Liegen over leeftijd
woensdag 22 juni 2011 om 23:59
Een kort vraagje: ik vermoed dat degene die ik sinds een maand of 3 date heeft gelogen over zijn leeftijd, en niet 3 maar 4 jaar jonger is dan ik. Hij zegt dat ie me iets moet vertellen, dat hij denkt dat het niet zo belangrijk is, en ik heb zo het idee dat dit het is.
Moet ik nu boos zijn?
Ik snap het niet zo goed, als je liegt waarom dan met een jaar, maar ik heb er een schijthekel aan als mensen niet eerlijk zijn.
Moet ik nu boos zijn?
Ik snap het niet zo goed, als je liegt waarom dan met een jaar, maar ik heb er een schijthekel aan als mensen niet eerlijk zijn.
donderdag 23 juni 2011 om 09:04
donderdag 23 juni 2011 om 13:44
En ik vraag me altijd af waarom mensen altijd vragen naar de leeftijd van een ander. Vind het er dus eigenlijk bijna nooit toe doen maar bijna iedereen vindt het altijd wel heel belangrijk om te vragen... soms krijg ik daardoor bijna de neiging om iets heel anders te zeggen dan dat mijn werkelijke leeftijd is... Ik doe dat dan nog net niet, maar soms heb ik geen zin om weer op die vraag te antwoorden, zeker niet als het vaak gaat om relaties, maar dan krijg je ontzettend commentaar waarom iemand je leeftijd niet zou "mogen" weten. Ehm... wat doet het er toe?
donderdag 23 juni 2011 om 18:30
Zou ook nog kunnen dat hij tegen die ander ook een niet correcte leeftijd heeft gezegd en is hij niet 3, niet 4 maar nog wat meer jaartjes jonger? Waarom zou het tegen jou wel kloppen en tegen die ander niet...
Als het dan nog legaal is... lijkt het mij geen probleem.
Verder vraag ik mij af of hij niet toevallig pas jarig is geweest? En even vergat dat hij er een jaartje bij moest tellen inmiddels .
Als het dan nog legaal is... lijkt het mij geen probleem.
Verder vraag ik mij af of hij niet toevallig pas jarig is geweest? En even vergat dat hij er een jaartje bij moest tellen inmiddels .
vrijdag 24 juni 2011 om 00:14
vrijdag 24 juni 2011 om 10:31
quote:Watchamacallit schreef op 24 juni 2011 @ 03:14:
Ik weet zeker dat hij max 4 jaar jonger is.
We hebben het er nog niet over gehad, zie hem volgende week pas weer. Hopelijk hoor ik toch voor 1 juli wat er nou precies aan de hand is.Never nooit niet dat mijn vriend zegt dat ie mij iets moet vertellen en dat dan niet meteen doet. Dan moet je het ook niet ter sprake brengen!
Ik weet zeker dat hij max 4 jaar jonger is.
We hebben het er nog niet over gehad, zie hem volgende week pas weer. Hopelijk hoor ik toch voor 1 juli wat er nou precies aan de hand is.Never nooit niet dat mijn vriend zegt dat ie mij iets moet vertellen en dat dan niet meteen doet. Dan moet je het ook niet ter sprake brengen!
vrijdag 24 juni 2011 om 20:45