrelaxed in die ring. wil volgende keer zwemvleugels om gaan doen ipv dat ding weer mee te zeulen. kijken hoe dat gaat.
Gw, lekker gesjopt dus. Hmmm een harembroek daar zul je mij echt nooit in zien lopen

Moom, ik dacht dat ook. Zwangerschap was op t einde wat zwaarder, maar bevalling was een eitje (vergeleken met J1). en de 1e weken waren wel zwaar met J2 maar t is nu zo'n makkelijk ventje. net zo flexibel (behalve dan met fles) als zn grote broer, slaapt goed, groeit goed. wat wil je nog meer
O. En beck ik vind t ook leuk om buikjes van mn schoonzusjes te zien, maar 3 dagen zo de aandacht erop te vestigen zou van mij ook niet hoeven
snel gepost, want sjaak begon te mauwen.. ik ga iig slapen, morgen ws kadootje voor de kleine man kopen. mijn laatste vrije woensdag *slik
Er hangt iets in de lucht . De laatste 3 pagina's zie ik de gedachte voor een 2e kindje bij veel dichterbij komen. Leuk!

Maya, ik zou me er ook niet helemaal rustig bij voelen als mijn moeder dat zei (en aan het oppassen is). Hopelijk werken de medicijnen goed en heeft ze wat afleiding aan de J's.
maya, die harembroek is een soort van veredelde joggingbroek, zit heerlijk

(man vind het ook een hoog mc hammer gehalte, maar ik vond dat ik wel weer eens iets anders aan mocht dan mijn standaard spijkerbroek).
GW, ik heb hem ook gelezen en kon me er op dat moment helemaal in vinden. Maar hij staat nu weer in de boekenkast en ik denk er niet vaak aan om toe te passen. Misschien moet ik even een lijstje op de koelkastdeur plakken met de samenvatting.
Becky, hoe heette die franse kinderkleding winkel waar jij toen veel gekocht had? Wij zitten straks niet heel erg ver van Frankrijk/Strassbourg, dus mss gaan we daar ook nog wel even shoppen.
murron, ik moet zeggen dat ik volgens mij al best veel dingen doe, ik leg H nu al altijd uit waarom iets niet mag en dat ik wel snap dat het voor haar niet leuk is. Maar ik ben net in het boek begonnen, benieuwd wat voor eye-openers ik nog tegen kom.
Enne GW, ik bespeur bij jou toch ook echt een inimini regeltje hoor .
haha nee hoor murron, ik ben er in mijn hoofd steeds meer mee bezig het definitief af te sluiten en kan er sindsdien ook beter van genieten als iemand anders zwanger is.
DPAM!, vind trouwens dat ze nu niet heel veel leuks hebben maar ik ga wel even een kijkje nemen over 5,5 week.

Fan, wie weet, ooit he een tweede....

GW, dat boek heb ik niet, ik heb wel 'the happiest toddler on the block" besteld. Ik ben wel benieuwd hoe het bevalt.

En een harembroek haha, ik moet er niet aan denken om zelf in te lopen.... maar goed als ie lekker zit?
Ik ben ook nogal uitleggerig. Als ik (meerdere) buren hoor 'schreeuwen' voornaam + achternaam hierkomen!!!! o.i.d. vraag ik me wel eens af of ik niet te soft ben. Maar zo lang het op deze manier goed gaat, past dit meer bij mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven