Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
woensdag 22 juni 2011 om 21:06
He Summer, ja ik ben hier.
Mijn date was stom. Hij was een beetje net zo dom als die Jake( de kabouter ).
God wat een dommerd zeg, krijg je tips van gordy, blijf je eigenwijs je eigen koers varen. Hij is dus echt zo dom als hij eruit ziet. Sharone daarentegen, jammie en nog hersens ook. Woehoe. wat een man zeg. Ben gewoon verliefd haha
Mijn date was stom. Hij was een beetje net zo dom als die Jake( de kabouter ).
God wat een dommerd zeg, krijg je tips van gordy, blijf je eigenwijs je eigen koers varen. Hij is dus echt zo dom als hij eruit ziet. Sharone daarentegen, jammie en nog hersens ook. Woehoe. wat een man zeg. Ben gewoon verliefd haha
woensdag 22 juni 2011 om 21:09
quote:rogue_25 schreef op 22 juni 2011 @ 21:06:
He Summer, ja ik ben hier.
Mijn date was stom. Hij was een beetje net zo dom als die Jake( de kabouter ).
God wat een dommerd zeg, krijg je tips van gordy, blijf je eigenwijs je eigen koers varen. Hij is dus echt zo dom als hij eruit ziet. Sharone daarentegen, jammie en nog hersens ook. Woehoe. wat een man zeg. Ben gewoon verliefd haha
Echt???
was je date dom?
Hoezo dom?
Dom intelligentiewijs?
Dom als in bot, of gewoon oer en oer saai/
Details wil ik.....details....
He Summer, ja ik ben hier.
Mijn date was stom. Hij was een beetje net zo dom als die Jake( de kabouter ).
God wat een dommerd zeg, krijg je tips van gordy, blijf je eigenwijs je eigen koers varen. Hij is dus echt zo dom als hij eruit ziet. Sharone daarentegen, jammie en nog hersens ook. Woehoe. wat een man zeg. Ben gewoon verliefd haha
Echt???
was je date dom?
Hoezo dom?
Dom intelligentiewijs?
Dom als in bot, of gewoon oer en oer saai/
Details wil ik.....details....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 22 juni 2011 om 21:11
Ik had alles toch al getypt in het MC Aussie topic? of heb je erover heen gelezen. Dacht zelfs dat ik het er al met je over gehad heb maar ik kan me vergissen haha. Ben een beetje moe.
Maar hij was beetje tokkie niveau qua praten, en hij begreep nergens wat van. Tja gewoon dom. Ik ben zelf niet super slim maar wel een heel stuk slimmer dan hij. En ik vond hem niet aantrekkelijk, ik voelde gewoon niks. Bij het afscheid gewoon een nette drie zoenen en wegwezen.
Maar hij was beetje tokkie niveau qua praten, en hij begreep nergens wat van. Tja gewoon dom. Ik ben zelf niet super slim maar wel een heel stuk slimmer dan hij. En ik vond hem niet aantrekkelijk, ik voelde gewoon niks. Bij het afscheid gewoon een nette drie zoenen en wegwezen.
woensdag 22 juni 2011 om 21:12
quote:rogue_25 schreef op 22 juni 2011 @ 21:11:
Ik had alles toch al getypt in het MC Aussie topic? of heb je erover heen gelezen. Dacht zelfs dat ik het er al met je over gehad heb maar ik kan me vergissen haha. Ben een beetje moe.
Maar hij was beetje tokkie niveau qua praten, en hij begreep nergens wat van. Tja gewoon dom. Ik ben zelf niet super slim maar wel een heel stuk slimmer dan hij. En ik vond hem niet aantrekkelijk, ik voelde gewoon niks. Bij het afscheid gewoon een nette drie zoenen en wegwezen.Had je hem nog nooit gezien?
Ik had alles toch al getypt in het MC Aussie topic? of heb je erover heen gelezen. Dacht zelfs dat ik het er al met je over gehad heb maar ik kan me vergissen haha. Ben een beetje moe.
Maar hij was beetje tokkie niveau qua praten, en hij begreep nergens wat van. Tja gewoon dom. Ik ben zelf niet super slim maar wel een heel stuk slimmer dan hij. En ik vond hem niet aantrekkelijk, ik voelde gewoon niks. Bij het afscheid gewoon een nette drie zoenen en wegwezen.Had je hem nog nooit gezien?