De Bachelor op rtl4
woensdag 22 juni 2011 om 20:48
quote:Pippin schreef op 22 juni 2011 @ 20:47:
Die tong komt er volgens mij via andere lichaamsgaten weer eruit Gadverdamme bedankt he ik zie het helemaal voor me. :puke:
Die tong komt er volgens mij via andere lichaamsgaten weer eruit Gadverdamme bedankt he ik zie het helemaal voor me. :puke:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 22 juni 2011 om 20:49
woensdag 22 juni 2011 om 20:49
quote:xalvadora schreef op 22 juni 2011 @ 20:48:
Nee ik denk dat hij ook heel vies tongt.
Dan stopt ie die paardentong in je mond en draait als een bezetene als een wervelwind rond... Ondertussen lebberend proberen te praten: vind je ut lekkel? gloed zo?
Nee ik denk dat hij ook heel vies tongt.
Dan stopt ie die paardentong in je mond en draait als een bezetene als een wervelwind rond... Ondertussen lebberend proberen te praten: vind je ut lekkel? gloed zo?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 22 juni 2011 om 20:50
quote:Lizzl schreef op 22 juni 2011 @ 20:46:
Wanneer is de herhaling? En dit is toch de laatste aflevering?
Bij dit soort dingen kijk ik altijd de helft van de eerste aflevering, als de serie op de helft is de hele aflevering en de laatste ook helemaal. Dan weet je in principe zat
Nee is niet de laatste aflevering.. weet ff niet wanneer de herhaling is eigenlijk !
Schiet op met die reclame..
Bij dit soort dingen kijk ik altijd de helft van de eerste aflevering, als de serie op de helft is de hele aflevering en de laatste ook helemaal. Dan weet je in principe zat
Nee is niet de laatste aflevering.. weet ff niet wanneer de herhaling is eigenlijk !
quote:Lizzl schreef op 22 juni 2011 @ 20:46:
quote:anno1984 schreef op 22 juni 2011 @ 20:49:
[...]
nee, want hij is juist te slap en hangt teveel.. met wat meer training zou hij niet zo slap in z'n mond hangen, maar daar gaat hij zo aan werken denk ikja dat denk ik ook.
[...]
nee, want hij is juist te slap en hangt teveel.. met wat meer training zou hij niet zo slap in z'n mond hangen, maar daar gaat hij zo aan werken denk ikja dat denk ik ook.
woensdag 22 juni 2011 om 20:51
Voorspelling:
Layla gaat mee de kamer in met de Betsjulor en laat hem (al haar hoeken zien) alle hoeken van de kamer zien.
Mariella is een classy lady en doet het niet
Karin gaat mee en gelooft na de hele nacht samen dat ie automatisch voor haar zal kiezen. Verandert na afloop van de serie in een enge stalkster
Layla gaat mee de kamer in met de Betsjulor en laat hem (al haar hoeken zien) alle hoeken van de kamer zien.
Mariella is een classy lady en doet het niet
Karin gaat mee en gelooft na de hele nacht samen dat ie automatisch voor haar zal kiezen. Verandert na afloop van de serie in een enge stalkster
woensdag 22 juni 2011 om 20:52
woensdag 22 juni 2011 om 20:52
Whahaha die tong ook, ik vind het walgelijk.
En dieper ergens op ingaan.. ja beneden de navel zeker.
Misschien wil ie wel zien wie er principes heeft en wie niet.
Maar volgens mij wil ie met ze alledrie....
Hij draaide er wel omheen met Laila. Hij wil haar wel neuken, maar meer ook niet.
Tsjonge wat zit ze hem broeierig aan te kijken. Oei hij is nu al geiheilllll
En dieper ergens op ingaan.. ja beneden de navel zeker.
Misschien wil ie wel zien wie er principes heeft en wie niet.
Maar volgens mij wil ie met ze alledrie....
Hij draaide er wel omheen met Laila. Hij wil haar wel neuken, maar meer ook niet.
Tsjonge wat zit ze hem broeierig aan te kijken. Oei hij is nu al geiheilllll
woensdag 22 juni 2011 om 20:53