delivery failure
donderdag 23 juni 2011 om 23:50
Hallo,
Wie kan mij helpen, Ik heb een email gekregen van een goede kennis van mij.
Ik wil haar steeds terug mailen maar telkens krijg ik een email terug met foutmelding van hotmail met delivery failure.
Zij kan mij wel mailen, En zelf kan ze ook mails ontvangen.
Alleen mijn mails worden niet aan haar verzonden.
Wat doe ik verkeerd, En wie kan mij helpen?
Ik kan verder ook gewoon andere mensen mailen en mails ontvangen. Ik heb hotmail.
Alvast bedankt.
Wie kan mij helpen, Ik heb een email gekregen van een goede kennis van mij.
Ik wil haar steeds terug mailen maar telkens krijg ik een email terug met foutmelding van hotmail met delivery failure.
Zij kan mij wel mailen, En zelf kan ze ook mails ontvangen.
Alleen mijn mails worden niet aan haar verzonden.
Wat doe ik verkeerd, En wie kan mij helpen?
Ik kan verder ook gewoon andere mensen mailen en mails ontvangen. Ik heb hotmail.
Alvast bedankt.
donderdag 23 juni 2011 om 23:54
Echt het adres goed getypt?
Ik heb het ook een tijd met een vriendin gehad die hotmail had. Mijn mails (niet hotmail) naar haar kwamen niet aan. Maar ik kreeg ook geen foutmelding. Zij kreeg verder wel gewoon alle mails. Ik had nog een oud emailadres. Het bleek dat zij mails daarvandaan wel kon ontvangen. Dus mailde ik haar altijd vanuit het oude adres. Nooit begrepen wat het probleem was, zij heeft zitten kijken of ze mijn adres pre ongeluk had geblokkeerd e.d., maar niets.
Ik heb het ook een tijd met een vriendin gehad die hotmail had. Mijn mails (niet hotmail) naar haar kwamen niet aan. Maar ik kreeg ook geen foutmelding. Zij kreeg verder wel gewoon alle mails. Ik had nog een oud emailadres. Het bleek dat zij mails daarvandaan wel kon ontvangen. Dus mailde ik haar altijd vanuit het oude adres. Nooit begrepen wat het probleem was, zij heeft zitten kijken of ze mijn adres pre ongeluk had geblokkeerd e.d., maar niets.
vrijdag 24 juni 2011 om 00:05
Ik kon haar vanaf het begin al niet mailen, Ik heb nu een gmail account aangemaakt, Hopelijk lukt het dan wel.
dit is trouwens de foutmelding die ik krijg.
This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. xxxxxxxx@kpnmail.nl
dit is trouwens de foutmelding die ik krijg.
This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. xxxxxxxx@kpnmail.nl