Good Luck
vrijdag 24 juni 2011 om 08:52
vrijdag 24 juni 2011 om 10:40
Haiiii
Even snel, want ben druk...
Hier alles wel oke.
Die Geisha is cute,, en ach star knip je er toch een stuk af
Juul schijnt volgens de metingen op school 1,24 te zijn....
116 is dus hoog water
En ook zijn fiets is te klein, erg fijn.. we hebben er gisteren maar 1 op marktplaats gescoord, want in amper 1 jaar uit je fiets groeien, die we al ruim hadden gekocht is zelfs mij met mijn gat in mijn hand te gortig, hahaha
Mal: Fijn dat je lekker hebt geslapen, hopelijk vanaf nu fijne nachten. Ahh schattig onder een dekentje, lekker tv aan het kijken?
Enka: Leuk dat je mee mag zwemmen. Hoe gaat het met zwemles?
ohh dat geheugen...
Even snel, want ben druk...
Hier alles wel oke.
Die Geisha is cute,, en ach star knip je er toch een stuk af
Juul schijnt volgens de metingen op school 1,24 te zijn....
116 is dus hoog water
En ook zijn fiets is te klein, erg fijn.. we hebben er gisteren maar 1 op marktplaats gescoord, want in amper 1 jaar uit je fiets groeien, die we al ruim hadden gekocht is zelfs mij met mijn gat in mijn hand te gortig, hahaha
Mal: Fijn dat je lekker hebt geslapen, hopelijk vanaf nu fijne nachten. Ahh schattig onder een dekentje, lekker tv aan het kijken?
Enka: Leuk dat je mee mag zwemmen. Hoe gaat het met zwemles?
ohh dat geheugen...
vrijdag 24 juni 2011 om 11:26
Enka thanx!!! Ben nu Heel Veel mb aan het downloaden...
L is bij de laatste meting van mij 117,5. Maar ik prop hem nog in 116 hoor. Hij is vrij smal dus anders staat het zo lijzig.
Zo, net mijn hoofd gestoten bah. Nog duizelig van. Of dat komt van de manueel therapeut die enorm aan mijn nek heeft lopen trekken
Hier een enorme bui net, hoop dat Hel het droger heeft. OVerigens nu weer een zonnetje, heerlijk. Ik zit al klaar met korte broeken en zonnebrand voor zondag, maandag en dinsdag!!!
Mal fijn dat J opgeknapt is!! En nu jij.
L is bij de laatste meting van mij 117,5. Maar ik prop hem nog in 116 hoor. Hij is vrij smal dus anders staat het zo lijzig.
Zo, net mijn hoofd gestoten bah. Nog duizelig van. Of dat komt van de manueel therapeut die enorm aan mijn nek heeft lopen trekken
Hier een enorme bui net, hoop dat Hel het droger heeft. OVerigens nu weer een zonnetje, heerlijk. Ik zit al klaar met korte broeken en zonnebrand voor zondag, maandag en dinsdag!!!
vrijdag 24 juni 2011 om 15:07
zaterdag 25 juni 2011 om 08:00
Morgen dames. Lekker geslapen? Beter dan hier hoop ik? Mijn meneer is weg dus AM, wordt Meetje ziek. Brak dus nu. En drukke dag voor de boeg dus dat wordt nog lachen...
Na ja, vanmiddag is hij weer thuis (en Meetje hopelijk beter want feestjes vanmiddag en vanavond en ik ga natuurlijk geen oppas op zieke kind laten passen).
Zo gelijk dames in bad doen en boodschappen halen. Heb ik dat maar vast gehad.
Jullie verder leuke dingen?
Na ja, vanmiddag is hij weer thuis (en Meetje hopelijk beter want feestjes vanmiddag en vanavond en ik ga natuurlijk geen oppas op zieke kind laten passen).
zaterdag 25 juni 2011 om 12:16
Ha, ik was ook van de ochtenddienst. Bij gebrek aan brusje om ruzie mee te maken zit ze nu papa te zieken. Ik heb echt moeite met dat bijdehante van de laatste tijd. Niks aan.
ENKA, super! Ik was nog op zoek naar de 5 - 10 km podcast, veel dank!
Heel veel geluk gehad met het weer gisteren, onderweg nog een enorme stortbui maar verder droog en heerlijk weer! Vossenjacht in het bos bij het klimduin, ik was samen met een juf hetsprookje van vrouw holle.
O, kind zit met de deur op slot in de badkamer te brullen. Wat nou weer. Grrr.
Heel veel geluk gehad met het weer gisteren, onderweg nog een enorme stortbui maar verder droog en heerlijk weer! Vossenjacht in het bos bij het klimduin, ik was samen met een juf hetsprookje van vrouw holle.
zaterdag 25 juni 2011 om 15:20
zaterdag 25 juni 2011 om 17:01
Groeten uit de treinremise. De hele huiskamer is 1 grote duplo baan Mr J nog wel een beetje verhoging maar verder knapt hij aardig op! Mr V gaat heel erg lief lachen als je 'klap eens in je handjes doet' hij herkent het al!
Goedzo Compu, als je vragen hebt dan is er trouwens ook een pgb forum. En wij houden de administratie bij met epgb, dat is een programma wat je kunt huren en is supermakkelijk omdat het zelf berekend of je niet teveel uitgeeft van je budget.
Hel, fijn dat jullie zo'n geluk hadden met het weer!
Suus, beterschap voor Meetje, wat heeft ze?
Goedzo Compu, als je vragen hebt dan is er trouwens ook een pgb forum. En wij houden de administratie bij met epgb, dat is een programma wat je kunt huren en is supermakkelijk omdat het zelf berekend of je niet teveel uitgeeft van je budget.
Hel, fijn dat jullie zo'n geluk hadden met het weer!
Suus, beterschap voor Meetje, wat heeft ze?
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 25 juni 2011 om 20:27
Bedankt voor je tips, Mal. Ik zal eens kijken.
Ze was erg leuk met CG en ook erg serieus. Over 1,5 week start ze met een middag/avond.
Net was ik naar een speeltuintje met CG en er waren veel kids. Altijd even afwachten hoe dat verloopt, maar het was nu zo leuk. Er was een meisje van 7 die vroeg of CG 'iets had'. Ze vond haar er anders uitzien, maar erg schattig.
Leuk om dat eens te horen!
Ze was erg leuk met CG en ook erg serieus. Over 1,5 week start ze met een middag/avond.
Net was ik naar een speeltuintje met CG en er waren veel kids. Altijd even afwachten hoe dat verloopt, maar het was nu zo leuk. Er was een meisje van 7 die vroeg of CG 'iets had'. Ze vond haar er anders uitzien, maar erg schattig.
Leuk om dat eens te horen!
zondag 26 juni 2011 om 10:34
quote:amalia schreef op 24 juni 2011 @ 11:26:
Dat is hier soms ook een probleem, en maat 122 is ook veels te groot meestal, als het gaat om de broeken.
Weer bijgetrokken?
Dat is hier soms ook een probleem, en maat 122 is ook veels te groot meestal, als het gaat om de broeken.
Weer bijgetrokken?
zondag 26 juni 2011 om 10:34
zondag 26 juni 2011 om 10:36
quote:Suze02 schreef op 25 juni 2011 @ 08:00:
Morgen dames. Lekker geslapen? Beter dan hier hoop ik? Mijn meneer is weg dus AM, wordt Meetje ziek. Brak dus nu. En drukke dag voor de boeg dus dat wordt nog lachen...
Hoe is het met Maatje, weer beter? Leuk is dat die halve nachten.
Hoe is het met Maatje, weer beter? Leuk is dat die halve nachten.
zondag 26 juni 2011 om 10:39
quote:Helenita2 schreef op 25 juni 2011 @ 12:16:
Ha, ik was ook van de ochtenddienst. Bij gebrek aan brusje om ruzie mee te maken zit ze nu papa te zieken. Ik heb echt moeite met dat bijdehante van de laatste tijd. Niks aan.
Klinkt als een leuke geslaagde dag,
Vrouw holle is hier favoriet bij Julian.
Ojee, leuk is dat van die dramaqueenkingkinderen.
Bijdehand zijn ze inderdaad, zuchttt
Klinkt als een leuke geslaagde dag,
Vrouw holle is hier favoriet bij Julian.
Ojee, leuk is dat van die dramaqueenkingkinderen.
Bijdehand zijn ze inderdaad, zuchttt