De Bachelor op rtl4
woensdag 22 juni 2011 om 20:42
quote:_yellowlove_ schreef op 22 juni 2011 @ 20:38:
Ik denk dat hij heel vies is in bed. En zo iemand die heel slecht vingert, dat het bijna pijn gaat doen en je dan zo aankijkt van :Lekker doe ik dat he
Whahahahaha, dank je wel dat je me aan het lachen maakt. Hahahahahah, oh...
Lees mee maar kon niet laten te reageren...
Ik denk dat hij heel vies is in bed. En zo iemand die heel slecht vingert, dat het bijna pijn gaat doen en je dan zo aankijkt van :Lekker doe ik dat he
Whahahahaha, dank je wel dat je me aan het lachen maakt. Hahahahahah, oh...
Lees mee maar kon niet laten te reageren...
woensdag 22 juni 2011 om 20:44
woensdag 22 juni 2011 om 20:45
woensdag 22 juni 2011 om 20:46
quote:_yellowlove_ schreef op 22 juni 2011 @ 20:43:
Steph's kabeltje doet het weer
Ik vind lars zo vies. Bah, ik zie nu mijn eigen hersenspinsel voor me en vooral die zelfvoldane blik van hem gatver :puke:Ja en vies is hij ook inderdaad. Ik zou er niet op kunnen hoor. Hij is een enge glibber met zijn zelfvoldane ik ga lekker neuken grijns :puke:
Steph's kabeltje doet het weer
Ik vind lars zo vies. Bah, ik zie nu mijn eigen hersenspinsel voor me en vooral die zelfvoldane blik van hem gatver :puke:Ja en vies is hij ook inderdaad. Ik zou er niet op kunnen hoor. Hij is een enge glibber met zijn zelfvoldane ik ga lekker neuken grijns :puke:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 22 juni 2011 om 20:47
quote:impala schreef op 22 juni 2011 @ 20:45:
Volgens mij heeft-ie al afscheid genomen van laila. Hij lulde er een beetje omheen, toen ze wilde weten hoe hij erin stond.
Dat badpak deed t hem (niet) vrees ik. Hij miste de romantiek. Kijk ook maar hoe romantisch en diep hij straks met Mariella gaat Ja dat kan maar hij wil haar(en de anderen) nog wel even nemen en diep in de dames gaan.
Volgens mij heeft-ie al afscheid genomen van laila. Hij lulde er een beetje omheen, toen ze wilde weten hoe hij erin stond.
Dat badpak deed t hem (niet) vrees ik. Hij miste de romantiek. Kijk ook maar hoe romantisch en diep hij straks met Mariella gaat Ja dat kan maar hij wil haar(en de anderen) nog wel even nemen en diep in de dames gaan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 22 juni 2011 om 20:48
quote:mapenzi schreef op 22 juni 2011 @ 20:47:
Ik vind die vent altijd net mama gans met haar kleintjes
"nou dan gaan we nu lekker even wat eten, leuk heeeee"
Ik vind die vent altijd net mama gans met haar kleintjes
"nou dan gaan we nu lekker even wat eten, leuk heeeee"