Hoera!! heb huurhuis...
donderdag 23 juni 2011 om 15:46
donderdag 23 juni 2011 om 15:49
Gefeliciteerd!!!
Waar verhuis je vandaan? (kamer, ouders, anders?) En heb je lang moeten zoeken naar een huisje?
Het klinkt alsof je heel wat achter je hebt te laten (nieuw begin, nieuw leven), dus dan moet het heel fijn zijn om echt je eigen plekje te kunnen creeren!
Heel veel succes met verven/inrichten et cetera!
Waar verhuis je vandaan? (kamer, ouders, anders?) En heb je lang moeten zoeken naar een huisje?
Het klinkt alsof je heel wat achter je hebt te laten (nieuw begin, nieuw leven), dus dan moet het heel fijn zijn om echt je eigen plekje te kunnen creeren!
Heel veel succes met verven/inrichten et cetera!
donderdag 23 juni 2011 om 15:51
Ik ben bezig met een scheiding. Ben nu 41 en moeder van twee kinderen met allebei een labeltje/gebruiksaanwijzing..
Ik ben een zogenaamd urgentie-geval.. Ik stond ruim twee jaar ingeschreven en had onlangs extra inschrijftijd gekregen van 50 maanden.
Jullie zijn de eerste die het weten..
Ik ben een zogenaamd urgentie-geval.. Ik stond ruim twee jaar ingeschreven en had onlangs extra inschrijftijd gekregen van 50 maanden.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
donderdag 23 juni 2011 om 15:53
quote:lichtbron schreef op 23 juni 2011 @ 15:51:
Ik ben bezig met een scheiding. Ben nu 41 en moeder van twee kinderen met allebei een labeltje/gebruiksaanwijzing..
Dat moet niet makkelijk zijn...
En de vlag kan uit! Gefeliciteerd nogmaals!
Dat moet niet makkelijk zijn...
En de vlag kan uit! Gefeliciteerd nogmaals!
donderdag 23 juni 2011 om 15:57
donderdag 23 juni 2011 om 16:04
Ex nu bijna precies 3 jaar geleden
na bijna 30 jaar samenzijn hoop gebeurd maar ben intussen heel gelukkig met mn vriend.
En ik kan zeggen achteraf is het goed dat we uit elkaar zijn gegegaan
ik was 16 toen we verkerijng kregen ,,de koek was op,,hoop verdriet gehad en heel veel gedoe en de hele nasleep van de scheiding etc..... maar kan nu zeggen dat ik eindelijk de boel op de rit heb
heel veel geluk voor jullie
na bijna 30 jaar samenzijn hoop gebeurd maar ben intussen heel gelukkig met mn vriend.
En ik kan zeggen achteraf is het goed dat we uit elkaar zijn gegegaan
ik was 16 toen we verkerijng kregen ,,de koek was op,,hoop verdriet gehad en heel veel gedoe en de hele nasleep van de scheiding etc..... maar kan nu zeggen dat ik eindelijk de boel op de rit heb
heel veel geluk voor jullie
donderdag 23 juni 2011 om 16:10
O,Rainbow, Ik hou me maar vast aan jouw woorden dan..
Wij waren niet zo jong toen we verkering kregen. Hier was de koek ook op,voor mij dan..
IK stond/sta er altijd alleen voor,altijd verwijten.. maar affijn,probeer me nu te richten op het huisje en de kinderen.
Vind het wel spannend en eng..
red ik het wel. Finacieel enzo.
Maar de Maatschappelijk werkster gaat me helpen om het financieel en administratief meteen op orde te hebben en te houden..
Wij waren niet zo jong toen we verkering kregen. Hier was de koek ook op,voor mij dan..
IK stond/sta er altijd alleen voor,altijd verwijten.. maar affijn,probeer me nu te richten op het huisje en de kinderen.
Vind het wel spannend en eng..
red ik het wel. Finacieel enzo.
Maar de Maatschappelijk werkster gaat me helpen om het financieel en administratief meteen op orde te hebben en te houden..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...