Foto rouwkaart

22-06-2011 17:49 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag,

Mijn vader is gisterenavond overleden. We zijn nu bezig om de rouwkaart op te maken en daar willen we graag een foto op met handen. Hij heeft zijn hele leven hard gewerkt en vooral gewerkt met zijn handen. Ik heb al een paar Google pogingen achter de rug, maar nog niets gevonden. Zouden jullie mij willen helpen zoeken? Ik ben op zoek naar een afbeelding met handen die iets maken.

Alvast bedankt.
Gecondoleerd.

Wat voor handen bedoel je? Was je vader oud? Wat voor beroep heeft hij gehad? Dat helpt wat meer om gerichter te zoeken.
Gecondoleerd.

Ik ben mobiel nu, dus kan moeilijk mee zoeken, maar kijk eens op Flickr, staan heel veel foto's, vaak voorzien van tags die onderwerp aangeven.

Sterkte.
Dank je wel. Mijn vader was 71, en is opgegroeid op een boerderij. Ik zoek iets wat dat symboliseert, hard werken, noeste arbeid.. en dan met handen. Mocht het niet duidelijk zijn, vraag gerust, ik kan nu even niet zo goed dingen formuleren heb ik gemerkt.
Gecondoleerd.

Als je zoekt op 'hands' bij Google afbeeldingen en dan 'groot formaat' selecteert, dan krijg je diverse opties.

Je kan ook op sites als Shutterstock.com kijken.

Sterkte en succes.
Ik kan je daarmee helaas niet helpen, maar wil je wel condoleren en je heel veel sterkte toewensen met alles dat nu moet gebeuren.
Gecondoleerd.

Nergens een foto te vinden waar zijn eigen handen goed opstaan, zodat je die kunt uitvergroten?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zoals dit.
Gecondoleerd!

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gecondoleerd! Ik heb even gegoogled en vind deze eigenlijk wel erg mooi:

Gecondoleerd...en heel veel sterkte de komende tijd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:SeptemberGirl schreef op 22 juni 2011 @ 17:59:

Zoals dit.Oh die is ook wel heel symoblisch met dat nieuwe plantje in zijn handen. Mooi!

Gecondoleerd.

Past zo iets bij je vader?
Gecondoleerd.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Google eens op 'oude handen'

Daar staan mooie foto's tussen

Gecondoleerd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Allereerst, heel veel sterkte.

Is dit misschien iets?

http://www.flickr.com/photos/40568292@N ... otostream/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gecondoleerd

Ik heb gegoogled op "working hands". Niet alles is te kopieren hierheen maar misschien kom je er verder mee
Staan echt hele mooie tussen

Moet vast lukken
Frankly my dear, I don"t give a damn
Working hands
Gecondoleerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven