Liegen over leeftijd

22-06-2011 23:59 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kort vraagje: ik vermoed dat degene die ik sinds een maand of 3 date heeft gelogen over zijn leeftijd, en niet 3 maar 4 jaar jonger is dan ik. Hij zegt dat ie me iets moet vertellen, dat hij denkt dat het niet zo belangrijk is, en ik heb zo het idee dat dit het is.

Moet ik nu boos zijn?

Ik snap het niet zo goed, als je liegt waarom dan met een jaar, maar ik heb er een schijthekel aan als mensen niet eerlijk zijn.
.
wow philein, das wel heel veel!

hm, nou ja, eens kijken wat hij voor draai er aan geeft. Ik heb m laten weten dat als dat het is, hij het mag komen uitleggen.
Och.... wat is liegen over je leeftijd? Ik ben eind van het jaar jarig en roep nu al sinds 1 januari: 'Ik word volgend jaar 40!' Ondertussen ben ik komende maanden gewoon nog 38.

Ik hoop natuurlijk dat mensen zeggen: 'Jij? Bijna 40? Goh..... dat zou je ook niet zeggen!'

Da's niet een ander voor de gek houden. Da's mezelf voor de gek houden.

.
.
Ja maar floxfloor, als je jezelf voor de gek wilt houden dan zeg je toch juist dat je net de 35 bent gepasseerd? Of een ander huisnummer.

Nerd kan best gelijk hebben, je bent niet verliefd want dan neem je alles voor zoete koek.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:mrsstanleywalker schreef op 23 juni 2011 @ 00:54:

Ja maar floxfloor, als je jezelf voor de gek wilt houden dan zeg je toch juist dat je net de 35 bent gepasseerd? Of een ander huisnummer.

..Nee joh, ik leg de lat graag laag. Als ik zeg dat ik pas 38 ben heb ik minder kans op complimentjes dan wanneer ik zeg ik al bijna 40 ben.
.
Ook waar. Maar bij mij klinkt mijn echte leeftijd zo ongeloofwaardig. Willen ze mijn paspoort zien.
.
Het enige wat ervan afspettert als je op het matje moet komen is superioriteit. Niet charmant.
Alleen bij de boerderijwinkel in de buurt krijg ik zo wijn mee, omdat ik bij die boer in de klas heb gezeten.
.
Conundrum en ik vragen ons af hoe oud je bent nerd. Co zegt 50 en ik in ieder geval boven de 30. Onder de 30 praat men liegen over leeftijd niet goed namelijk.
Voor ons staat er bier en een Brabants streekwijntje klaar in de blauwe kamer. Er is ook Brabantse mede. En nee, ik ben niet aan het hengelen. Excuses voor het off topic gebeuren.
Oh chargeer! ik denk dat je minimaal 35+ bent, omdat je een mooie wijsheid hebt -voordat ik de vreselijke vernietigende look krijg van nerd-
OT, ik zou wel willen weten waarom, wat de reden zou zijn.

Niet om hem te confronteren met de leugen, maar vanuit welk gevoel hij dit gedaan heeft.
.
On topic, mijn motto: Oud moet de wijn zijn en jong moet de toyboy zijn. Tenzij hij Sjors Kloenie heet, die mag me alles voorliegen.
.
.
Ik denk niet dat je dat moet willen, een partner die altijd de waarheid spreekt. "Schat, staat dit?" "Mhoewhahaha, wat heb jij aan, een aardappelzak?" Of: "Schat, ben ik dik?" "Moet je dat nog vragen, je kan toch zelf die cijfers op de weegschaal ook lezen." Nou dat dus.
quote:mrsstanleywalker schreef op 23 juni 2011 @ 01:31:

Ik denk niet dat je dat moet willen, een partner die altijd de waarheid spreekt. "Schat, staat dit?" "Mhoewhahaha, wat heb jij aan, een aardappelzak?" Of: "Schat, ben ik dik?" "Moet je dat nog vragen, je kan toch zelf die cijfers op de weegschaal ook lezen." Nou dat dus.

Ik heb dus juist een pest hekel aan mensen die liegen als mij iets niet staat zeg het dan gewoon!

ben ik ergens te dik voor zeg het dan gewoon maar laat me niet voor lul lopen

Heb ik een hekel aan mensen die liegen? , ja wil ik ten alle tijden de waarheid weten, ow echt wel, vertel ik ten alle tijden de waarheid en mijn mening? ja reken maar van yes!
Dat is ieder voor zich. Ik vraag me alleen af of je omgeving deze eigenschap ook werkelijk kan waarderen. Ik niet in ieder geval. Mijn echtgenoot kan gelukkig liegen alsof het gedrukt staat. Toen ik net een keizersnede had gehad, kon ik de eerlijke opmerking van mijn nichtje niet op prijs stellen. Je ligt niet te wachten op een opmerking dat je buik nog net zo dik is na de keizersnede from hell. Mijn echtgenoot zei dat ik de mooiste mamma van de wereld ben. Stierenpoep dus. Dat is Doutzen. Maar ik vind het nog steeds heel lief van hem.
We weten het nog steeds niet, heb wel een reactie op de sms, hij reageerde verbaasd en vroeg hoe ik er bij kwam, maar wat het nou is wil hij om de een of andere reden pas in juli zeggen. (En ik geloof niet dat het een huwelijksaanzoek is dan wel een cadeau; hij vond het niet zo erg maar hij moest afwachten wat ik er van vond.) Ik vroeg wat er mis was met 30 juni, maar daar was niks mis mee.

De ontknoping laat dus nog even op zich wachten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven