Jeetje, wat leuk!

20-06-2011 17:36 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk wist ik niet goed wáár ik dit moest plaatsen, maar omdat relaties veelomvattend is dus maar hier.

Jaren geleden (echt wel 26 of 27 jaar terug) heb ik een hele korte tijd iets met een hele leuke man gehad. Omdat hij net uit een geheimzinnige sekte kwam, zichzelf eerst moest vinden en omdat ik -zoals hij zei- teveel vrouw was op dat moment voor hem, zijn we elkaar helemaal uit het oog verloren.

Waarom weet ik niet, maar vandaag besloot ik zijn naam te googelen en vond hem. Hij woont ver weg, maar ik heb al wel antwoord op mijn mail of hij het echt was.

Hij mailde: Ik weet alles nog precies hoor...en begon de mail met: jeetje wat leuk nammma...

Ik heb zulke fijne/leuke herinneringen aan hem en ben dus gewoon blij dat ik hem weer 'gevonden" heb, dit wilde ik even delen!
quote:Ksenija schreef op 22 juni 2011 @ 21:33:

[...]

Nee, maar wel drie kinderen van iemand die vast niet erg vrouw was De eerste positieve reaktie jouwerzijds print ik uit en hang ik aan de muur.
quote:Ksenija schreef op 22 juni 2011 @ 21:33:

[...]

Nee, maar wel drie kinderen van iemand die vast niet een echte vrouw was

Pardon, 3 kinderen van twéé vrouwen...

Heb je een cynische pil geslikt?
quote:Nammma schreef op 22 juni 2011 @ 22:13:

[...]

Pardon, 3 kinderen van twéé vrouwen...

Heb je een cynische pil geslikt?

Twee zelfs???

Dat zegt toch echt genoeg over zijn moeite met vrouwen
quote:Ksenija schreef op 22 juni 2011 @ 22:23:

[...]

Twee zelfs???

Dat zegt toch echt genoeg over zijn moeite met vrouwen Want jij hebt maximaal één relatie per 26 jaar?
quote:bartolomeus schreef op 22 juni 2011 @ 22:37:

[...]

Want jij hebt maximaal één relatie per 26 jaar? lees de OP eens goed...
Ik had je opmerking(en) inderdaad verkeerd gelezen.

Maar, als hij eerst wat dingen moest verwerken dan heeft hij toch alsnog daarna jaren en jaren gehad om gewone relaties aan te gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven