Geld & Recht alle pijlers

Vrijwilligersvergoeding

17-06-2011 16:05 41 berichten
Is het eigenlijk slavenarbeid als je van 13.00-16.30 uur werkt en maar 5 euro vrijwilligersbijdrage krijgt?

En gezellig een praatje maken tussendoor is niet gewenst?

En het is computerwerk.

En je doet het drie dagdelen in de week?

En je doet het van 1 april tot en met eind november?

En wanneer je vanaf midden oktober steeds minder vaak kunt komen wegens sukkelende gezondheid dan dumpen ze je?

Is dit geen moderne slavernij dan wel uitbuiting dan we asociale werkgever?
Ik vind die werkgever onbeschoft en hoogst aso.
Nou, dan pas je goed bij je werkgever.
Alle reacties Link kopieren
Het is geen werkgever want het is geen baan, maar vrijwilligerswerk....

Een vergoeding uitbetalen aan vrijwilligers is heel attent, maar zeker niet verplicht! Voor een betaalde baan is ws. geen budget.

Als je vrijwilligerswerk doet vanwege de vergoeding, heb je het gewoon niet begrepen. Het is een leuke bijkomstigheid maar meer niet!
Doe eens normaal zeg! Je hebt geen flauw idee wat echt slavenarbeid is. 2x in de week een paar uurtjes als vrijwilliger werken is het in ieder geval niet.

En dan je ''werkgever'' nog aso noemen ook?! Misschien moet je eens naar je eigen gedrag kijken. Op dit forum gedraag je je namelijk ook behoorlijk asociaal. Eerst hand in eigen boezem en daarna pas kijken naar anderen.
quote:cynthiao schreef op 20 juni 2011 @ 11:54:

Ik vind die werkgever onbeschoft en hoogst aso.Joh, kijk eens in de spiegel. Wel je ogen open doen.
quote:cynthiao schreef op 20 juni 2011 @ 11:54:

Ik vind die werkgever onbeschoft en hoogst aso.Ik vind het ook onbeschoft en hoogst aso om zoveel (onzin) topics aan te maken om vervolgens amper tot niet te reageren.
quote:cynthiao schreef op 18 juni 2011 @ 15:36:

Punt is dat ik dat vrijwilligerswerk, bij gebrek aan betaalde baan, door wilde blijven doen.

Desnoods voor een middag in de week.

Maar dat mocht niet omdat ik kwakkeld met mijn gezondheid.

Als ik zo onmisbaar ben dan maken ze toch een betaalde baan ervan en nemen me aan?

Zeg eens eerlijk, zou jij gaan betalen voor zo'n zeiktrut als jezelf?

Ik zou je nog niet aannemen al nam je geld mee!
Ik vind het juist aso om een paar uur per week vrijwilligerswerk slavenwerk te noemen en ik sluit me bij batwom aan.En het woord vrijwilligerswerk zegt het al:Daar KRIJG je geen geld voor. Ga liever hulp zoeken als je dat nog niet hebt gedaan.Je hebt in 2 dagen tijd iets van 16 topics geopend en je bent ook erg negatief over jezelf.
quote:cynthiao schreef op 18 juni 2011 @ 15:36:

Punt is dat ik dat vrijwilligerswerk, bij gebrek aan betaalde baan, door wilde blijven doen.

Desnoods voor een middag in de week.

Maar dat mocht niet omdat ik kwakkeld met mijn gezondheid.

Als ik zo onmisbaar ben dan maken ze toch een betaalde baan ervan en nemen me aan?

Euh, twee aspecten die ik even tegen je aan wil houden:

1) als je betaald wordt, ben je dan ineens niet meer ziek?

2) blijkbaar vind je het werk zo leuk, dat je het toch wilt blijven doen, dan ook niet klagen over de arbeidsvoorwaarden.
Je hebt volkomen gelijk, Cynthiao. Jij komt er wel.

*Zijgt in diepe bewondering neer voor Cynthiao's hoogdravende normen en waarden en gaat verder met haar eigen lousy klaploopleven*
*gestaft*

Ben wel niet zó klaar met dat gescheld van TO he....
Elynn
quote:cynthiao schreef op 24 juni 2011 @ 09:40:

Wij willen werk is mijn levensmotto, maar jullie zijn gewoon junkies en klaplopers die lever ongebreideld hatelijk doen tegen mensen met normen en degelijke waarden.Ik kan dat niet zo goed rijmen met:quote:Krijg je mij niet mee klein, ik heb een degelijke opvoeding gehad.Kennelijk niet zó degelijk aangezien je niet is geleerd dat je een discussie wint op argumenten en niet met schelden en verongelijkt doen.
Wat is nou een klaploper?(Ben geen Nederlandse,vandaar).

To staat lekker met haar ordeel klaar.Het is niet te geloven.
quote:Geraldine schreef op 24 juni 2011 @ 22:56:

Wat is nou een klaploper?(Ben geen Nederlandse,vandaar).

To staat lekker met haar ordeel klaar.Het is niet te geloven.

Haha Geraldine, een klaploper is iemand die leeft op de kosten van een ander.

Ik geloof niks meer van TO, want in het topic van Palanja kan ze opeens wel normaal onderbouwd reageren. Ze neemt de boel hier dus goed in de maling.
Bedankt voor je uitleg batwom!En ons dan als klaplopers en

junkies veroordelen,ehem?Fijn dat ze denkt alles zo goed te

weten,maar gelukkig weten wij beter.En ik ben trots op het feit

dat ik vrijwilligerswerk doe en mensen blij kan maken.Daar hoef

ik geen geld voor te krijgen.En de andere kant van het verhaal,

zoals jij ook al zegt batwom,is dat ze ons in de maling neemt.

Verder nog bedankt voor je steun op mijn topic!Dat waardeer ik

zeer.Je bent een lieve meid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven