Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.

Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!

Iedereen is welkom!

De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!
Ik heb een eenmalige code voor gratis verzenden van boeken op selexyz.nl. Mocht iemand interesse hebben, dan zal ik de code mailen.
Ik merk zoveel verschil met de pekelwater opgespoten plofkippen (die niet eens weten waar ze pootjes voor hebben) dat ik met plezier die 11 euro per kilo betaal.

Momenteel geen bio-vleesboerderij meer in de buurt, eerder gingen we naar Arkema in Noordbroek.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
ik wou met een vriendin naar de Zwaluwhoeve gaan Maar ik vind het echt super duur. Weet iemand iets waar ik een bon kan vinden o.i.d. met korting?
Ben tot nu toe een stille lezer geweest. Meld me bij deze ook als vrekker. Heb nog gehoopt dat mijn situatie zou verbeteren. Helaas dus niet uit vrije wil aan het bezuinigen.
@Eefje: vakantieveilingen biedt arrangementen aan dan is het dus een kwestie van net zo lang bieden tot je iets hebt ;)

Overigens zijn er zat mooiere sauna's IMO te vinden. Heb nog wel een paar ideeen voor je:

-Thermae 2000 met ING Rentepunten korting (17 euro is de toegang dan pp)

-Sauna gift for 2 met rentepunten (toegang voor 2 personen, koffie bij aankomst) voor 30 euro samen

-Aanmelden voor de nieuwsbrief bij Houten Sauna, toegang 12,50 per persoon

En voor de rest kan je via google vast nog wel meer acties vinden!
soumaya, welkom en succes met (noodgedwongen) vrekken.
Nou ik ben niet noodgedwongen aan het vrekken maar vind eigenlijk dat het soms best wat minder kan!

Dus ik heb nu braaf gekeken naar wat er allemaal in de vriezer lag en daar een en ander voor bijgehaald bij de supermarkt. Dit maal heel bewust onderin het schap spullen gepakt en tatataaaa ik ben heeeeeel trots op mezelf, voor 15 euri aan boodschappen bijgehaald en voor een hele week eten voor 4 man in huis!!!

Ik heb ook op internet allerlei goedkope recepten opgezocht en een super lekker week menu opgesteld:

Maandag: zalm, tagliatelle, spinazie en roomkaas.

Dinsdag: Chili con Carne

Woensdag: papatatjes (papa maakt dan zelf friet)

Donderdag: Kip met Champignons en rijst (met uitje, kruiden, knoflook e.d.)

Vrijdag: Pasta al forno con pomodori e mozzarella. (iets van Jamie!)

Ben echt oppervrek vandaag:)
quote:Eefje1979 schreef op 23 juni 2011 @ 15:36:

ik wou met een vriendin naar de Zwaluwhoeve gaan Maar ik vind het echt super duur. Weet iemand iets waar ik een bon kan vinden o.i.d. met korting?Je hebt om de haverklap kortingsbonnen/2 halen 1 betalen voor de Swaffelhoeve Zwaluwhoeve,

¤ 7,50 korting pp op entree

Dit is een van de eerste hits als je googled op actie Zwaluwhoeve 2011. Voor de rest mag je zelf zoeken

Ook zitten op/in de Veronica-gids regelmatig kortingsbonnen en ook bij de Telegraf (Vrouw-bijlage) zie ik ze vaak zitten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Goed zo eefje :d zie je wel dat het hartstikke makkelijk is? Die spullen in je diepvries heb je toch ooit gekocht en ze moeten toch op.
Heb niet veel tips; maar wel deze link (2de kaartje gratis voor de zwaluwhoeve):

http://www.deen.nl/files/ ... on%20de%20Zwaluwhoeve.pdf
Hoi,

Heb 2 Slankie codes in de aanbieding. Wie wil? Zet even je emailadres neer en je krijgt ze direct.
Ik heb wel interesse; ladyphoxy@live.nl
Codes zijn verstuurd, je emailadres kan verwijderd worden...

gr Joooolanda

quote:LadyPhoxy schreef op 23 juni 2011 @ 21:15:

Ik heb wel interesse; ladyphoxy@live.nl
Joooolanda, bedankt maar ik hem niks ontvangen? Zou je even willen controleren of het adres juist is geweest?

Anders is het mailtje misschien nog onderweg?
ik heb vandaag ook gevrekt.

had 6 volle boekjes met Shell-spaarzegels liggen.

waarde1euro per volle kaart,10 kaarten per boekje.

dus 60 euro,kreeg dit x geld erbij na het tanken
quote:desteny schreef op 23 juni 2011 @ 22:45:

ik heb vandaag ook gevrekt.

had 6 volle boekjes met Shell-spaarzegels liggen.

waarde1euro per volle kaart,10 kaarten per boekje.

dus 60 euro,kreeg dit x geld erbij na het tanken

Lekker he?!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik kreeg een brief van bol.com met een gratis verzenden code voor eenmalig gebruik, die kan ik -helaas voor jullie- goed gebruiken.

Maar! Er stond onderaan de brief ook, dat het dit weekend voor alle klanten gratis verzenden is!
Dat is fijn om te horen Punica. Wilde wat dingen bestellen en zat al te googelen naar een code, maar kon er geen vinden.
quote:LadyPhoxy schreef op 24 juni 2011 @ 08:14:

Dat is fijn om te horen Punica. Wilde wat dingen bestellen en zat al te googelen naar een code, maar kon er geen vinden.Als je vóór dit weekend nog wil bestellen (omdat je morgen levering wil bijvoorbeeld) dan staat er eerder in dit topic nog een code vermeld, die blijkbaar ongelimiteerd gebruikt kan worden. Die code heb ik ook al eerder gebruikt, en na mij was ie nog steeds geldig. Het is even bladeren want het topic is vrij groot
Gisteren was ik op zoek naar zo'n kortingsbon voor de zwaluwhoeve. Deze aanbieding kreeg ik vanochtend in mn mailbox. Echt niet duur!

Wellicht is het ook iets voor iemand anders

http://travelbird.nl/2011 ... v0&utm_term=dagaanbieding
Dit is trouwens ook een mooie vrekaanbieding!

(ik weet niet of het lekker is trouwens)

http://www.action.nl/prod ... ltijd/-p/favoritelistid/2
Ik heb ook gevrekt! Heuj!

Heb binnenkort ivm vakantie 2 vignetten nodig voor Oostenrijk en Zwitserland. Samen toch een dikke 40,00.

Heb gisteren via ING rentepunten 2 ANWB-cadeaubonnen gekocht voor 11,90, ter waarde van 20,00.

Volgens de dame in de winkel kan je met cadeaubonnen ook vignetten kopen!!!

Scheelt toch weer 8 euro! Katsjing!
En ik ga vandaag de stickers van de XENOS gebruiken.

25% & 2x20% korting. Toch ook weer in de the pocket!
quote:himalaya schreef op 23 juni 2011 @ 22:47:

[...]:cheer2: Lekker he?!echt wel,heb besloten dat ik toppers-dvds mag bestellen bij bol.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven