Vreemde combi's
vrijdag 24 juni 2011 om 11:01
vrijdag 24 juni 2011 om 11:11
quote:Sproet schreef op 24 juni 2011 @ 11:01:
Boterham met appelstroop en kaas. Mijn moeder eet het dagelijks, en daardoor had ik als kind echt niet door dat het een hele maffe (maar ook erg lekkere!!!) combinatie is.
Ik eet het zelf dus ook regelmatig.
Kaas is ook te combineren met sommige soorten jam, zoals abrikozenjam.
Huh? Dit is toch heel normaal??
Hier (Limburg) tenminste wel. Het is gebruikelijk om voor onder het beleg (vlees of kaas) te kiezen uit boter of stroop. Wij eten appelstroop eigenlijk nooit als 'beleg'.
Wij zijn ook altijd heeeel teleurgesteld als er tijdens een verblijf in 'Holland' geen appelstroop bij het ontbijt te krijgen is, en dat is er nooit
Boterham met appelstroop en kaas. Mijn moeder eet het dagelijks, en daardoor had ik als kind echt niet door dat het een hele maffe (maar ook erg lekkere!!!) combinatie is.
Huh? Dit is toch heel normaal??
Hier (Limburg) tenminste wel. Het is gebruikelijk om voor onder het beleg (vlees of kaas) te kiezen uit boter of stroop. Wij eten appelstroop eigenlijk nooit als 'beleg'.
Wij zijn ook altijd heeeel teleurgesteld als er tijdens een verblijf in 'Holland' geen appelstroop bij het ontbijt te krijgen is, en dat is er nooit
vrijdag 24 juni 2011 om 11:34
quote:Star10 schreef op 24 juni 2011 @ 10:11:
[...]
da's inderdaad een hele vreemde combi!! Een stokbroodje bioscoop en jam.
ik doe al eeuwen filet american met een gekookt eitje op brood.
dit vinden sommige mensen ook een rare combi.
ik vind het wel meevallen......
mijn vriend doet als lunch wel is champignons in plakjes opbakken, dan op boterham met plakje kaas.
ziet er raar uit maar is zoooooooo lekker..
[...]
da's inderdaad een hele vreemde combi!! Een stokbroodje bioscoop en jam.
ik doe al eeuwen filet american met een gekookt eitje op brood.
dit vinden sommige mensen ook een rare combi.
ik vind het wel meevallen......
mijn vriend doet als lunch wel is champignons in plakjes opbakken, dan op boterham met plakje kaas.
ziet er raar uit maar is zoooooooo lekker..
vrijdag 24 juni 2011 om 23:31
quote:Sproet schreef op 24 juni 2011 @ 11:01:
Kaas en stroop is juist een heel gangbare combinatie. Bij een kaasplank zit ook heel vaak wat zoets (waaronder appelstroop of bijvoorbeeld vijgenjam).
Ik vind het ook heel lekker! Vooral als het oude kaas is..
Kaas en stroop is juist een heel gangbare combinatie. Bij een kaasplank zit ook heel vaak wat zoets (waaronder appelstroop of bijvoorbeeld vijgenjam).
Ik vind het ook heel lekker! Vooral als het oude kaas is..
zondag 26 juni 2011 om 21:21
Pindakaas met kaas, ook erg lekker. Wij deden vroeger wel is macaroni op wit brood. Als we nog wat over hadden van de avond ervoor, dan aten we dat vaak met de lunch de volgende dag. Heerlijk!!
Doe bij mijn dochtertje (10 maanden) trouwens ook wel is warm eten op brood. Ze vertikt het dan om iets uit een potje te eten, maar ze lust het wrl. En op een boterham eet ze het dus wel!
Doe bij mijn dochtertje (10 maanden) trouwens ook wel is warm eten op brood. Ze vertikt het dan om iets uit een potje te eten, maar ze lust het wrl. En op een boterham eet ze het dus wel!