Nutella
donderdag 23 juni 2011 om 20:13
Hier in huis eten we veel Nutella. Laatst hadden we een actiepot waarmee je Nutella ontbijtbordjes kon bestellen. Je hebt twee van die actiepotten nodig om de ontbijtbordjes te bestellen, maar helaas waren er de keer daarna geen actiepotten meer in onze supermarkt, alleen nog gewone.
Mijn vraag is dus: Heeft iemand van jullie toevallig nog een pot Nutella staan waar die ontbijtbordjes-actie op staat? En zo ja, wil je me de actiecode mailen die verticaal naast de afbeelding van het ontbijtbordje staat? Ik heb dus maar 1 code nodig want de 2e heb ik zelf al.
Mailen kan naar xxx
Je zou me ontzettend blij maken (en mijn kinderen nog blijer)!
Mijn vraag is dus: Heeft iemand van jullie toevallig nog een pot Nutella staan waar die ontbijtbordjes-actie op staat? En zo ja, wil je me de actiecode mailen die verticaal naast de afbeelding van het ontbijtbordje staat? Ik heb dus maar 1 code nodig want de 2e heb ik zelf al.
Mailen kan naar xxx
Je zou me ontzettend blij maken (en mijn kinderen nog blijer)!
maandag 4 juli 2011 om 22:26
Wie is er trouwens ook gek op Ferrero Rocher? In de vulling zit ook gewoon Nutella. Dus de opmerking eerder van het theelepeltje met Nutella kan ik goed begrijpen en beamen.
En is er trouwens iemand die al eens "Gran Soleil" van Ferrero geprobeerd heeft? Ik ben er best nieuwsgierig naar, maar heb het hier of over de grens in Duitsland nog niet kunnen vinden.
Nu ik dit schrijf neem ik weer even een lepeltje...
En is er trouwens iemand die al eens "Gran Soleil" van Ferrero geprobeerd heeft? Ik ben er best nieuwsgierig naar, maar heb het hier of over de grens in Duitsland nog niet kunnen vinden.
Nu ik dit schrijf neem ik weer even een lepeltje...