Het is over
donderdag 16 juni 2011 om 11:07
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.
Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.
Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.
We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.
Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.
Dat wou ik even zeggen hier.
Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.
Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.
We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.
Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.
Dat wou ik even zeggen hier.
donderdag 23 juni 2011 om 21:25
Ik heb een advies nodig..
Ik was net aan het denken dat ik mijn ex zaterdag tegenkom, dat iedereen vrolijk is op dat feest en dat ik nu eigenlijk van mezelf weet dat ik daar helemaal niet vrolijk kan doen omdat ik weet dat op de zelfde plek mijn ex vrolijk staat te dansen.
Ik was aan het denken en ik mis hem zo erg! Nu dacht ik; laat ik is een smsje sturen met alleen; Ik mis je!
Of moet ik dat juist niet doen? Hij weet dat het goed met mij gaat maar mag toch ook weten dat ik hem mis?
Ik was net aan het denken dat ik mijn ex zaterdag tegenkom, dat iedereen vrolijk is op dat feest en dat ik nu eigenlijk van mezelf weet dat ik daar helemaal niet vrolijk kan doen omdat ik weet dat op de zelfde plek mijn ex vrolijk staat te dansen.
Ik was aan het denken en ik mis hem zo erg! Nu dacht ik; laat ik is een smsje sturen met alleen; Ik mis je!
Of moet ik dat juist niet doen? Hij weet dat het goed met mij gaat maar mag toch ook weten dat ik hem mis?
donderdag 23 juni 2011 om 21:31
Doe het niet, Bloem. Ja, je mag hem missen, maar waarom zou je hem dat vertellen?
Jij gaat je er niet beter door voelen door hem te smsen dat je hem mist. Stel hij smst je terug dat hij jij ook mist, en dan? Het is uit, je gaat je er echt niet beter door voelen als je weet dat hij jou ook mist. En stel hij smst je dat hij je niet mist, dan voel jij je alleen nog maar slechter.
Welke reactie jij ook krijgt, je gaat je er alleen maar rotter door voelen. Als hij jou ook mist, ga je je afvragen waarom hij het dan uit heeft gemaakt. Als hij jou niet mist, voel je je beroerd omdat het hem minder doet dat het uit is.
Het is moeilijk, maar je moet hier zelf doorheen, meis. Je ex kan je hier niet bij helpen. Hoe minder contact je met hem hebt, hoe sneller jij er overheen komt.
je komt hier echt overheen, maar je moet hem loslaten. Sms een vriendin dat je hem mist en laat haar je steunen. Je ex kan dat niet.
Jij gaat je er niet beter door voelen door hem te smsen dat je hem mist. Stel hij smst je terug dat hij jij ook mist, en dan? Het is uit, je gaat je er echt niet beter door voelen als je weet dat hij jou ook mist. En stel hij smst je dat hij je niet mist, dan voel jij je alleen nog maar slechter.
Welke reactie jij ook krijgt, je gaat je er alleen maar rotter door voelen. Als hij jou ook mist, ga je je afvragen waarom hij het dan uit heeft gemaakt. Als hij jou niet mist, voel je je beroerd omdat het hem minder doet dat het uit is.
Het is moeilijk, maar je moet hier zelf doorheen, meis. Je ex kan je hier niet bij helpen. Hoe minder contact je met hem hebt, hoe sneller jij er overheen komt.
je komt hier echt overheen, maar je moet hem loslaten. Sms een vriendin dat je hem mist en laat haar je steunen. Je ex kan dat niet.
donderdag 23 juni 2011 om 21:37
Je hebt ook helemaal gelijk nena!
Ik zat even weer helemaal in mijn 'minutjes' zo noem ik het maar, dat ik even niet meer weet hoe het allemaal verder moet. Gelukkig ben ik er weer snel uitgekomen en nu denk ik ook dat het beter is dat ik hem niet sms.
Maar ik wil heel graag weten of hij mij ook mist, maarja daar word het ook niet beter van. Ik doe het niet!
Ik zat even weer helemaal in mijn 'minutjes' zo noem ik het maar, dat ik even niet meer weet hoe het allemaal verder moet. Gelukkig ben ik er weer snel uitgekomen en nu denk ik ook dat het beter is dat ik hem niet sms.
Maar ik wil heel graag weten of hij mij ook mist, maarja daar word het ook niet beter van. Ik doe het niet!
donderdag 23 juni 2011 om 21:48
Ik snap het helemaal. Ik wilde ook weten hoe het met ex is en of hij me mist. Ik heb mezelf ook moeten tegenhouden om hem niet te smsen vandaag.
Maar hoe hard en moeilijk het ook is, het maakt niet meer uit hoe ex zich voelt, want het is uit. En dat doet zeer, maar hij is geen onderdeel meer van ons leven.
Je mag hem best missen en het mag echt pijn doen, maar probeer je ook te richten op wat jij nodig hebt om je weer gelukkig te laten voelen zonder hem.
En blijf vooral hier berichtjes plaatsen als je de behoefte voelt om contact met hem te zoeken. Liever dat je het hier schrijft dan dat je contact met hem opneemt!
donderdag 23 juni 2011 om 21:57
Dit forum heeft ook veel geholpen! ik kan niet altijd op elk moment alles kwijt aan iemand dus kan ik het lekker hier neerzetten! En de reacties van jullie zijn goed
Hij is inderdaad geen onderdeel meer.
Maar ik hoop ook zo dat hij ook de pijn voelt en ergens mij ook mist en zich schuldig voelt.
Waar ik achter ben gekomen, ik dacht dat ik de enige was met zoveel zorgen om ons steeds en dacht dat hij echt zeker was van ons. Maar in ons laatste gesprek vertelde hij mij ook dat die wel in bed uren kon nadenken of nu alles wel goed is tussen ons. Ik geloof er niet meer zo in als het ooit is mis gegaan dat het daarna weer 100% goed gaat. In sommige gevallen kan dat echt wel, maar bij ons gewoon niet.
Hij kan heel goed alles voor zich houden en spelen alsof alles goed is, terwijl die ook 100 zorgen heeft en daar niet over kon/wou praten met mij.
Ik stond ook ergens op zijn nummer 4, wat ik zeker niet wil in een relatie.
Hij is inderdaad geen onderdeel meer.
Maar ik hoop ook zo dat hij ook de pijn voelt en ergens mij ook mist en zich schuldig voelt.
Waar ik achter ben gekomen, ik dacht dat ik de enige was met zoveel zorgen om ons steeds en dacht dat hij echt zeker was van ons. Maar in ons laatste gesprek vertelde hij mij ook dat die wel in bed uren kon nadenken of nu alles wel goed is tussen ons. Ik geloof er niet meer zo in als het ooit is mis gegaan dat het daarna weer 100% goed gaat. In sommige gevallen kan dat echt wel, maar bij ons gewoon niet.
Hij kan heel goed alles voor zich houden en spelen alsof alles goed is, terwijl die ook 100 zorgen heeft en daar niet over kon/wou praten met mij.
Ik stond ook ergens op zijn nummer 4, wat ik zeker niet wil in een relatie.
donderdag 23 juni 2011 om 22:17
donderdag 23 juni 2011 om 22:23
Ik heb natuurlijk nooit geweten of dat zo is, maar voor mijn gevoel stond ik zeker niet op 1. Hij kon wel is zeggen dat we iets samen gingen doen, en dan op dezelfde dag nog zeggen; sorry ik ga naar mijn vrienden. Ookal had die soms een vrije avond meer, dan bleef die liever thuis dan de avond extra leuk met mij doorbrengen. Nee ik heb nooit het gevoel gehad dat hij alles voor mij over had, ik heb zelfs een keer mijn werk afgezegd om extra bij hem te zijn, zoiets zou hij nooit doen. Ik sms hem ook niet, ik vind mijn ware vriend nog wel Ik mis alleen ook nog soms de seks met hem, hier schaam ik mezelf wel voor. Of is het niet raar dat ik dat mis met hem? Ik heb soms dromen dat we het doen en dat is zo raar..
donderdag 23 juni 2011 om 22:32
Nee hoor, dat is helemaal niet raar. Geef het nou even wat tijd. Het is pas 2 weken uit.
Maar meid, wees eerlijk tegen jezelf. Jullie hebben toch 3 maanden een relatie gehad? Als hij in die 3 maanden liever dingen met zijn vrienden doet dan met jou, dan was jij kennelijk niet zo belangrijk voor hem als hij voor jou. Waarmee ik niet wil zeggen dat je geen tijd met anderen dan je nieuwe geliefde moet delen, maar de eerste drie maanden zou je wel verwachten dat iemand ook graag tijd met je doorbrengt. Of niet soms?
Hoe meer je verteld, hoe meer ik je op het hart wil drukken geen brief te schrijven. Geen sms te sturen. Hij vond jou niet heel erg belangrijk, dus zal het hem ook weinig interesseren dat je hem mist.
Dit klinkt misschien hard, maar het is best realistisch, toch?
Maar meid, wees eerlijk tegen jezelf. Jullie hebben toch 3 maanden een relatie gehad? Als hij in die 3 maanden liever dingen met zijn vrienden doet dan met jou, dan was jij kennelijk niet zo belangrijk voor hem als hij voor jou. Waarmee ik niet wil zeggen dat je geen tijd met anderen dan je nieuwe geliefde moet delen, maar de eerste drie maanden zou je wel verwachten dat iemand ook graag tijd met je doorbrengt. Of niet soms?
Hoe meer je verteld, hoe meer ik je op het hart wil drukken geen brief te schrijven. Geen sms te sturen. Hij vond jou niet heel erg belangrijk, dus zal het hem ook weinig interesseren dat je hem mist.
Dit klinkt misschien hard, maar het is best realistisch, toch?
donderdag 23 juni 2011 om 23:08
Klopt, 3 maandjes. Erg kort dus. Het was ook wel zo dat hij mij minder belangrijk vond. Maar ons laatste gesprek 2 weken geleden was erg goed en hij vertelde dat die mij speciaal vond en dat hij echt wou dat het goed was gelopen tussen ons. Tuurlijk mag hij tijd door brengen met zijn vrienden, dat moet ook. Heb ik ook met vriendinnen gedaan. En het was ook weer niet zo dat we heel weinig bij elkaar waren, alleen het mocht dan wel 1x meer zijn soms. Hij is natuurlijk ook hartstikke druk met vanalles, en ik ben maar iemand zonder hobby volgens hem haha ( dat meen ik echt ). Ik weet nog niet of ik een brief moet schrijven, van de andere kant vind ik dat ook weer ergens te overdreven, maar toch wel weer iets hebben. Ik zie nog wel En oh wat mis ik zijn lach, zijn kus, vanalles! Maar ik weet dat ik ooit weer liefde voel van een ander, en ik denk nog wel meer. Nu ga ik slapen, slaap lekker mensen
donderdag 23 juni 2011 om 23:32
Char, je hebt gelijk, zou ook echt kwaad op m moeten zijn. Ben ik ook. Was totaal overdonderd dat ie voor iemand anders koos. Ook geen ruzie of wat dan ook. Naar mijn idee nog lang niet klaar of op elkaar uitgekeken. Dus doet t heel veel pijn dat ik het gewoon bij het verkeerde eind had. Hoop nog steeds dat ie terugkomt, maar hij heeft al aangegeven dat ie echt verder wil met haar. Aaaargh, niet heel goed voor mijn zelfvertrouwen. Al die tijd t idee dat ik voor m een tussenstationnetje ben geweest en dat zij de lot uit de loterij heeft gewonnen. Gek ook, dat ik meer kwaad ben op haar, dan op hem!?
vrijdag 24 juni 2011 om 06:49
Moet er ook niet aandenken dat mijn ex over een tijdje met een ander seks heeft, dat ze precies dezelfde woordjes krijgt te horen en ben bang dat hij tegen haar nog liever zou doen. Maar ellesse vergeet niet dat jij ooit ook alle lieve smsjes stuurt naar een ander en ook vast weer fantastische seks gaat hebben. Brrr wat zeg ik nu toch, zelf heb ik er ook veel moeite mee. Ik kan zovaak naar zijn foto's kijken en ruiken aan zijn parfum die hij heeft laten staan. Ik wil wel is weten wat hij nu allemaal denkt over deze zaak, of die mij ook mist ondanks dat hij het heeft uitgemaakt. Of hij ook iets een leegte voelt. Wat denken jullie? Hij weet dat ik zaterdag ook naar het feest ga, zou die er ook moeite mee hebben en met een brok in zijn keel erheen gaan? Of zou hij er geen moeite mee hebben?
vrijdag 24 juni 2011 om 09:47
Ja, dat zou mij ook vreselijk lijken. Maar je moet maar zo denken wat jullie allemaal met jullie exvriend hadden dat gaat niet zomaar weer met iemand anders. Iedereen is anders dus zullen dingen ook anders gaan. Die momenten moet je koesteren en niet negatief gaan indenken dat hij dat nu met iemand anders heeft.
Als je het wilt weten moet je het hem vragen. Dan ben je een vrouw met ballen maar kijk uit want je kan antwoorden terug krijgen die je misschien niet verwacht. Als je er sterk genoeg voor bent kun je het doen! Hoe weet hij dat je er naar toe gaat? Heb je hem gesmst? Dan heb je vast er ook bij gezet dat je het moeilijk vind?
Bij ons heb je ieder jaar feestweek en 4 dagen nadat hij jarig was had hij het uitgemaakt(de eerste keer dat we met elkaar gingen). Rond zijn verjaardag is altijd feestweek hier. Ik had al een passepartout gekocht en we waren donderdagavond gewoon uitgegaan daar. Alles was toen nog harstikke gezellig en lekker gedanst samen, volgende dag kwam hij eten en patsboem het is UIT!
Ik ben die vrijdagavond toen niet naar de tent geweest. Die zaterdag heb je altijd een botenrace en 's avonds weer de feestavond. Ik ben toen met vriendinnen er wel naar toe gegaan. In het begin was hij er nog niet maar toen kwam hij aan, de tranen schoten over mijn wangen. Terwijl ik juist blij was hem te zien maar ik had geen reden gekregen waarom het uit was (ja, dat hij het niet meer wist (ja wat niet meer was niet duidelijk)( dus daarom was ik extra verdrietig. Ik kon het niet meer aan en ben toen naar huis gegaan...
Ik wil even een beeld voor je schetsen waarvan ik hoop dat het bij jou niet gebeurd.
omdat je zo goed nog contact heb kun je eerlijk tegen hem zijn dat je er nog moeilijk mee hebt. Je kunt je daar niet groot houden. Emoties overkomen je!
Als je het wilt weten moet je het hem vragen. Dan ben je een vrouw met ballen maar kijk uit want je kan antwoorden terug krijgen die je misschien niet verwacht. Als je er sterk genoeg voor bent kun je het doen! Hoe weet hij dat je er naar toe gaat? Heb je hem gesmst? Dan heb je vast er ook bij gezet dat je het moeilijk vind?
Bij ons heb je ieder jaar feestweek en 4 dagen nadat hij jarig was had hij het uitgemaakt(de eerste keer dat we met elkaar gingen). Rond zijn verjaardag is altijd feestweek hier. Ik had al een passepartout gekocht en we waren donderdagavond gewoon uitgegaan daar. Alles was toen nog harstikke gezellig en lekker gedanst samen, volgende dag kwam hij eten en patsboem het is UIT!
Ik ben die vrijdagavond toen niet naar de tent geweest. Die zaterdag heb je altijd een botenrace en 's avonds weer de feestavond. Ik ben toen met vriendinnen er wel naar toe gegaan. In het begin was hij er nog niet maar toen kwam hij aan, de tranen schoten over mijn wangen. Terwijl ik juist blij was hem te zien maar ik had geen reden gekregen waarom het uit was (ja, dat hij het niet meer wist (ja wat niet meer was niet duidelijk)( dus daarom was ik extra verdrietig. Ik kon het niet meer aan en ben toen naar huis gegaan...
Ik wil even een beeld voor je schetsen waarvan ik hoop dat het bij jou niet gebeurd.
omdat je zo goed nog contact heb kun je eerlijk tegen hem zijn dat je er nog moeilijk mee hebt. Je kunt je daar niet groot houden. Emoties overkomen je!
vrijdag 24 juni 2011 om 10:11
Eigenlijk weet ik niet precies waarom ik dat wil weten, ik hoop gewoon dat hij het er ook moeilijk mee heeft omdat ik vind dat hij het ook mag voelen. Tuurlijk wil ik niet dat hij zich rot voelt maar hij mag zich ook best moeilijk voelen. Ik ga naar het feest maar als het niet gaat en het mij te veel word dan ga ik naar huis, en als ik hem toevallig tegenkom en spreek weet ik dat ik daarna ook in tranen uitbarst, dan stuur ik hem later wel een berichtje dat ik het erg moeilijk vond. Dat feest is bij mij in de stad dus hij weet dat ik daar ben, we hebben het daar in het laatste gesprek ook over gehad dat ik er heen ga. Wat het grappigst is, is dat ik hem vorig jaar op dat feest heb leren kennen. Ik weet nog precies de plek en alles wat hij toen tegen mij zei.
vrijdag 24 juni 2011 om 11:07
vrijdag 24 juni 2011 om 13:54
Bloem, ik snap het niet... als jullie beiden er moeite mee hebben, valt er dan nog niet over te praten, misschien is er nog hoop?
Met het weekend voor de deur heb ik het bij voorbaat al slecht
Normaliter hadden we iets leuks afgesproken..., maar nu weet ik zeker dat ie lekker het hele weekend bij haar is. Ik weet het, ik pijnig mezelf, maar kan hem niet uit mijn hoofd zetten (met haar). Mis zijn aandacht en zorg en de leuke dingen die we samen hadden. Heb gewoon de pech dat ie tegen iemand is aangelopen, waar die helemaal verliefd op is geworden en in zijn levensfase beter bij hem past. Ik zou hem zo graag willen bellen of even zien..., maar dat heeft totaal geen nut. Wordt alleen nog pijnlijker, omdat hij duidelijk voor haar kiest. Dat is ook zo kut.., dat ik hem nooit meer ga zien, spreken of voelen... Hup, zo uit je leven verdwenen....
Met het weekend voor de deur heb ik het bij voorbaat al slecht
Normaliter hadden we iets leuks afgesproken..., maar nu weet ik zeker dat ie lekker het hele weekend bij haar is. Ik weet het, ik pijnig mezelf, maar kan hem niet uit mijn hoofd zetten (met haar). Mis zijn aandacht en zorg en de leuke dingen die we samen hadden. Heb gewoon de pech dat ie tegen iemand is aangelopen, waar die helemaal verliefd op is geworden en in zijn levensfase beter bij hem past. Ik zou hem zo graag willen bellen of even zien..., maar dat heeft totaal geen nut. Wordt alleen nog pijnlijker, omdat hij duidelijk voor haar kiest. Dat is ook zo kut.., dat ik hem nooit meer ga zien, spreken of voelen... Hup, zo uit je leven verdwenen....
vrijdag 24 juni 2011 om 14:32
Ellesse, ik weet niet of hij het er nog moeilijk mee heeft. Maar ik denk dat hij het ergens ook jammer vind. Maar er is geen hoop meer, 100 procent weet ik dat zeker! Wij passen gewoon niet bij elkaar, en dan is het niet zo dat we botsten, het was samen ook altijd geweldig maar hij wil niet zo'n meisje als mij. Hij wil iemand die een hogere studie doet (belachelijk toch) ? En een meisje die hobby's heeft, gewoon iets actiefer is als mij. Noja allemaal hele stomme redenen maar de belangrijkste is: hij weet dat die later niet op mij kan bouwen. Ik vind dat hij daar geen gelijk in heeft, maar ik ben er nooit tegenin gegaan. Als hij zo denkt en de meest rare redenen verzint dat ik niet bij hem pas dan is het goed zo. Er was heel veel liefde tussen ons, en ik mis echt de tijden. Over de toekomst dachten wij precies hetzelfde, over het leven ook. Met hem zou ik echt gelukkig kunnen worden, hij niet met mij
vrijdag 24 juni 2011 om 14:38
Bloem jij noemt dat een stomme redenen, maar dat zijn het niet hoor.
Ik ben volslagen idolaat van sport, als ik een vriend zou hebben die dat niet heeft dan mis ik een belangrijk raakvlak.
Ik wil ook graag een actieve man, net als dat ik graag een man wil die een hoge opleiding heeft genoten.
Niet zozeer omdat dat label universiteit eraan hangt, maar meer omdat we dan meer raakvlakken hebben.
En actief (heel sportief) omdat hij anders mijn passie voor mijn sport niet snapt.
Ik ben er namelijk 6 dagen in de week mee bezig.
Een man die diezelfde drive niet heeft zal dat minder snappen...
Voor mij is dat een essentieel onderdeel van mijn leven.
Ieder heeft zo zijn voorkeuren.
Zo ben ik ook nog kortzichtig genoeg om een man die willen die langer is dan dat ik ben
Iedereen heeft denk ik wel een "wensen" lijstje
En iedereen wordt ook wel eens verliefd op iemand die niet aan dat wensenlijstje voldoet.
Gewoon omdat in eerste instantie de klik er wel degelijk is.
Maar vaak (ik zeg niet altijd, maar vaak) blijkt dat na een paar maanden er te weinig raakvlakken zijn om het echt te laten werken.
Dat is natuurlijk ontzettend pijnlijk voor de andere partij, maar het gebeurd meer dan je denkt
Dat is meestal het moment dat de roze bril van verliefdheid afgaat en je de relatie een beetje van een afstandje kan gaan bekijken..
Ik ben volslagen idolaat van sport, als ik een vriend zou hebben die dat niet heeft dan mis ik een belangrijk raakvlak.
Ik wil ook graag een actieve man, net als dat ik graag een man wil die een hoge opleiding heeft genoten.
Niet zozeer omdat dat label universiteit eraan hangt, maar meer omdat we dan meer raakvlakken hebben.
En actief (heel sportief) omdat hij anders mijn passie voor mijn sport niet snapt.
Ik ben er namelijk 6 dagen in de week mee bezig.
Een man die diezelfde drive niet heeft zal dat minder snappen...
Voor mij is dat een essentieel onderdeel van mijn leven.
Ieder heeft zo zijn voorkeuren.
Zo ben ik ook nog kortzichtig genoeg om een man die willen die langer is dan dat ik ben
Iedereen heeft denk ik wel een "wensen" lijstje
En iedereen wordt ook wel eens verliefd op iemand die niet aan dat wensenlijstje voldoet.
Gewoon omdat in eerste instantie de klik er wel degelijk is.
Maar vaak (ik zeg niet altijd, maar vaak) blijkt dat na een paar maanden er te weinig raakvlakken zijn om het echt te laten werken.
Dat is natuurlijk ontzettend pijnlijk voor de andere partij, maar het gebeurd meer dan je denkt
Dat is meestal het moment dat de roze bril van verliefdheid afgaat en je de relatie een beetje van een afstandje kan gaan bekijken..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!