De Bachelor op rtl4
woensdag 22 juni 2011 om 11:04
Ja ik ga weer kijken!
Ik vind Lars een heel serieus en volwassen karakter hebben. En ik denk ook dat, mocht hij per ongeluk voor de bitch kiezen, hij daar snel genoeg achter komt en er toe gerust in staat is om het dan alsnog uit te maken in plaats van de rest van zijn leven onder de plak van haar te moeten leven. Hij laat echt niet met zich sollen.
Ik vind Lars een heel serieus en volwassen karakter hebben. En ik denk ook dat, mocht hij per ongeluk voor de bitch kiezen, hij daar snel genoeg achter komt en er toe gerust in staat is om het dan alsnog uit te maken in plaats van de rest van zijn leven onder de plak van haar te moeten leven. Hij laat echt niet met zich sollen.
woensdag 22 juni 2011 om 11:09
Ik zie nu dat er ook een rechtszaak is geweest. Waar Laila in genoemd wordt.
http://www.ftm.nl/origina ... investeerder-keilman.aspx
http://www.ftm.nl/origina ... investeerder-keilman.aspx
woensdag 22 juni 2011 om 11:31
Zow, wat een speurwerk is er gedaan naar Leila. Goeie zet van de productie om haar te kiezen voor het programma, ze houdt de gemoederen wel bezig.
Ik verkneukel me over de ontknoping. Het lijkt me het mooist als Lars niet voor Leila kiest. De programmamakers kennende doet 'ie dat ook niet.
Het zou mij verbazen als hij wel voor haar gaat, dan lag de uitkomst van het hele spelletje er al afleveringen lang wel érg dik bovenop.
Ik verkneukel me over de ontknoping. Het lijkt me het mooist als Lars niet voor Leila kiest. De programmamakers kennende doet 'ie dat ook niet.
Het zou mij verbazen als hij wel voor haar gaat, dan lag de uitkomst van het hele spelletje er al afleveringen lang wel érg dik bovenop.
woensdag 22 juni 2011 om 11:56
quote:mirjamm schreef op 22 juni 2011 @ 10:29:
Alledrie de vrouwen die overgebleven zijn, zijn heel mooi. Eentje is er arrogant, maar de andere twee niet. Ik hoop daarom dat hij niet voor de bitch kiest. Maar voor de twee lieve meiden.Allebei? dat mag vast niet
Alledrie de vrouwen die overgebleven zijn, zijn heel mooi. Eentje is er arrogant, maar de andere twee niet. Ik hoop daarom dat hij niet voor de bitch kiest. Maar voor de twee lieve meiden.Allebei? dat mag vast niet
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 22 juni 2011 om 12:01
Ohwwww, dat gezicht van Laila als ze niet gekozen wordt.
Die ogen zullen een ijsberg kunnen laten smelten.
Ik kan het niet wachten.
(eventueel . Heb geen glazen bol hier.)
Nog 8 en een half uur!
Die ogen zullen een ijsberg kunnen laten smelten.
Ik kan het niet wachten.
(eventueel . Heb geen glazen bol hier.)
Nog 8 en een half uur!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 22 juni 2011 om 13:09
Ik denk niet dat wij vanavond zullen zien hoe Lars vanavond de kandidates 1 voor 1 afwerkt uitwoont in zijn liefdesnest laat vertoeven om vervolgens op viool muziek en engelengezang de liefde te bedrijven.
Tenminste ik hoop dat wij dit niet te zien krijgen ik hoef Betsjulur Lars toch echt niet helemaal naakt te zien.
Tenminste ik hoop dat wij dit niet te zien krijgen ik hoef Betsjulur Lars toch echt niet helemaal naakt te zien.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 22 juni 2011 om 13:48
Heerlijk programma. Zie het vooral als entertainment en geen serieuze poging om aan een partner te komen. Kom op nou 
Leila gaat het niet worden. Dat ligt er te veel bovenop. En wat er achter gesloten deuren plaatsvindt: kan me toch niet voorstellen dat je als een van de drie (wetende dat ook de anderen die sleutel krijgen) daar gaat liggen sexen. Ik zou dat JUIST niet doen zodat hij nog enigzins geprikkeld wordt !!
Beetje teasen mag wel, maar zouden de dames werkelijk de verwachting hebben dat zij hier een relatie uit gaan slepen.
Iemand die andere bachelor gezien, Jake nogiets..... Dat leek ook zo'n "fijne" en sympathieke gast die uiteindelijk zijn dame heel naar heeft behandeld. Dame in kwestie was overigens nog wel erg onvolwassen, maar goed. Dat is weer een ander programma. Vanavond dus.............de ontknoping (trommelgeroffel!!)
Leila gaat het niet worden. Dat ligt er te veel bovenop. En wat er achter gesloten deuren plaatsvindt: kan me toch niet voorstellen dat je als een van de drie (wetende dat ook de anderen die sleutel krijgen) daar gaat liggen sexen. Ik zou dat JUIST niet doen zodat hij nog enigzins geprikkeld wordt !!
Beetje teasen mag wel, maar zouden de dames werkelijk de verwachting hebben dat zij hier een relatie uit gaan slepen.
Iemand die andere bachelor gezien, Jake nogiets..... Dat leek ook zo'n "fijne" en sympathieke gast die uiteindelijk zijn dame heel naar heeft behandeld. Dame in kwestie was overigens nog wel erg onvolwassen, maar goed. Dat is weer een ander programma. Vanavond dus.............de ontknoping (trommelgeroffel!!)
woensdag 22 juni 2011 om 14:41
quote:calvijn1 schreef op 22 juni 2011 @ 14:08:
[...]
Nee toch?
Eeerst moet er nog èèn het veld ruimen
Calvijn, volgens mij valt vanavond het doek.
Echter je kon wel eens gelijk hebben.
Heb net de nieuwe bode, en volgende week woensdag, komt er nog een aflevering.
Spannend!!!!
[...]
Nee toch?
Eeerst moet er nog èèn het veld ruimen
Calvijn, volgens mij valt vanavond het doek.
Echter je kon wel eens gelijk hebben.
Heb net de nieuwe bode, en volgende week woensdag, komt er nog een aflevering.
Spannend!!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 22 juni 2011 om 14:43
woensdag 22 juni 2011 om 19:50
woensdag 22 juni 2011 om 20:02