Coca cola actieproducten

23-06-2011 14:19 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee,...ik kom niet vragen om code's

Inmiddels had ik er zelf al genoeg gespaard en 16 mei heb ik producten besteld. Van Coca Cola een mailtje gekregen dat ze mijn bestelling hebben ontvangen en dat deze verwerkt gaat worden....alleen tot op de dag van vandaag nog niks gezien. Na 5 weken zou dat wel mogen toch? Weet wel dat er een hoop producten al lang uitverkocht zijn, maar mijn bestelling heb ik gedaan voordat ze dit op de site hadden gezet.

Hoe lang geleden hebben jullie al iets besteld?

En is er al bij iemand geleverd?

Vind het ook erg irritant dat je Coca Cola niet terug kunt mailen om het ze te vragen. Heb ondertussen de verzendkosten al wel betaald, zou ik dat nog terug krijgen als ze mij de producten niet meer gaan opsturen??
Ik ben dus niet de enige. Zit hier ook al weken te wachten.
Snel een mailtje naar Coca Cola sturen.

Ik heb ook op 15 mei een bestelling gedaan die is bevestigd door Coca Cola. Toen er afgelopen vrijdag nog niets was heb ik een mailtje gestuurd en prompt lag de bestelling gisteren op de deurmat.
Ik heb ergens gezien dat het ongeveer 6 weken zou duren.
Ik heb nog even op de site zitten kijken en er staat dat de bestelling in principe binnen 30 dagen bezorgd wordt, tenzij het artikel op het moment van bestellen op was, dan kan het wat langer duren.

Ik ga dus toch maar even een email sturen, want bij mij het is al wel langer dan 30 dagen terug en ik heb geen bericht gekregen dat het later kon worden.
Ik heb net voor ik op vakantie ging ( iets van 21 mei) een Tas besteld en deze ook nog niet binnen.
Als ik hun bevestigingsmail reply krijg ik deze weer terug met de mededeling dat het een no-reply-adres is. Welk mailadres gebruiken jullie?
Ik vond het al raar dat ik niks te horen kreeg maar ik heb vorige week pas 3 tassen besteld! Dat was bijna het enige wat er nog was

Laat je het weten als je het binnenkrijgt? Kan ik me voorbereiden
Nou, toevallig zat het gister opeens bij de post!
Bij mij is hij vandaag (na een mailtje) binnen gekomen.
Ik heb een mail gekregen dat wegens onverwachte grote belangstelling de levering pas in september plaats gaat vinden.
ik had op 20 mei de postmanbag besteld, en die kreeg ik 21 juni binnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven