Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Alle reacties Link kopieren
Meiden, hoooooooiiii!

Ik vlieg ff voorbij, hoop van de week even bij te pennen, dit is weer voor het eerst in dagen dat ik even achter pc zit en ik moet met paar minuten deur weer uit. Overigens slecht nieuws, zoonlief is toch niet over, hebben we gisteren gehoord. Wel goed gesprek gehad met zijn mentor. Meiden ik ga weer sorry en dikke kus.

Doeiiiiiiii

Ah Thee....en ik heb er gisteren nog zo aan gedacht en geduimd!!

Maar wel goed gesprek gelukkig en hopelijk niet een te erge kater en misschien toch het gevoel dat dit nu het beste is?

Take it easy he! Busy bee!

Kom straks wel weer terug, nu eerst even wat HH klusjes doen, nu het een beetje frisser is!

Zo..ben ik weer!

Het is hier ook nog spannend tot op het laatst hoor, qua overgaan. Nu dus een soort van toetsweek en dan volgende week de herkansingen, maar waarschijnlijk heeft ie dan nog niets eens de cijfers van déze week terug..Wat psychisch natuurlijk heel raar werkt. Natuurlijk moet ie gewoon voor die herkansingen zijn stinkende best doen en gewoon goed leren, maar niet wetend of je nu voor de 1e toets een vol of onvoldoende had..Nou ja. Hij had vandaag 1 cijfer gezien, maar er stond niet bij voor welk vak. Het was een 5 in elk geval, dus da's niet zo heel hoopgevend..zucht. Echt, op het MBO zijn dingen toch stukken slechter geregeld hoor Tenminste, op dit MBO.

Bij jullie heeft het dus flink gespookt Dolphine? Het viel hier eigenlijk wel mee (of tegen, het is maar net hoe je het bekijkt, hihi). Ik houd wel van een beetje extreem weer, mijn knul ook, dus het viel ons wat tegen. Niet eens echt heel hard gewaaid en onweer viel ook erg mee. Fijn dat jullie vanmorgen zo op tijd waren dat je vent het tracteren niet heeft gemist. Nog iets bijzonders bij de kinderarts?.

Als ik het journaal zo bekijk en de ravage in vught van de storm gisteren, dan is het hier nog wel mee gevallen. Toch vond ik het hier ook spoken hoor, fikse lichtflitsen en donderklappen en heel veel regen.

Shit thee, balen dat hij niet over is zeg. Toch te laat begonnen met werken dus. Hij zal er zelf ook wel flink van balen.

De kinderarts was een hele aardige, wat ourdere man. Zoonlief had zijn ajax teneu aan en deze dokter had een seizoenskaart voor feyenoord, dus dat was wel grappig, Hij had zoonlief een beetje geplaagd door hem een heel groot feyenoord logo te geven, hihi.

Verder nu weinig bijzonders, beetje verteld hoe het nu gaat, hij is gemeten (1,44) en gewogen (31,8) Rond oktober moet hij terug komen, als hij in het nieuwe schooljaar is gestart. Dan kan er gekeken worden of zijn medicatie moet worden aangepast. (gaat nl naar lichaamsgewicht).

Nu moeten we morgen voor z'n eerste therapie, daar ben ik wel zeer benieuwd naar.

Mijn knul is echt helemaal op. Hij werd thuis gebracht van zijn feestje, heeft de wallen onder z'n ogen staan. Ik hoop dat het vannacht rustig blijft en hij weer een nachtje goed slaapt.

He gelukkig he Dolphine, dat je knul bijna vakantie heeft.

Hoe is het vandaag gegaan, bij therapie?

Op het werk lijkt het eindelijk wat rustiger te worden, hopelijk blijft het zo tot na de vakanties! Helaas is de vakantie bij ons niet een periode van rust, het werk gaat gewoon continu door, maar nu dus maar even genieten van het iets rustiger aan kunnen doen. Je merkt het gelijk aan de sfeer, we gaan weer wat meer dollen en worden flauwer etc. (arme collega's..haha)

Mijn knul zit echt in de piepzak of ie wel over gaat en is ook echt van plan er dit weekend en komende week heel goed tegenaan te gaan. Ik hoop dat het zijn vruchten afwerpt! Het gaat echt om 10en van punten nu, zó eng! Het vervelende is ook (volgens mij wel herkenbaar Theetje), dat ie zelf vaak na een toets er een goed gevoel over heeft en dat dan toch blijkt dat het net niet goed genoeg is. Die 5 van gisteren, was idd een cijfer van zijn Staatsrecht toets (waarvan hij dus ook dacht dat hij het beter gemaakt zou hebben), hij had een 5,4 nodig om voor dit vak safe te staan....Irri! Maar het rare is dan ook weer wel dat hij het op 1 na hoogste cijfer van de klas had! Er was 1 6,2 en de rest allemaal lager. Dat is toch idioot! En dit is niet de 1e x dat zoiets gebeurtd, wel een ander vak, maar toch..Heel vreemd, dat MBO...Kortom, het is hier nu ook nog even erg spannend en ik merk dat het hem hoog zit, hij praat haast over niets anders meer. Pff, ik zal blij zijn als het vakantie is én hij gewoon over is!

Mijn knul heeft vandaag zijn rapport gehad en hij is over naar groep 5. Wel met een zwak voor spelling en technisch lezen. De rest was allemaal prima.

Zijn therapie is ook begonnen vandaag, is niet alleen een kennismaking zoals ik dacht, maar hij moet gelijk aan de bak en heeft huiswerk mee ( 2 opdrachtjes over herkennen van emoties). Over 2 weken moet hij weer.

Hij heeft een dwerghamster gekregen van mij voor zijn rapport, dus die hebben we vanmiddag opgehaald en staat nu op zijn kamer. (ivm de poes). Helemaal gelukkig dus het kind.

Morgenochtend nog naar school, dan mogen ze speelgoed meenemen en morgenmiddag om 12 uur begint de vakantie voor hem.

Pfff spannend hoor scarlet, ook voor jouw knul zal ik duimen. Ik heb dat vroeger trouwens nooit zo ervaren, dat het MBO ingewikkeld was in die zin. Ik moest wel opeens een stuk zelfstandiger zijn dan op de mavo, maar dat is logisch aangezien je steeds ouder wordt.

Zelfstandigheid, daar is ook niets mee, alleen maar goed. Maar dat veel dingen gewoon niet of niet goed geregeld zijn..dat is gewoon irritant. Kan natuurlijk ook best aan dit MBO liggen hoor. Of wij waren erg verwend met zijn middelbare school, waar eigenlijk heel veel dingen gewoon goed geregeld waren.

Zo krijgen de kids van de mentor bijv. het eea te horen en wordt het later bijna tegengesproken door een ander, dan weten zij ook niet waar ze aan toe zijn. Maar...ik ken mijn knul natuurlijk ook wel, die is ook niet altijd even goed bij de les, haha.

Of vindt iets te veel moeite oid.

Zo is het standaardprocedure, dat ze een toets niet terugkrijgen. Vind ik zelf heel raar! Hoe kun je leren van je fouten, wanneer je je fouten niet weet?? Ook kun je op deze manier nooit nagaan of de leraar een fout gemaakt heeft bij het nakijken (wat regelmatig gebeurt). Als je een toets wil inzien, moet je dit aanvragen bij de examencommissie. Dit vinden die gasten natuurlijk veel te omslachtig en vervolgens doen ze het dus niet. OK, eigen schuld, kun je dan zeggen, maar ik vind het gewoon vreemd dat het op deze manier gaat.

Nu heb ik natuurlijk ook totaal geen ervaring met MBO, heb er zelf niet opgezeten..Nou ja...zoals gezegd..ik zal blij zijn als het vakantie is!!

Gefeliciteerd met je mannetje!! Hartstikke goed hoor! En wat leuk, een hamster! schattig zijn ze...Ik hoop wel dat ie dan kan slapen 's nachts, want is het niet zo dat ze juist 's nachts actief zijn en overdag slapen? En gelijk volop aan de slag dus qua therapie, pfoe..Is het wel een beetje spelenderwijs?

Gosh, net belde L., hij had al een tijd last van zijn ogen, was al es weten meten bij een opticien en die zei eigenlijk direct dat hij naar een oogarts moest. Daar is hij dus geweest, blijkt hij toch al staar te hebben. Tsss, is best jong toch? Geen idee of het groene of grijze is, dat wist ie niet, zou binnenkort nog komen met alle stukken, want hij moet binnenkort geopereerd worden.

Vlgs mij is dit nu wel min of meer een routine operatie geworden, maar ik vind het voor hem toch wel sneu. Hij heeft in zijn ene oog nog minder dan 20% zicht.

Aplaus nvoor mijzelf! Heb vandaag nieuwe desktop aangesloten, want die oude van mij kon ik niks op instaleren, dus ook geen wifi draadloos internet. You Know...... Heb tevens nieuwe modum aangesloten.

Dit werkt nu in ieder geval.

Moet me straks nog even buigen over de telefoon, die moet ook via die modum, maar doet het nog niet.

En dan straks uitproberen of mijn laptop van het werk nu ook draadloos werkt.....

ben benieuwd, want heb de thuiswerkplek losgekoppeld en ga het via de token proberen.

Tja scarlet, dat is mbo. Wij moesten ook zelf achter dat soort zaken aan. Eigen verantwoording. Als je wil weten wat je fout gedaan hebt, of je wilde je toets terug dan moesten we daar idd zelf om vragen.

Dat er tegenstrijdige berichten worden gegeven is natuurlijk niet goed. Toch is het aan je knul zelf om dan uit te zoeken hoe het zit. Lastig he dat je er als moeder zijnde niet meer boven op kunt zitten.

Balen van L zeg...... Lijkt me idd nog wat vroeg voor staar, maar zo zie je maar.

Aarghh, zie het nu echt somber in voor mijn knul. Voor andere toets die ook van belang was had ie een 3,1. Hoe krijgt ie het voor elkaar zeg. Volgende week dus de herkansingen, maar echt, ik heb er een zeer hard hoofd in. Zelf heeft hij nog steeds het idee dat ie het wel gaat redden, misschien ook meer om zichzelf moed in te spreken? HIj heeft vandaag al flink zitten leren en dat zal het hele weekend zo moeten. Wel wedstrijd zondag (en je kunt natuurlijk ook niet nonstop leren), maar hij moet nu echt alles op alles zetten. Bah!

Goed gedaan Dolphine! Hopelijk lukt alles!

Wat een rotweer vandaag trouwens zeg, steeds die felle buien. Paar x nat geregend natuurlijk. Vanmiddag ook nog tennis zitten kijken, wát een geweldige wedstijd zeg, Tsonga -Djokovic. Jammer genoeg won Tsonga niet..had het um zo gegund! Ik vind hem leuk!

Het is bijna allemaal gelukt hier. Pc werkt, laptop werkt draadloos. Alleen de telefoon doet het niet. En ik baal er van en snap het niet, want alles is aangesloten, maar hij doet het niert. Snik, snik..... daar kan ik dan weer slecht tegen, dat ik niet weet wat ik fout doe.

En nog iets stoms.... ik zu toch naar marry poppins gaan met mijn moeder? we zouden 14 juni gaan, die voorstelling is gecanseld en toen moest ik voor 15 mei 3 nieuwe data doorgeven. Heb ik gedaan, gelet op dezelfde rang en prijs etc. Al die tijd niks gehoord, tot ik 21 juni eens een mail heb gestuurd hoe het er voor staat. Weer geen reactie op gehad, ds afgelopen maandag gebeld en toen wist dat meisje met te vertellen dat we waren omgebkoekt naar 6 juli. Aankomende woensdag dus. Nou ja prima, alleen jammer dat wij dat nog niet wisten. Zijn zou de ticktes printen en opsturen want ze kon zien dat dat nog niet gebeurt was. Wordt ik woensdag gebeld door see tickets dat ik moet bijbetalen omdat er in de maand juli vakantie toeslag bijkomt.... Sorry? Dat stond nergens, ook niet op de site toen ik data prikte dus ga ik niet betalen heb ik gezegd. Die jongen zou mijn verhaal doorspelen omdat hij het wel begreep. Gisteren weer gebeld, ik moest betalen. Dat ga ik niet doen, dus geen voorstelling. Ik heb gezegd dat ze mijn geld maar terug moeten storten. Wat een rare gang van zaken zeg...... Omboeken oke, maar verder helemaal niks meer horen totdat ik zelf aan de bel trek en dan vervolgens moeten bijbetalen, nou echt niet.

Zo sorry hoor, dat is mijn frustratie die er even uit moest.

Oh scar, balen van je knul, maar laat het los meid, Je kan er toch niks meer aan veranderen en hij moet het zelf doen, niet jij. Tuurlijk is het niet leuk als ze het niet redden, maar he er zijn ergere dingen op de wereld he dan een jaartje over doen.

Nou jaaaa Dolphine, dat slaat toch echt helemaal nergens op?

Dit is haast een verhaal voor Kassa oid. Echt belachelijk. Wel heel jammer dat je nu de voorstelling mist, maar ik vind het wel een smerig zaakje hoor.

Werkt je telefoon ondertussen? Ik kan me zo voorstellen dat je niet opgegeven hebt en nog verder bent gegaan later? hihi.

Ik zou het ook niet kunnen uitstaan, dat ik dan niet zou weten waaróm ie dan het niet doet. Misschien net een stekkertje verkeerd oid?

Pff ja, ik moet het ook loslaten en het is idd aan hem, maar ik vind het zoooo zonde, mocht het niet lukken. Goede stageplek geregeld en dan misschien dit. Ik weet eigenlijk ook niet eens of ze uberhaupt het jaar over kunnen doen of dat ze dan gelijk een andere studie moeten kiezen. Stom eigenlijk, dat ik dat niet weet. Dat hoop ik toch echt van niet, want hij weet echt niet wat hij anders zou willen doen.

Theetje, leef jij nog? :D

Nou scarlet, uiteindelijk heb ik het wel opgegeven. het lukt gewoon niet..... Morgen maar even bellen met de klantenservice, zal wel iets onbenulligs zijn waar ik niet aan denk ofzo.

Vandaag leuke dag gehad. Met de jongens naar het zwembad geweest, daar lekker de hele dag gezwommen, ook buiten. Eind van de middag kwamen mijn ouders even langs, hebben we de bbq aangestoken, dat zou ik toch al doen met de jongens, maar nu aten mijn ouders mee, dus gezellig.

Pleegzoon weer weggebracht, daar ook nog even een bakkie gedaan en nu net weer thuis.

Gisteren trouwens naar de schapenmarkt hier in de buurt geweest, draait om schapen scheren, maar zijn allerlei kraampjes en kinderactiviteiten (klimmuur, springkussen) en een feesttent met muziek. Was ook nog wel even gezellig gisterenmiddag.

Haha Dolphine, dus je knul vond het uiteindelijk toch wel leuk, het schapen scheren? (of eigenlijk meer de dingen er omheen, haha).

Lekker gebbqued, mmmmm! Was het weer bij jullie dan net zo mooi als wat ik op tv had gezien? Pff, hier dus helemaal niet, de hele dag geen zon gezien, veel wind en grijs...zó jammer. Gelukkig niet echt koud, behalve dan als de wind weer behoorlijk aantrok. Balen van je telefoon zeg. Grr, moet je toch weer bellen, vervelend. Hopelijk kunnen ze het gelijk zo oplossen en hoef te niet te wachten tot er iemand moet komen.

Hier vandaag honkbal op het programma. Eindelijk weer eens een wedstrijd thuis die doorging. Wederom verloren, pfff, niet leuk, het begint altijd zo goed maar dan zakken ze helemaal in. Wel weer heel leuk om mijn knul te zien en hij was weer goed op dreef, haha. Ook weer gezellig met iedereen langs de lijn, dus een welbestede ochtend.

Morgen is het Dday voor mijn knul (heeft ie een herkansing), dus duimen aub....

Goedemorgen!

Ben ik ook weer eens, ja ik weet het het is wel magertjes hè de laatste tijd. Weet soms ook niet waar ik de tijd vandaan moet halen. Zit soms gewoon dagen niet achter pc. Maar vandaag wel een heel dagje vrij, bofferd die ik ben pfffff. Nog een paar weken dan heb ik gelukkig drie hele weken vakantie!

Hier gaat eigenlijk alles z'n gangetje wel, druk met werken, druk in huis, druk voor anderen. We hebben pas gehoord dat ons huis weer vertraagd is, wordt eind nov. vermoeden ze. Ben er zo klaar mee. Geduld is echt beetje op aan het raken. Had verwacht eind september/ half oktober. Zouden daardoor dus ook niet op vk gaan. maar gewoon dagjes naar water of zee bij heet weer en bij regen weer vast inpakken en zo. Maar dat schuift nu ook door. Zijn nu aan het kijken om dan toch maar een dag of tien met caravan richting zon te gaan. Maar mijn god wat gaat het slecht met de economie NOT. Alles volgeboekt, echt alles. Elke leuke camping met een beetje leuke entertainment en zwembad voor zoonlief is vol. Moeten nu dus maar wensenlijstje bijstellen of toch wat verder rijden dan bedoeling. maar ja moeten ook op de centen passen. Dus dat wordt nog een uitdaging.

Zoonlief is inmiddels wel wat bijgedraait en heeft zich er bij neergelegd dat ie niet overgaat. tsja tweede trimester heeft ie geen ruk gedaan en dat zegt ie zelf ook wel. Jammer is dat ie het derde trimester dus wel hard heeft gewerkt maar z'n toetsenweek verpestte. Zijn mentor denkt toch dat het ook wel te maken heeft met z'n faalangst/onzekerheid. Beginnen met leren, het moeilijk vinden, denken dat ie het toch niet kan en het vervolgens aan de kant gooien zo van ik heb er wel tien minuten aan geleerd. daar gaan we toch nog meer aandacht aan bbesteden. Want hij kan dit niveau prima aan. Ook gaat hij naar de proffessionele huiswerk begleidingsklas. Zijn mentor van dit jaar wordt ook zijn mentor van volgend jaar. Dat heb ik specifiek gevraagd omdat mijn knul zich bij haar prettig voelt, zij hem ook goed kent en wij ook een goed contact hebben. Bij een nieuwe mentor moet je dat weer opnieuw opbouwen. Al met al hebben we dus een heel goed gesprek gehad. En nu laten we dit voor wat het is en begint ie het nieuwe jaar met frisse (tegen) zin.

Wat achterlijk zeg Dolphine! Ik zou dat toch niet zonder meer accepteren zeg! Als zij iets cancelen, zijn zij verplicht je hetzelfde of iets beters aan te bieden tegen hetzelfde bedrag! Wat enorm aso zeg! GRRRRR.

Ach een dwerghamstertje, zoooo schattig die beestjes! Fijn dat ie over is zeg! En ook al aan de bak met de therapie, dat is allemaal voortvarend zeg! Wel fijn dat er nu ook daadwerkelijk wat gebeurt. heeft jouw knul nu dan ook vakantie ? En jij ging toch ook nog weg? wanneer ga je?

Ik duim als de beste hoor Scarlet, oooo, ik weet precies hoe je je nu voelt. Ik had er de laatste dagen ook echt een knoop van in m'n maag. Maar je kan er zelf echt helemaal niks aan doen. Wat ik overigens wel raar vind is dat een hele klas op 1 na een onvoldoende heeft. Dan vind ik dat de betreffende leraar toch ook bij zichzelf te rade moet gaan of hij de stof wel goed heeft overgebracht.

Meiden fijne dag vandaag
Hello,

even snel vanaf het werk. Want ohoh wat ben ik druk...... Heb vanmorgen wel 2 huisbezoeken in utrecht gehad en moet om 2 uur in vianen zijn en daarna ben ik klaar voor vandaag en kan ik dus achter de telefoon aan.

Wij gaan pas de 1e twee weken van augustus weg theetje.... Naar zeeland. Zoonlief is deze week en volgende week 2 dagen op de bso en daarna gaat hij voor anderhalve week naar zijn vader. Komt ie met zijn verjaardag weer thuis en gaan we na dat weekend op vakantie. Ik moet dus nog 3 weken werken.

Hallo meisjes!

Ha Thee, gezellig, ook weer hier! Vreselijk, zo druk als jij ook bent. Hoe lang moet jij nog eer je vakantie hebt?

Wat balen zeg, dat je huis nu wederom vertraging gaat oplopen..Pff, lijkt mij dat je er echt zo op gaat wachten op een bepaald moment. Je wilt gewoon vérder en niet weer je huidige huis helemaal opkalefateren etc, maar het moet natuurlijk nog wel leefbaar en gezellig blijven, bah! Volgend jaar dus echt met een schone lei beginnen, je knul. Nou, ik denk dat dat wel gaat lukken, zijn lesje (qua te laat beginnen in elk geval) heeft ie wel geleerd. Nu is het idd zaak de boel achter je te laten en weer vooruit te kijken. hihi.

Hier ook weer helemaal anders gelopen met die verrotte toets.

Kregen ze toch vanmorgen te horen dat de toets, waar hij het hele weekend zo voor geleerd heeft (en ook helemaal uitgedacht heeft, als ik nou zo'n cijfer haal, hoef ik voor die andere toets nog maar zo'n cijfer etc., jullie kennen het wel..) niet meer meetelt voor dit jaar! Dat is toch eigenlijk gewoon te gek! Maar aangezien de toets erg moeilijk was met heel vreemde vragen (alsdus mijn knul), was hij hier wel blij om. Maar nu dus 2 dagen voor die ándere toets, die nu ineens een stuk zwaarder meetelt dan oorspronkelijk de bedoeling was...AARGHHH!!! Ook ineens ingelaste herkansing mondeling (wat ie godzijdank met een voldoende heeft afgesloten nu), echt, ik word er gek van! haha

Wat zal ik blij zijn als deze week voorbij is zeg!

Ha Dolphine, even vanaf het werk. Hoe is het met de phone afgelopen?

Ik ga eten maken ladies, smakelijk alvast!

Nou heel simpel scarlet, die doet het nog steeds niet...... Kreeg via mijn email wel een voicemail bericht binnen, dus blijkbaar gaat hij bij anderen wel over als ze mij bellen. Probleem nog niet opgelost, ook niet via heldesk, dus wordt verveolgd, zal wel iemand voor moeten komen.

En wat je knul betreft, probeer het wat los te laten. Jij zit je nu druk te maken terwijl het zijn probleem moet zijn en niet de jouwe,

Balen thee dat je huis weer uitgesteld is. Kan me zo voorstellen dat je er op zit te wachten.

Mijn schoonzus is al weer ontslagen hoor, ze heeft het wel 2 weken uit gehouden bij haar nieuwe job. Lag gelijk al in de clinche met een collega en wilde daar gesprek mee etc. Ik zei al heb nou niet gelijk zo veel noten op je zang als je ergens nieuw binnen komt. maar goed......

Ik belde vandaag mijn broertje even of zijn oudste volgende week met zoonlief en mij mee mag naar walibi. Hij is dan heel enthousiast en vind het leuk en zo en zij reageert dan met, ik blijf niet heen en weer rijden.... GRRRR soms kan ik haar echt wel zeg. Dat kind staat nu bij opa en oma op de camping in eindhoven en volgens mij en mijn broertje vindt ze het hardstikke leuk om mee te gaan. Maar ook dit wordt dus vervolgd.
Nou nou dames, ik zal ons maar even uppen, voordat we helemaal onvindbaar zijn.

Nieuwe ontwikkelingen wat betreft mijn telefoon, ze zijn er mee bezig bij online. Alles is goed aangesloten (ligt dus gelukkig niet aan mij). Ze proberen nu op afstand de boel aan de gang te krijgen....

Ik wacht dus af kan een dag duren of 2 of 3... dat wist hij niet precies.

Ondertussen ga ik nu weer wel naar marry poppins. Mijn moeder zag een aanbieding en heeft gereageert. We gaan nu 26 juli en niks geen vakantie toeslag, maar voor slechts 30 euro p.p. dus nog een stuk goedkoper ook. En ik heb dan vakantie, dus we kunnen mooi een beetje bijtijds al naar scheveningen en daar een hapje eten vooraf. Mijn knul is dan bij zijn vader.

En zo komt dan alles toch wel weer een beetje goed he.
Goedemorgen,

sjonge zeg het gaat bij jou wel via een omweg allemaal hè Dolphine, gelukkig komt het dan wel allemaal op z'n pootjes terecht gelukkig! Al met al dus gewoon nog flink mazzel ook met die kaartjes van Mary Poppins, super toch! En als ze mou ook nog eens opschieten bij online is alles weer voor mekaar. Pffff. Wat een mens die schone zus zeg.... het klinkt echt een beetje als een verveeld verwend prinsesje. Dat jouw broer daar nou niet gek van wordt. Haar ontslag zal waarschijnlijk ook helemaal niet aan haar liggen....... Lijkt me lastig om met iemand die met zo'n instelling leeft op een normale manier om te gaan. Dubbel lastig dat het je schone zus betreft, alles voor de lieve vrede. Knap van je hoor!

Scarlet, hoe is het met de cijfers en toetsen van je knul? Ik blijf duimen hoor!

Hier weinig nieuws onder de zon, die niet erg schijnt vandaag buiten geloof ik. Straks weer naar werk, what else is new. Nou dames fijne dag en werkze allemaal!

Hai meiden

Lekker woensdagmiddag! Vreemd weer hoor, behoorlijk benauwd hier, maar niet veel zon, wel veel wind, gek gewoon!

Vandaag had ie de laatste toets, strafprocesrecht en nu maar afwachten.. Hij had wel het idee dat ie veel meer wist dan de vorige x, maar ja, aangezien hij ook vaak een verkeerd beeld heeft van hoe hij iets gemaakt heeft...gewoon afwachten dus!

Wel typisch, gisteren hadden we het over een aantal dingetjes van die toets en 1 ding waar hij het gisteren uitbreid over gehad hadden, wist ie toch totaal niet meer..Terwijl ik het gisteren voor het eerst hoorde en het nu nog weet. Apart hoor Morgen nog wel weer een herkansing, maar da's van een toets waar hij al een voldoende voor had, statistiek, dus dat maakt niet uit. Morgen ook de rapportenvergadering, gek eigenlijk, terwijl nog niet eens alles herkanst is. We shall see!

Da's leuk Dolphine, dat je nu toch nog naar Mary gaat! Maar wat gék joh dat het nu zo loopt..En nog goedkoper ook, hoera!

Doodvermoeiend zeg, die schoonzus van je. Ja, kan je broer dat wel handelen allemaal? Hartstikke leuk toch voor als de oudste mee zou kunnen met jullie! (en ze werkt toch niet meer, dus heeft tijd genoeg om heen en weer te rijden....whoehahaha)

Het lijkt wel een heel ingewikkeld probleem he, met je phone! Balen hoor. Gelukkig nog wel mobiel, maar onhandig, zo zonder phone. Hopelijk duurt het nu niet meer lang.

Heb jij trouwens ook al die brief van Ziggo gekregen over de nieuwe pakketten miv 1/9? Of is dat bij jou nu al zo omdat je pas overgestapt bent? Jij hebt u al een HD ontvanger, of niet? Ook interactief? Ik vind dat ze ons aardig op kosten jagen en baal bovendien, want wij hebben nu in de zomerperiode altijd het sportpakket, vanwege ESPN voor honkbal. ESPN zit straks in het duurste pakket en dat scheelt, buiten dat ik nog zo'n ontvanger moet aanschaffen, 14 euro in de maand. Vind ik best heel veel! Nu kost het 3,95. Zat er al over te denken om gewoon het basispakket bij Ziggo te nemen en een abonnement op MLB tv, da's dan via de compu (maar we hebben toch zo'n kabel) en dan heb je alle wedstrijden in HD kwaliteit, voor veeeeeel minder geld.

Nou, ik ga me even met het huishouden bemoeien..yak.

Straks gaat mijn knul met L. naar de tandarts, het is weer tijd voor de jaarlijkse beurt.

Dinsdag wordt ie trouwens al geopereerd, ze zetten er echt vaart achter. (L. bedoel ik he, niet mijn knul En ook ja, dinsdag heeft ie ook het gesprek bij stage voor tekenen van de papieren en kennismaking met de nieuwe collega s. Klinkt stoer he!

werkze Theetje, mijn werkdag zit er alweer op!

En ik lekker helemaal niet werken vandaag.... altijd baas boven baas he. Wel gesport vanmorgen, daarna naar de markt geweest, lekker verse aardbeien gekocht. Vanmiddag even naar de rijnweek in rhenen geweest, daar was een grote kermis, kwamen we mijn oom en tante en nichten met kinderen nog tegen. Maar na een uur wilde zoonlief naar huis. Heeft buikpijn. IK vind hem ook erg rustig vandaag. Zat net even lekker achter de playstation met z'n vriendje en is nu wel naar buiten, maar helemaal oke vind ik hem niet.

Ik heb wel een HD ontvanger scarlet. Heb nu gewoon het basispaket. Ik twijfel nog of ik een extra pakket bestel voor 3,95 extra. Verder weet ik niks van nieuwe tarieven ofzo.

En wat mijn telefoon betreft, die doet het nog steeds niet, lampje op de modum brand nog steeds rood.

En, ook ik duim me suf voor je knul hoor.

Mijn broertje wordt ook wel eens gek van zijn vrouw hoor. Sinds ze zonder werk zit (afgelopen jaar) werd het steeds erger. Ze hebben wel eens knallende ruzie en hij stapt wel eens op zijn motor om te ontladen. Maar ik ben blij dat ik niet met haar samen hoef te leven hoor.

Dan denk ik dat jij het bericht nog moet gaan krijgen Dolphine, van Ziggo. Die pakketten voor 3,95 gaan er helemaal uit per 1/9, zó jammer! Want dat is tenminste nog een leuk bedrag, merk je niet zo gek veel van. Analoge zenders verdwijnen, dus ze verplichten mensen (en ik denk dat vooral veel ouderen er last van gaan krijgen, merk het aan mijn tante..) om digitaal te gaan en een ontvanger aan te schaffen. Het arme mens heeft geen flauw idee hoe of wat ze nu moet. Heb al gezegd dat ik haar zal helpen en zal proberen eea via afstand te regelen (Den Haag is nu eenmaal niet zo naast de deur...) Voor oudere mensen, écht oudere mensen bedoel ik dan he (en natuurlijk ook niet alle oude mensen) is dit digi tijdperk toch echt een ramp, lijkt mij, met dat internetbankieren etc. etc. MIjn tante was nog heel kwiek, heeft paar jaar geleden zelfs nog een laptop aangeschaft en cursus gevolgd (ze is 82), maar nu ze met haar gezondheid begint te kwakkelen merk je gewoon dat deze wereld echt te snel gaat. Sneu hoor.

Zo te horen klinkt je ventje idd niet echt fit. Hopelijk gaat ie niet ziek worden zeg. Helaas zit er voor mijn knul nog een vervolgafspraak bij de tandarts in, voor het eerst in zijn leven 2 gaatjes. Gelukkig moest L. ook nog weer terug, kunnen ze weer lekker samen.

Lekker trouwens zeg, dat je vrij was!

Wel raar hoor scarlet, want ik kreeg juist bericht dat ik zelf mijn pakket kan samenstellen voor 3,95. Op de site verder helemaal niks over dat de prijzen gaan veranderen.

En als je tante er aan moet geloven sluiten ze zo'n ontvanger zo aan voor haar hoor. Zo moeilijk is het niet. Het is meestal het onbekende waar mensen en vooral oudere mensen logischerwijs moeite mee hebben, de veranderingen gaan te snel voor ze he.

Trouwens het is woensdag vandaag he, dan ben ik altijd vrij weet je nog.

Ja, natuurlijk, helemaal vergeten!

Het is meer het geregel waar mijn tante niet meer tegen kan. Overal weer achteraan moeten bellen etc, dat wordt haar tegenwoordig gewoon echt te veel.Zij heeft trouwens wel al bericht gekregen over de veranderingen..echt raar! Krijg jij nu eerst bericht over die pakketten van 3,95 en dan straks ineens oeps, sorry...eigenlijk toch te gek!

Helaas, de spanning is hier nog niet voorbij...

Vandaag kreeg mijn knul een telefoontje van zijn mentor, hij kwam net een paar puntjes tekort (0,2 om precies te zijn!)

Nu heeft hij maandag nogmaals een herkansing. Maar da's dan echt de aller aller allerlaatste kans.

Getver. Hij had voor de toets van dinsdag een 5.3 moeten halen en had een 5.1...Voordeel is wel, vindt hij zelf, dat de toets maandag een meerkeuze toets is (dinsdag was ie open).

Dus jongens, duim nog ff door...

Door dit alles wederom de afspraak ivm stage moeten afzeggen (zij zullen ook wel denken.....). Heb haast de neiging om hem met boeken en al op te sluiten komend weekend, whoehaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven