Jeetje, wat leuk!

20-06-2011 17:36 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk wist ik niet goed wáár ik dit moest plaatsen, maar omdat relaties veelomvattend is dus maar hier.

Jaren geleden (echt wel 26 of 27 jaar terug) heb ik een hele korte tijd iets met een hele leuke man gehad. Omdat hij net uit een geheimzinnige sekte kwam, zichzelf eerst moest vinden en omdat ik -zoals hij zei- teveel vrouw was op dat moment voor hem, zijn we elkaar helemaal uit het oog verloren.

Waarom weet ik niet, maar vandaag besloot ik zijn naam te googelen en vond hem. Hij woont ver weg, maar ik heb al wel antwoord op mijn mail of hij het echt was.

Hij mailde: Ik weet alles nog precies hoor...en begon de mail met: jeetje wat leuk nammma...

Ik heb zulke fijne/leuke herinneringen aan hem en ben dus gewoon blij dat ik hem weer 'gevonden" heb, dit wilde ik even delen!
Leuk voor je!

Gaat er verder nog iets gebeuren? (Gewoon even nieuwsgierig).
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wat leuk

Goeie actie!
Ieh, teveel vrouw.
quote:Tomatensoep schreef op 20 juni 2011 @ 17:39:

Ieh, teveel vrouw.Dat vond ik ookal..
Wat heerlijk! Ik heb zelf vorig jaar op vergelijkbare wijze een heel dierbare vriendin terug gevonden. Van de zomer ga ik naar Nederland en dan ga ik haar eindelijk weer zien! Weet hoe je je voelt
quote:Ienimimi schreef op 20 juni 2011 @ 17:40:

[...]

Dat vond ik ookal.. Ik weet niet wat je er mee bedoelt...maar als je net uit een geheimzinnig genootschap bent gestapt (zijn ouders zaten daar in), waar seks en alles er omheen taboe was én beseft dat ik in die tijd bij bhagwan was geweest (vrije seks), dan snap je misschien wat ik bedoel?
Ah..op die manier.

Dan snap ik je beter ;)

Ik krijg gewoon meteen heel veel alarmbellen als ik van sektes hoor.
Klinkt wel apart; geheimzinnig genootschap en Bhagwan. Zijn jullie allebei weer bij zinnen gekomen?

Hoop dat er een leuk hernieuwd contact uit voortvloeit!
Haha, ja, maar als je als jongen van 10 bij je ouders woont en dag-in-dag-uit geïndoctrineerd wordt, kost het moeite en tijd jezelf daarvan los te maken. Het zijn namelijk wel je ouders/familie, die daar dan wel blijven wonen.
quote:bronte schreef op 20 juni 2011 @ 17:49:

Klinkt wel apart; geheimzinnig genootschap en Bhagwan. Zijn jullie allebei weer bij zinnen gekomen?

Hoop dat er een leuk hernieuwd contact uit voortvloeit!Bij zinnen? Ik heb enorm veel geleerd (ook over mezelf) bij Bhagwan en dat koester ik. Dat draag je mee....
Dan vind ik het heel knap dat hij dat heeft gedaan! Dikke duim.. Veel plezier met je hernieuwd contact!
Ja, ik ben gewoon heel benieuwd hoe het met hem is, of hij is getrouwd, wat hij afgelopen jaren zoal gedaan heeft.

Ik kreeg wel weer kriebels toen ik zijn mail las, en dat na zo lange tijd....Kun je nagaan hoe intens die tijd toen was, ook al was het een paar maanden...
Wat bijzonder zeg!

Leuk is dat he! Ik heb ooit mijn zus (U.S.A.) online gevonden ...
Ach, zolang hij "teveel vrouw" niet letterlijk bedoelt is het toch een compliment dacht ik zo!

Leuk dat je hem weer hebt gevonden!
Wat leuk !

Hoe ver weg woont hij en waarom weet je nog niet of hij verliefd/verloofd/getrouwd is ?
Wat leuk Nammma!

Mijn vriend heeft mij gegoogled én gevonden. Komende zaterdag zijn we 5 jaar bij elkaar!

Wij waren vroeger (nét 20) ook een paar maanden bij elkaar. Maar we woonden te ver bij elkaar vandaan. We hebben elkaar echt járen niet gezien, 18 jaar! Hij heeft me een e-card gestuurd, we zijn gaan mailen, elkaar ontmoet op een zondagavond en een maand later hadden we weer 'verkering'. Nu wonen we al weer 4 jaar samen.
quote:paloma schreef op 20 juni 2011 @ 18:33:

Wat leuk !

Hoe ver weg woont hij en waarom weet je nog niet of hij verliefd/verloofd/getrouwd is ?Hij woont in Zeeland, ik in Gelderland. Ik weet alleen dat er staat dat hij 2 x getrouwd is geweest en 3 kinderen heeft...maar of er op dit moment iemand in zijn leven is, weet ik (nog) niet. Ik heb hem gemaild, maar nog geen antwoord...
-

-
'Je bent teveel vrouw voor me'...geweldig! Kan die bij de lijst mannensmoezen?
Wdr, wat flauw, Namma legt toch uit hoe het bedoeld was?

Namma, ik vind het hartstikke leuk, wie weet gaan jullie een keer koffie drinken en is die klik er nog steeds. En zo niet, dan lijkt het me in ieder geval heel interessant om zijn verhaal te horen, hoe hij zich los heeft gemaakt en waar hij nu staat.

Geniet er gewoon lekker van!
quote:Nammma schreef op 20 juni 2011 @ 19:25:

[...]Hij woont in Zeeland, ik in Gelderland. Ik weet alleen dat er staat dat hij 2 x getrouwd is geweest en 3 kinderen heeft...maar of er op dit moment iemand in zijn leven is, weet ik (nog) niet. Ik heb hem gemaild, maar nog geen antwoord...Het had ook Nieuw Zeeland kunnen zijn . Eens met Ti-ta; heel leuk dat het contact weer is gelegd.
Vandaag kwam ik vermoeid thuis na een cursus, gaat mijn telefoon....hij dus! had mijn telefoonnummer opgespoord en we hebben een hele tijd zitten kletsen...en ik ga hem dus opzoeken....ik heb binnenkort vakantie en tijd genoeg.

Spannend hoor....we hebben heel wat bij te praten...

Het is zeker 26 jaar geleden dat we elkaar zagen...en intussen weet ik -dat mailde hij- dat er geen partner (meer) is...
quote:wdr schreef op 21 juni 2011 @ 10:34:

'Je bent teveel vrouw voor me'...geweldig! Kan die bij de lijst mannensmoezen?Iemand die zo reageert heeft niet bepaald inlevingsvermogen in wat geloof/sektes met mensen doen...
quote:Nammma schreef op 22 juni 2011 @ 21:22:

Vandaag kwam ik vermoeid thuis na een cursus, gaat mijn telefoon....hij dus! had mijn telefoonnummer opgespoord en we hebben een hele tijd zitten kletsen...en ik ga hem dus opzoeken....ik heb binnenkort vakantie en tijd genoeg.

Spannend hoor....we hebben heel wat bij te praten...

Het is zeker 26 jaar geleden dat we elkaar zagen...en intussen weet ik -dat mailde hij- dat er geen partner (meer) is...Nee, maar wel drie kinderen van iemand die vast niet een echte vrouw was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven