Single parents, going strong forever!! deel 21
donderdag 23 juni 2011 om 16:36
En of ik aan het werk ben geweest thuis. Heb een was gedraaid en opgehangen, het hele huis gedaan, moet alleen nog dweilen. Ondertussen ook nog gewoon gewerkt en de overblijf gedaan bij zoonlief op school.
Alles ruikt hier weer fris en schoon. scheelt me morgen een hoop werk.
Morgen alleen nog boodschappen doen dan.
Enne theetje, ook ik zal het hele weekend duimen voor je knul.
Wat ga jij je uitsloven in de keuken zeg. Ik moet traktatie voor zoonlief maken voor op school morgen, maar dat worden gewoon bekertjes popcorn, stelt dus helemaal niks voor vergeleken met al het werk wat jij nog moet verzetten.
Alles ruikt hier weer fris en schoon. scheelt me morgen een hoop werk.
Morgen alleen nog boodschappen doen dan.
Enne theetje, ook ik zal het hele weekend duimen voor je knul.
Wat ga jij je uitsloven in de keuken zeg. Ik moet traktatie voor zoonlief maken voor op school morgen, maar dat worden gewoon bekertjes popcorn, stelt dus helemaal niks voor vergeleken met al het werk wat jij nog moet verzetten.
donderdag 23 juni 2011 om 16:44
donderdag 23 juni 2011 om 19:24
Hihihi Scarlet, zal ik eens wat verklappen; ik ben zelf helemaal niet zo'n gebak mens ik heb liever een stukje kwarktaart!! Eerlijk waar!! Maar ik vind het wél heel erg leuk om te maken! En dit is inderdaad wel erg veel, maar brownies zijn zo klaar en tulband ook het meeste werk zit 'm in de taarten. Gelukkig maakt een andere vrouw ook nog het een en ander, ik geloof o.a. een apeltaart. tsja zaterdag hebben ze hier een fiets-speur-tocht georganisseerd met een soort high tea.Ik heb een hekel aan fietsen dus ik ga wel bij de thee staan.
Oh wat goed van je zeg Dolphine, hele huis gesopt, pfff dat moet hier ook gebeuren maar ik was zo brak vandaag dat ik me er niet toe kon zetten en morgen als ik klaar ben in de keuken moet die ook gesopt worden dus vond dat ik vandaag best mocht bankhangen met die pijn in buik. Tsss je hebt gelijk ook hoor met die bekertjes popcorn. Is hartstikke feestelijk maar toch snel klaar!
Crypt, dapper hoor van je aan de fulltijd studie! Het is pittig maar met plannen goed te doen en je hebt een goede achterwacht zo te lezen!
meiden laat die duimen maar draaien, en bedankt !
Oh wat goed van je zeg Dolphine, hele huis gesopt, pfff dat moet hier ook gebeuren maar ik was zo brak vandaag dat ik me er niet toe kon zetten en morgen als ik klaar ben in de keuken moet die ook gesopt worden dus vond dat ik vandaag best mocht bankhangen met die pijn in buik. Tsss je hebt gelijk ook hoor met die bekertjes popcorn. Is hartstikke feestelijk maar toch snel klaar!
Crypt, dapper hoor van je aan de fulltijd studie! Het is pittig maar met plannen goed te doen en je hebt een goede achterwacht zo te lezen!
meiden laat die duimen maar draaien, en bedankt !
donderdag 23 juni 2011 om 20:15
Groot gelijk hoor Theetje, dat je het vandaag wat kalmpjes aan gedaan hebt. Heel veel sterkte morgen, zowel met werken als met het bakken daarna!
Pfff druk geweest dus Dolphine, maar je huis weer lekker schoon! En jij ook al Crypt, pff, nijvere dames hoor!
Behalve boodschappen en een was gedraaid hier dus niets gedaan, haha. Mijn knul is nu trainen (honkbal), pff en vergaderen, want ook in dit team loopt het weer niet zoals het moet. Vaak niet genoeg mannen om te trainen, waardoor er weer een training wordt gecancelled, tsss, zó jammer. Ben benieuwd wat er uit het overleg komt. Kan me zo voorstellen dat de coach er op deze manier ook wel genoeg van krijgt, dat iedereen zo weinig gemotiveerd lijkt. In Rotterdam is het World Port Tournament weer begonnen, jammer hoor, dat de vakantie voor ons nog niet begonnen is. Is alweer 2 jaar geleden dat we naar een wedstrijd zijn geweest. Vanavond Nederland-Curacao (jammiejammie, hihi).
Wat fijn trouwens Crypt, dat je inderdaad achtervang voor je zoontje als je gaat studeren. Dat moet ook wel, anders is het haast niet te doen.
Tsja, al met al ligt er dus nog steeds een giga strijk op me te wachten he..Omdat ik dat afgelopen niet persé hoefde te doen, omdat ik toch vrij was deze week...ligt ie er nu nog. En aangezien het zondag lekker weer gaat worden..wil ik dat voor die tijd natuurlijk nog wel wegwerken. Morgen ofzo...blehh
donderdag 23 juni 2011 om 22:27
Whoehaha, omdat de honkbalmannen zelf het trainen en het coachen verzorgen, wat natuurlijk tijdens een wedstrijd niet echt handig is, hadden ze nu voorgesteld om een aparte trainer/coach aan te stellen en 1 vd namen die genoemd werd was die van lekkere coachje! Nou ja zeg, dat zou toch leuk zijn! Maar ik denk niet dat ie het doet, dan moet ie de aspiranten in de steek laten en dat doet ie nooit..traint ie nu al zoveel jaren..Er werden ook nog wat andere namen genoemd, maar ik heb zo'n idee dat die personen ook niet staan te springen. Spannend! haha
donderdag 23 juni 2011 om 22:39
Zo hehe, vanavond toch nog onverwacht druk geweest.
Eerst lekker bij pa en ma gegeten. Daarna met zoonlief naar een BMX groothandel, hij wil zo graag een BMX voor zijn verjaardag.
Er was grote opruiming, Hij heeft er nu dus 1 uitgekozen voor een redelijke prijs en die kan ik in de week van zijn verjaardag ophalen. Want om dat ding nu een maand in de schuur te zetten.... Nee dan weet ik wel wat er gaat gebeuren dus dat doen we mooi niet.
Traktatie voor zoonlief is klaar, was toch nog een werk om die bekertjes weer in servetjes te vouwen en vervolgens een box of mand te zoeken waar alles in paste. Maar het is gelukt.
Bij mijn knul kwam vanmiddag de brandweer in de klas om te vertellen over het werk. Ze mochten ook allemaal in de brandweerwagen kijken en spuiten. helemaal geweldig dus voor de knullen (en meiden).
Pfff ik kreeg nu al weer de eerste mail. Zoonlief heeft 13 augustus een wedstrijd met zijn nieuwe elftal de E3. In rotterdam. We zijn dan nog op vakantie, dus moet even kijken hoe we dat gaan doen. Al is Rotterdam wel dichtbij zeeland natuurlijk.
Goh scarlet dat is inderdaad wel onhandig dat die mannen zelf moeten coachen en spelen, kan me voorstellen dat dat niet werkt. Ik hoop voor je knul dat het lukt een nieuwe coach.
Goed gedaan theetje, een beetje tijd voor jezelf gepakt vandaag op de bank. Moet een mens zo af en toe ook doen.
En crypt, huis weer schoon? Ruikt altijd zo lekker he als er net gedweild enzo is.
Eerst lekker bij pa en ma gegeten. Daarna met zoonlief naar een BMX groothandel, hij wil zo graag een BMX voor zijn verjaardag.
Er was grote opruiming, Hij heeft er nu dus 1 uitgekozen voor een redelijke prijs en die kan ik in de week van zijn verjaardag ophalen. Want om dat ding nu een maand in de schuur te zetten.... Nee dan weet ik wel wat er gaat gebeuren dus dat doen we mooi niet.
Traktatie voor zoonlief is klaar, was toch nog een werk om die bekertjes weer in servetjes te vouwen en vervolgens een box of mand te zoeken waar alles in paste. Maar het is gelukt.
Bij mijn knul kwam vanmiddag de brandweer in de klas om te vertellen over het werk. Ze mochten ook allemaal in de brandweerwagen kijken en spuiten. helemaal geweldig dus voor de knullen (en meiden).
Pfff ik kreeg nu al weer de eerste mail. Zoonlief heeft 13 augustus een wedstrijd met zijn nieuwe elftal de E3. In rotterdam. We zijn dan nog op vakantie, dus moet even kijken hoe we dat gaan doen. Al is Rotterdam wel dichtbij zeeland natuurlijk.
Goh scarlet dat is inderdaad wel onhandig dat die mannen zelf moeten coachen en spelen, kan me voorstellen dat dat niet werkt. Ik hoop voor je knul dat het lukt een nieuwe coach.
Goed gedaan theetje, een beetje tijd voor jezelf gepakt vandaag op de bank. Moet een mens zo af en toe ook doen.
En crypt, huis weer schoon? Ruikt altijd zo lekker he als er net gedweild enzo is.
vrijdag 24 juni 2011 om 12:37
Hai meiden
De boodschappen weer allemaal in huis (niets vergeten hopelijk! neh..volgens mij niet) en ik ben klaarrrrr voor het weekend. Heb wel zin in een middagdutje eigenlijk, whoehaha!
Ik word echt heel lui van dat thuis hangen. Nu ben ik van nature al niet echt actief van aard, haha, maar dit verergert het wel.
Nou ja, me net echt een breuk getild aan de shoppings (hoe kan een gezin van 2 toch zoveel nodig hebben??), net een beetje soep gegeten en nu...niks!
Oh Dolphine, wat stoer zeg, een BMX. Ik vind het ook wel wat jouw knul. Handig, dat je hem dan kunt ophalen, is idd beter ja.
Een wedstrijd in Rotterdam...is dat een toernooi of moeten ze altijd zo ver weg? Pffff! En de tractatie weer geluk, toch elk jaar een even een klusje he.
Crypt, in welk deel van het land zit jij? Ik zit redelijk in het oosten. Omdat jouw opleiding in september start, dacht ik dat wij in dezelfde regio zitten, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.
Nou, alle was is gewassen, de laatste hangt buiten (had echt een achterstand door afgelopen weekend), maar ja...nu het strijken nog he..Doe ik vandaag lekker niet. Straks nog even taartje maken, mjamm, lekker voor het weekend. Zondag moet mijn knul uit honkballen dus zou fijn zijn als het dan écht mooi weer was, heerlijk de hele middag de zon in! (thuis he....ik kan nauturlijk niet meer mee). Voor hem trouwens ook fijn, als het lekker weer is. Maar natuurlijk alweer snel TE heet op het veld. Ach, het is ook nooit goed...haha
vrijdag 24 juni 2011 om 13:10
Iedereen heel druk in de weer lees ik, heerlijk hoor.
Net zoonlief van het KDV gehaald, en nu heerlijk relaxen achter mijn laptop.
Ik ga woensdag een paar dagen naar Engeland, en ben mijn paspoort en bankpas kwijtgeraakt, dus dat gaf even een hoop stress, ben blij dat dit onder controle is nu.
Scarlet, ik woon in Nederland, welke regio wil ik niet zeggen, puur omdat ik zo anoniem mogelijk wil zijn op internet, dus dat ligt absoluut niet aan jou
En, hebben de rest van de dames hier nog vakantieplannen? Tell me, tell me.
Net zoonlief van het KDV gehaald, en nu heerlijk relaxen achter mijn laptop.
Ik ga woensdag een paar dagen naar Engeland, en ben mijn paspoort en bankpas kwijtgeraakt, dus dat gaf even een hoop stress, ben blij dat dit onder controle is nu.
Scarlet, ik woon in Nederland, welke regio wil ik niet zeggen, puur omdat ik zo anoniem mogelijk wil zijn op internet, dus dat ligt absoluut niet aan jou
En, hebben de rest van de dames hier nog vakantieplannen? Tell me, tell me.
vrijdag 24 juni 2011 om 15:48
Ik begrijp het Crypt!
Oh heerlijk, paar dagen Engeland! Heb je ze weer gevonden dan, bankpas en paspoort? Of heb je eea geregeld?
Paar maanden geleden zou ik met een vriendin een paar dagen naar Londen, pfff, dat werd helaas een fiasco: verkeerde naam opgegeven bij boeken (Ryanair), roepnaam ipv namen zoals op paspoort en kwamen daar te laat achter. Dat werd dus geen Londen, maar Eindhoven! LOL
Wel heel gezellig gehad hoor, maar ja...twas geen Londen! We gaan het nog wel een keertje over doen, maar dan wil ik ook iets uit te geven hebben (ik vind Londen nl veeeel te leuk om met weinig geld rond te lopen, haha), dus eerst nog even sparen, als dat gaat lukken. Dus hier helemaal geen vakantieplannen, het zit er gewoon niet in qua money. Wel 3 weken vrij vanaf 15 augustus, da's ook heerlijk natuurlijk.
vrijdag 24 juni 2011 om 15:58
Oh, dat klinkt echt rampzalig! Wat zal je gebaald hebben, net als je vriendin.
Jammer dat vakantie er niet in zit. Ik ken het, ik kan ook niet elk jaar met vakantie, puur financieel.
Maar zoals je beschrijft, je bent 3 weken vrij, en dan kun je je natuurlijk ook heerlijk vermaken. Als je in het Oosten van het land woont kun je prachtig fietsen en wandelen, bijvoorbeeld.
Heb je dan nog leuke plannen om dagjes weg te gaan, of ga je gewoon lekker luieren en genieten van de welverdiende vakantie?
Ja, ik heb e.e.a geregeld inderdaad. Aangifte gedaan, daarmee naar de bank gegaan, geld opgenomen, nieuw paspoort aangevraagd via (peperdure) spoedprocedure, daar erachter komen dat ik ergens nog een ID kaart rond heb slingeren die in 2009 al verlopen was, terug naar de politie om daar ook aangifte van te doen, terug naar de gemeente, om erachter te komen dat ik dan ook extra vermissingskosten moest betalen, waar ik dus geen geld voor bij me had, geld geleend bij mijn moeder (je mag met een proces verbaal maar eenmalig geld opnemen bij de bank) en weer terug naar de gemeente. Aan het einde van de dag heb ik letterlijk zitten janken van vermoeidheid en mijn vakantie vervloekt. Al die stress eromheen, pfff....
Jammer dat vakantie er niet in zit. Ik ken het, ik kan ook niet elk jaar met vakantie, puur financieel.
Maar zoals je beschrijft, je bent 3 weken vrij, en dan kun je je natuurlijk ook heerlijk vermaken. Als je in het Oosten van het land woont kun je prachtig fietsen en wandelen, bijvoorbeeld.
Heb je dan nog leuke plannen om dagjes weg te gaan, of ga je gewoon lekker luieren en genieten van de welverdiende vakantie?
Ja, ik heb e.e.a geregeld inderdaad. Aangifte gedaan, daarmee naar de bank gegaan, geld opgenomen, nieuw paspoort aangevraagd via (peperdure) spoedprocedure, daar erachter komen dat ik ergens nog een ID kaart rond heb slingeren die in 2009 al verlopen was, terug naar de politie om daar ook aangifte van te doen, terug naar de gemeente, om erachter te komen dat ik dan ook extra vermissingskosten moest betalen, waar ik dus geen geld voor bij me had, geld geleend bij mijn moeder (je mag met een proces verbaal maar eenmalig geld opnemen bij de bank) en weer terug naar de gemeente. Aan het einde van de dag heb ik letterlijk zitten janken van vermoeidheid en mijn vakantie vervloekt. Al die stress eromheen, pfff....
vrijdag 24 juni 2011 om 17:12
Ola,
Nee scarlet dat voetballen in rotterdam gaat om een toernooi. Is de eerste aan het begin van het nieuwe seizoen.
Hier beginnen 15 augustus de scholen weer. Jij hebt vanaf 15 aug vakantie?
Ik heb van 25 juli t/m 14 augustus. En ik ga vanaf 1 augustus op vakantie naar zeeland. Zou eigenlijk 14 dagen gaan, maar op zondag terug komen als zoonlief op maandag weer naar school moet lijkt me niet zo'n goed idee. Ik denk dus dat we die vrijdag weer naar huis komen.
Hij was helemaal jarig vandaag op school hoor, getrakteerd, de klassen langs geweest met 2 vriendjes en de hele dag met een grote muts met gefeliciteerd er op rond gelopen.
Balen is dat he crypt, als je zulke dingen kwijt bent. Is altijd zo veel geregel. Bij is een keer mijn tas gestolen met alle bankpassen en rijbewijs er in. Grrr je bent er zo veel tijd en geld mee kwijt. Echt balen.
maar een paar dagen england in het vooruitzicht maakt wel weer veel goed lijkt mij.
Ik heb ook alle weekendboodschappen in huis.Want verrassend genoeg mag ik morgen weer met zoonlief naar het sportveld. Dit keer schoolhockey. Hij moet om 8.45 al en zijn vader zegt doodleuk, ik kom wel om een uur of 10..... Jaja
Daar staat wel tegenover dat hij hem zondagochtend om 10 uur bij het voetbalveld afleverd voor de laatste dag 4x4 toernooi. Toen vroeg hij of ik hem zondag zo vroeg kwam halen. Dat dacht ik toch even niet, gun mij ook eens een ochtendje uitslapen zeg. Knul is al 3 weekenden niet naar zijn vader geweest dus nu mag hij ff hoor, ik moet echt even bijtanken.
Zo het kind op de dag van zijn kinderfeestje al om 4 uur wakker en vanmorgen ook weer erg vroeg ivm trakteren op school. Ben dus ook wel toe aan een middagdutje, hahaha
Nee scarlet dat voetballen in rotterdam gaat om een toernooi. Is de eerste aan het begin van het nieuwe seizoen.
Hier beginnen 15 augustus de scholen weer. Jij hebt vanaf 15 aug vakantie?
Ik heb van 25 juli t/m 14 augustus. En ik ga vanaf 1 augustus op vakantie naar zeeland. Zou eigenlijk 14 dagen gaan, maar op zondag terug komen als zoonlief op maandag weer naar school moet lijkt me niet zo'n goed idee. Ik denk dus dat we die vrijdag weer naar huis komen.
Hij was helemaal jarig vandaag op school hoor, getrakteerd, de klassen langs geweest met 2 vriendjes en de hele dag met een grote muts met gefeliciteerd er op rond gelopen.
Balen is dat he crypt, als je zulke dingen kwijt bent. Is altijd zo veel geregel. Bij is een keer mijn tas gestolen met alle bankpassen en rijbewijs er in. Grrr je bent er zo veel tijd en geld mee kwijt. Echt balen.
maar een paar dagen england in het vooruitzicht maakt wel weer veel goed lijkt mij.
Ik heb ook alle weekendboodschappen in huis.Want verrassend genoeg mag ik morgen weer met zoonlief naar het sportveld. Dit keer schoolhockey. Hij moet om 8.45 al en zijn vader zegt doodleuk, ik kom wel om een uur of 10..... Jaja
Daar staat wel tegenover dat hij hem zondagochtend om 10 uur bij het voetbalveld afleverd voor de laatste dag 4x4 toernooi. Toen vroeg hij of ik hem zondag zo vroeg kwam halen. Dat dacht ik toch even niet, gun mij ook eens een ochtendje uitslapen zeg. Knul is al 3 weekenden niet naar zijn vader geweest dus nu mag hij ff hoor, ik moet echt even bijtanken.
Zo het kind op de dag van zijn kinderfeestje al om 4 uur wakker en vanmorgen ook weer erg vroeg ivm trakteren op school. Ben dus ook wel toe aan een middagdutje, hahaha
vrijdag 24 juni 2011 om 20:15
Oe, wat komt daar dan veel bij kijken he Crypt..verschrikkelijk.
Met al dat gedoe is het al haast niet meer leuk om weg te gaan!
Maar hopelijk ben je dat tegen woensdag weer een beetje vergeten! Gaat je zoontje ook mee of..?
Mijn vakantie zal voornamelijk uit luieren bestaan, vrees ik! Waarschijnlijk nog wel een paar dagen naar mijn broer en familie, die wonen nl lekker buiten en vrij met een riante tuin, vooral als het weer goed is is het daar goed toeven (en ik word dan altijd zo lekker in de watten gelegd..heeeerlijk!)
Maar ook leuke dingetjes doen met vriendinnen hoor, mijn knul heeft nu een leeftijd dat hij er niet zo'n zin meer in heeft om met moeders op stap te gaan. Toen ie klein was kon je hem nog blij maken met een pretpark of een dagje bos, maar dat gaat m niet meer worden, haha. In elk geval hopen op mooi weer!
Pff Dolphine, jij gaat voor de verandering dus morgen op het spportveld staan?? Jee joh, het is een keer genoeg he!
En dat wordt dus weer geen uitslapen voor je morgen. Groot gelijk hoor, dat je je poot stijf gehouden hebt voor zondag.
Kun je in elk geval een beetje bijtanken.
Maar je hebt dus "je handen vrij' verder zaterdag, nog leuke plannen?
Jij dan, Crypt?
Hier een kalm weekend, na een paar drukke, lekker hoor, Zoals gezegd hoop ik toch echt op een zonnige zondag, zodat ik mijn kleurtje weer een beetje kan bijwerken, haha.
Theetje, zit je al volop in de baksels??
Mijn taart staat op te stijven, wat is het toch ook simpel he, met zo'n pak van Oetker. Echt geen werk! Dat wordt dus smullen strakkies...
Met al dat gedoe is het al haast niet meer leuk om weg te gaan!
Maar hopelijk ben je dat tegen woensdag weer een beetje vergeten! Gaat je zoontje ook mee of..?
Mijn vakantie zal voornamelijk uit luieren bestaan, vrees ik! Waarschijnlijk nog wel een paar dagen naar mijn broer en familie, die wonen nl lekker buiten en vrij met een riante tuin, vooral als het weer goed is is het daar goed toeven (en ik word dan altijd zo lekker in de watten gelegd..heeeerlijk!)
Maar ook leuke dingetjes doen met vriendinnen hoor, mijn knul heeft nu een leeftijd dat hij er niet zo'n zin meer in heeft om met moeders op stap te gaan. Toen ie klein was kon je hem nog blij maken met een pretpark of een dagje bos, maar dat gaat m niet meer worden, haha. In elk geval hopen op mooi weer!
Pff Dolphine, jij gaat voor de verandering dus morgen op het spportveld staan?? Jee joh, het is een keer genoeg he!
En dat wordt dus weer geen uitslapen voor je morgen. Groot gelijk hoor, dat je je poot stijf gehouden hebt voor zondag.
Kun je in elk geval een beetje bijtanken.
Maar je hebt dus "je handen vrij' verder zaterdag, nog leuke plannen?
Jij dan, Crypt?
Hier een kalm weekend, na een paar drukke, lekker hoor, Zoals gezegd hoop ik toch echt op een zonnige zondag, zodat ik mijn kleurtje weer een beetje kan bijwerken, haha.
Theetje, zit je al volop in de baksels??
Mijn taart staat op te stijven, wat is het toch ook simpel he, met zo'n pak van Oetker. Echt geen werk! Dat wordt dus smullen strakkies...
vrijdag 24 juni 2011 om 21:54
Ik heb nog geen plannen voor het weekend nee. Alhoewel...... Als zoonlief met zijn vader mee is moet ik hier mijn nieuwe wifi modum gaan instaleren en met een beetje pech ben ik daar de hele zaterdag zoet mee. hahaha
Heb zoonlief in bed geknikkert, morgen weer vroeg dag tenslotte en daarna lekker even alleen thuis.
Heb geen idee of ik zaterdagavond nog iets ga doen, misschien kukel ik wel in slaap op de bank, zoals de laatste tijd wel vaker gebeurt.... .
Heb zoonlief in bed geknikkert, morgen weer vroeg dag tenslotte en daarna lekker even alleen thuis.
Heb geen idee of ik zaterdagavond nog iets ga doen, misschien kukel ik wel in slaap op de bank, zoals de laatste tijd wel vaker gebeurt.... .
zaterdag 25 juni 2011 om 15:17
Goeie middag dames,
Wat een blehh dag is het he...saai en regenachtig en windy, blij dat ik binnen zit! Da's dan wel weer knus.
Dolphine, was het nat langs de lijn? Arme jij..
Is het gelukt om je modem te installeren? Jij bent tenminste zo handig om gelijk een draadloze te nemen, ik heb er later nog apart een router bij moeten kopen. Maar het werkt allemaal en dat is het belangrijkst natuurlijk!
Theetje, jullie hebben ook niet echt geluk met het weer vandaag, niet lekker om in te fietsen, yak!
Niet te geloven dat het weer morgen al een stuk beter moet zijn en dan maandag 30+!
Mijn knul is aan het leren nu, heeft 4 toetsen deze week en allemaal very important. EU Staatsrecht maandag, klinkt Ssssssaaaaiii...haha. Omdat hij morgen ook weer lang weg is, ivm de wedstrijd, moet ie het toch een beetje verdelen over het weekend, tjaaa, life sucks!
Heb alle was opgevouwen en de strijk weggewerkt, pfff, dat was toch weer ff een klus. Maar nu lekker languit op de bank!
zondag 26 juni 2011 om 14:55
Ik heb het nieuwe modum nog niet geinstaleerd, ben nog moed aan het verzamelen, haha. Maar straks ga ik mijn best doen.
Gisterenochtend alleen maar regen tijdens hockey toernooi, niks aan. Ze waren ook maar met 5 kids, dus geen wissels niks. Toch 3e geworden, dus wel netjes van ze.
Vanmorgen was mijn knul al weer om 11.15 thuis, hij moest voetballen van 10 tot 11. Ex had geen zin om op de prijsuitreiking te wachten die om 1 uur begon. Knul boos natuurlijk. Ik ben dus weer terug gegaan met hem, heeft hij toch nog met zijn team op het podium gestaan en beker in ontvangst genomen. (krijgt ieder kind bij deelname). Ik vond dat weer zo raar van ex..... Maar goed.
Daarna ging zoonlief mee spelen met iemand, hij wordt over een uurtje thuis gebracht, hoop dat het dan gelukt is met nieuwe modum.
Gisterenochtend alleen maar regen tijdens hockey toernooi, niks aan. Ze waren ook maar met 5 kids, dus geen wissels niks. Toch 3e geworden, dus wel netjes van ze.
Vanmorgen was mijn knul al weer om 11.15 thuis, hij moest voetballen van 10 tot 11. Ex had geen zin om op de prijsuitreiking te wachten die om 1 uur begon. Knul boos natuurlijk. Ik ben dus weer terug gegaan met hem, heeft hij toch nog met zijn team op het podium gestaan en beker in ontvangst genomen. (krijgt ieder kind bij deelname). Ik vond dat weer zo raar van ex..... Maar goed.
Daarna ging zoonlief mee spelen met iemand, hij wordt over een uurtje thuis gebracht, hoop dat het dan gelukt is met nieuwe modum.
zondag 26 juni 2011 om 20:10
Tss, Dolphine, rare actie van zijn vader zeg! Toch nog wel een beetje egoïstisch he..hij moet toch snappen dat dat er ook gewoon bij hoort en toch hartstikke stoer is voor je knul.
Dus nu kon jij weer op pad..
En gisteren dus echt rotweer gehad, bah, dan is het niet fijn langs de lijn!
En, modem geïnstalleerd?
Vandaag was het weer heerlijk he! Ik had er vanmorgen eerst geen goed gevoel over hoor, ook al hadden ze gezegd dat het in de middag zou opklaren,maar de temperatuur was in elk geval al heerlijk. Lekker buiten gezeten. zalig. Tja en dan morgen weer werken...Pfff, ik heb er nog helemaal geen zin in.
Ik vond het heerlijk, zo'n weekje thuis en gewoon alles lekker relaxed doen. Nou ja, op naar de zomervakantie!! (duurt tenslotte nog "maar" anderhalve maand.....AARGHHHHHH!!!!!)
zondag 26 juni 2011 om 21:28
Nee modum niet geinstaleerd hoor. Ik was er mee begonnen, zit een grote poster bij om in 5 stappen te instaleren. Maar...... doordat ik hier een thuis werkplek heb zitten er extra kabels in voor die kastjes, en die moeten op een of andere manier ook over, of niet? Ikke niet weten. Ik heb in ieder geval niet simpel een kabel die er uit moet en in de nieuwe modum er in, was het maar zo simpel. Ga morgen wel even bellen met online, misschien kan ik wat hulp krijgen.
Ik vond het wel gezellig vandaag bij de voetbal hoor, zijn altijd veel bekende ouders, dus ik vermaak me daar wel, dat ligt natuurlijk voor ex wel wat anders, maar hij doet ook niet echt zijn best om ze te leren kennen zeg maar.
Knul heeft zich goed vermaakt bij vriendje. Hij zou rond 4 uur thuis komen, maar toen belde die vader dat ze nog zo leuk aan het spelen waren, dus uiteindelijk heb ik hem om 6 uur opgehaald. Daarna op het gemak gegeten, jochie nog een ijsje gekocht en lekker zijn bed in.
En morgen idd weer werken, drukke dag morgen, vooral in de middag, 3 afspraken achter elkaar in utrecht.
Ik vond het wel gezellig vandaag bij de voetbal hoor, zijn altijd veel bekende ouders, dus ik vermaak me daar wel, dat ligt natuurlijk voor ex wel wat anders, maar hij doet ook niet echt zijn best om ze te leren kennen zeg maar.
Knul heeft zich goed vermaakt bij vriendje. Hij zou rond 4 uur thuis komen, maar toen belde die vader dat ze nog zo leuk aan het spelen waren, dus uiteindelijk heb ik hem om 6 uur opgehaald. Daarna op het gemak gegeten, jochie nog een ijsje gekocht en lekker zijn bed in.
En morgen idd weer werken, drukke dag morgen, vooral in de middag, 3 afspraken achter elkaar in utrecht.
maandag 27 juni 2011 om 20:07
Ooo getverdemme zeg, wat een vreselijk vies weer.
Ik ben het nu al helemaal zat, dat vieze geplak.
Arme Dolphine, 3 afspraken en dat met dit weer...
Oe nee, daar zou ik mijn vingers ook niet aan durven branden hoor, met die thuiswerkplek. Heb je nog contact kunnen krijgen (ben je er sowieso aan toe gekomen?)
Werken viel op zich wel weer mee, maar het is nog steeds belachelijk druk. Dat voorspelt niet veel goeds voor de komende vakantie, als we het weer met de helft vd bezetting moeten doen.
Blehhhh, ik heb het WARM!!!
maandag 27 juni 2011 om 21:00
Oh scar, het is bij jou ook niet snel goed he, het weer. Ik moet zeggen dat ik zo'n dag als vandaag 10x liever heb dan die smerige regen. Ook als ik moet werken.... haha
Ben nog niet achter online aangegaan, geen tijd voor gehad. Ik heb mijn best gedaan om op de valreep een meisje geplaatst te krijgen op een vmbo. Had een aanmeldformulier gemaild gekregen en zou dat vandaag invullen en ondertekenen met moeder. sms-t ze het huisbezoek af en krijg ik ze de rest van de dag niet meer te pakken. Lekker dan weer, en daar doe je dan je best voor.
Vandaag wel een startgesprek en een eind gesprek gehad, dus die lossen elkaar mooi af.
Zoonlief is vanavond flink gevallen op de fiets. Knie open en een fikse wond op zijn handpalm. Hij viel in het zand, dus koste nog moeite om alles enigsinds pijnloos schoon te krijgen, uiteindelijk gespoelt met water. Knie lijkt mee te vallen, op zijn hand een grote pleister met betadine, om het te ontsmetten.
Hij had sowieso zijn dag niet zo vandaag, is echt op, ik merk aan hem dat het klaar is. Nog een paar daagjes dan kan hij even bijtanken.
Ik ga woensdag nog wel een keer met dat modum aan de slag, dan heeft zoonlief een feestje, dus heb ik even de tijd en als het dan niet lukt, mogen ze het komen doen van me.
Ben nog niet achter online aangegaan, geen tijd voor gehad. Ik heb mijn best gedaan om op de valreep een meisje geplaatst te krijgen op een vmbo. Had een aanmeldformulier gemaild gekregen en zou dat vandaag invullen en ondertekenen met moeder. sms-t ze het huisbezoek af en krijg ik ze de rest van de dag niet meer te pakken. Lekker dan weer, en daar doe je dan je best voor.
Vandaag wel een startgesprek en een eind gesprek gehad, dus die lossen elkaar mooi af.
Zoonlief is vanavond flink gevallen op de fiets. Knie open en een fikse wond op zijn handpalm. Hij viel in het zand, dus koste nog moeite om alles enigsinds pijnloos schoon te krijgen, uiteindelijk gespoelt met water. Knie lijkt mee te vallen, op zijn hand een grote pleister met betadine, om het te ontsmetten.
Hij had sowieso zijn dag niet zo vandaag, is echt op, ik merk aan hem dat het klaar is. Nog een paar daagjes dan kan hij even bijtanken.
Ik ga woensdag nog wel een keer met dat modum aan de slag, dan heeft zoonlief een feestje, dus heb ik even de tijd en als het dan niet lukt, mogen ze het komen doen van me.
dinsdag 28 juni 2011 om 16:01
Ok...zomer is fijn....lekker weer is heerlijk..
MAAR DIT IS TOCH NIET NORMAAL!!!!
Echt, fietsen is GEEN fun nu!
Hier nog geen donderklap of spatje regen gevallen, van mij mag het NU losbarsten voor de nodige afkoeling!
Maar helaas, het zonnetje doet zelfs nog zijn best. Maar hier bij mij kun je nu echt niet op het balkon zijn, dus lekker genieten is er niet bij.
Wat waardeloos zeg Dolphine, sloof je je zo uit voor zo'n meiske..Dan krijg je toch wel het idee dat ze er het belang niet van inzien allemaal..(ik neem aan dat de moeder het huisbezoek afgezegd heeft?)
Hoe is het met je knul, de pechvogel?
Nog even doorbijten voor hem he..
Aangezien ik totaal geen zin heb om te koken vandaag (godzijdank gisteren al boodschappen gedaan), straks lekker koude wraps eten. Heb icebergsla, roomkaas en zalm gekocht en heb er nu al zin in! Maar ja, is een een beetje te vroeg he...hihi
dinsdag 28 juni 2011 om 20:31
Hier is het ook de hele dag droog gebleven. Tot nu toe, nu begint het te gieten, is het opeens erg donker en zijn er donderklappen. Ben blij dat we binnen zitten, al krijg ik zoonlief met dit onweer natuurlijk zijn bed niet in, haha
Ik hoefde vandaag ook niet te koken, kon heerlijk bij mijn moeder aanschuiven ipv donderdag. Ik had vandaag een lange dag en donderdagmiddag ben ik vrij omdat ik met zoonlief naar de GGZ moet.
Ik had vandaag mijn competentiegesprek op het werk. Was prima in orde. Had van de scores van schaal 1 op 5 (waarin 1 het slechtst is en 5 excelent), 4x een 4 en 1x een 5. Dat zit wel snor dus.
Morgenochtend moet ik om 8:45 in amersfoort zijn in meander ziekenhuis met zoonlief voor medicatie controle. Daarna moet hij nog even naar school, want ze gaan afscheid nemen van groep 8 en van de juf die ze morgen voor het laatst dit jaar hebben.
Vanaf 1 uur heeft hij een kinderfeestje in het militair luchtvaartmuseum in soesterberg, dat is dus wel erg leuk.
Uiteindelijk is het toch nog goed gekomen. Ik heb dat aanmeldforumlier vandaag ingevuld aan dat meisje gegeven. Moeder zou hem ondertekenen heeft ze mij telefonisch toe gezegd en dan zal hij vandaag nog de deur uit gaan.
Ik hoefde vandaag ook niet te koken, kon heerlijk bij mijn moeder aanschuiven ipv donderdag. Ik had vandaag een lange dag en donderdagmiddag ben ik vrij omdat ik met zoonlief naar de GGZ moet.
Ik had vandaag mijn competentiegesprek op het werk. Was prima in orde. Had van de scores van schaal 1 op 5 (waarin 1 het slechtst is en 5 excelent), 4x een 4 en 1x een 5. Dat zit wel snor dus.
Morgenochtend moet ik om 8:45 in amersfoort zijn in meander ziekenhuis met zoonlief voor medicatie controle. Daarna moet hij nog even naar school, want ze gaan afscheid nemen van groep 8 en van de juf die ze morgen voor het laatst dit jaar hebben.
Vanaf 1 uur heeft hij een kinderfeestje in het militair luchtvaartmuseum in soesterberg, dat is dus wel erg leuk.
Uiteindelijk is het toch nog goed gekomen. Ik heb dat aanmeldforumlier vandaag ingevuld aan dat meisje gegeven. Moeder zou hem ondertekenen heeft ze mij telefonisch toe gezegd en dan zal hij vandaag nog de deur uit gaan.
dinsdag 28 juni 2011 om 21:08
Jaaa, ik zag op buienradar dat het eraan komt! Het is echt zo vreselijk warm en benauwd hier..ik doe helemaal niets en ben helemaal plakkering en klam. Ik zal wel zo alvast de stoelen inklappen en wegzetten, voor die straks door de ruiten vliegen, haha! Dus hopelijk vannacht ook wat afgekoeld en hopelijk kunnen we wel gewoon het raam open zetten straks zeg!
He gelukkig Dolphine, dat je je toch niet voor niets zo uitgesloofd hebt. En wat een leuk feestje heeft je vent morgen, lijkt me heel stoer! Fijn, weer een heel goede beoordeling..ik had ook niet anders van je verwacht hoor!
woensdag 29 juni 2011 om 10:37
Het is hier de hele avond en nacht flink te keer gegaan zeg. Phoe he. Zoonlief sliep om 22.00 uur nog niet, hij lag in mijn bed omdat hij zo bang is voor onweer, dus ik lag ook al om half 10 op bed in de hoop dat ie dan zou gaan slapen. Helaas.......
Was een onrustig nachtje en vroeg weer op vanmorgen, want we moesten om kwart voor 9 in amersfoort bij de kinderarts zijn. We waren veel te vroeg dus lekker om half 9 al naar binnen geroepen en om half 10 zat mijn knul weer op school. Is wel leuk voor hem want groep 8 neemt vandaag afscheid en die waren net snoep aan het uitdelen in de klassen.
Was een onrustig nachtje en vroeg weer op vanmorgen, want we moesten om kwart voor 9 in amersfoort bij de kinderarts zijn. We waren veel te vroeg dus lekker om half 9 al naar binnen geroepen en om half 10 zat mijn knul weer op school. Is wel leuk voor hem want groep 8 neemt vandaag afscheid en die waren net snoep aan het uitdelen in de klassen.
woensdag 29 juni 2011 om 12:51
Meiden, hoooooooiiii!
Ik vlieg ff voorbij, hoop van de week even bij te pennen, dit is weer voor het eerst in dagen dat ik even achter pc zit en ik moet met paar minuten deur weer uit. Overigens slecht nieuws, zoonlief is toch niet over, hebben we gisteren gehoord. Wel goed gesprek gehad met zijn mentor. Meiden ik ga weer sorry en dikke kus.
Doeiiiiiiii
Ik vlieg ff voorbij, hoop van de week even bij te pennen, dit is weer voor het eerst in dagen dat ik even achter pc zit en ik moet met paar minuten deur weer uit. Overigens slecht nieuws, zoonlief is toch niet over, hebben we gisteren gehoord. Wel goed gesprek gehad met zijn mentor. Meiden ik ga weer sorry en dikke kus.
Doeiiiiiiii