Good Luck
donderdag 30 juni 2011 om 09:48
Pre vakantie stress Suus? Nwe bIkini's in da house dus wat kan jou gebeuren?! sterkte nog vandaag en een heeeeeel goede reis (je chickie straks lekker zonder bandjes zwemmen,stoer!!)
Enka, drukke boel! Maar leuke dingen allemaal! heftige hagelstenen, schoonmoeder zal wel balen.. Bij ons niks geen noodweer, of we moeten er doorheen geslapen hebben. O, 1 vd organisaties waarmee ik werk is beneficient vd DtD ladies run, we gaan proberen een team bij elkaar te krijgen, grappig he?
Hoe is het met Mr J Mal, verder opgeknapt?
Zo ben bijna op werk, geen zin vandaag.
Enka, drukke boel! Maar leuke dingen allemaal! heftige hagelstenen, schoonmoeder zal wel balen.. Bij ons niks geen noodweer, of we moeten er doorheen geslapen hebben. O, 1 vd organisaties waarmee ik werk is beneficient vd DtD ladies run, we gaan proberen een team bij elkaar te krijgen, grappig he?
Hoe is het met Mr J Mal, verder opgeknapt?
Zo ben bijna op werk, geen zin vandaag.
donderdag 30 juni 2011 om 13:57
quote:mamax schreef op 30 juni 2011 @ 08:41:
Amaal, hoe is het bij jou? Al helemaal gewend dat er geen baby meer in huis is
Hier goed hoor. Ben niet gewend aan een niet-baby. Vind haar veel te bijdehand Oh oh oh als ik niet continue 1 en liever nog 2 ogen op haar hou staat ze ergens bovenop waar je het niet wilt, heeft ze appels uit de appelboom die rot zijn in haar mond of is ze kwijt. Staat er weer ergens een deur open ofzo.
Kan ik weer even een baby hebben die je gewoon nog veilig op de bank kan leggen en niet rolt
B is een echte kleuter aan het worden. L was laatst aan het uitleggen hoe het op de kleuterschool gaat en welke hoeken je allemaal hebt, heel schattig.
L is zo doof als een kwartel, heb nu neusdruppels. Ha wil nog niet aan buisjes, hoopt dat het overgaat. We wachten af....
Na de zomer 2 kinderen op school dus ik heb gesolliciteerd, maar zonder resultaat. Ik wacht wel af. Oppas was ineens ook wat terughoudend dus het komt als het komt denk ik dan.
Zo gaat het hier dus
Suze, fijne vakantie alvast. Wij moeten nog 5 weken!!!!
Amaal, hoe is het bij jou? Al helemaal gewend dat er geen baby meer in huis is
Hier goed hoor. Ben niet gewend aan een niet-baby. Vind haar veel te bijdehand Oh oh oh als ik niet continue 1 en liever nog 2 ogen op haar hou staat ze ergens bovenop waar je het niet wilt, heeft ze appels uit de appelboom die rot zijn in haar mond of is ze kwijt. Staat er weer ergens een deur open ofzo.
Kan ik weer even een baby hebben die je gewoon nog veilig op de bank kan leggen en niet rolt
B is een echte kleuter aan het worden. L was laatst aan het uitleggen hoe het op de kleuterschool gaat en welke hoeken je allemaal hebt, heel schattig.
L is zo doof als een kwartel, heb nu neusdruppels. Ha wil nog niet aan buisjes, hoopt dat het overgaat. We wachten af....
Na de zomer 2 kinderen op school dus ik heb gesolliciteerd, maar zonder resultaat. Ik wacht wel af. Oppas was ineens ook wat terughoudend dus het komt als het komt denk ik dan.
Zo gaat het hier dus
Suze, fijne vakantie alvast. Wij moeten nog 5 weken!!!!
donderdag 30 juni 2011 om 14:46
quote:amalia schreef op 30 juni 2011 @ 13:50:
1001 mooi
Enka, ik heb Evy wel gedownload, maar krijg het niet in Itunes... mysterie. Goed excuus om nog niet te beginnen
Wordt aan gewerkt. Ondertussen bodypump ik gewoon door hoor, no worries.
Zo, nu even (?) bijlezen hier..Erheen slepen (niet kopieren, dat lukt niet idd). Ik zat er ook een tijdje mee te prutsen.
1001 mooi
Enka, ik heb Evy wel gedownload, maar krijg het niet in Itunes... mysterie. Goed excuus om nog niet te beginnen
Wordt aan gewerkt. Ondertussen bodypump ik gewoon door hoor, no worries.
Zo, nu even (?) bijlezen hier..Erheen slepen (niet kopieren, dat lukt niet idd). Ik zat er ook een tijdje mee te prutsen.
vrijdag 1 juli 2011 om 11:23
Ik ben weer thuis! Gisteravond begon V heel hard te gillen terwijl ik BV gaf, en dat vond ik raar dus hadden we koorts opgenomen, en dat had hij, dus ik belde de HAP voor wat ik het beste kon doen, en die zeiden langskomen en voor ik het wist werd hij opgenomen. Malman was thuis bij Mr J, en ik heb om 12 uur ofzo pas spulletjes kunnen ophalen thuis, dus ik ben best wel een beetje brak nu. Ik heb ook zo zitten huilen van de schrik. Maar ze hebben het voor de zekerheid gedaan omdat hij nog gen 3 maanden is en omdat zijn grote broer ziek is. De huisarts had hem doorgestuurd naar de kinderarts vanwege een snelle ademhaling, dat is standaard procedure, dus hij moest een nachtje aan de monitor liggen.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 1 juli 2011 om 12:44
Wat rot Mal, ik kan me voorstellen dat je je helemaal naar bent geschrokken. Je hebt ook wel genoeg ziekenhuis gehad.... 't Is goed dat ze er zo bovenop zitten, en beter voor niks dan te laat, maar hemel want een schrik. Hoop dat je nu lekker ligt bij te slapen. Malman nog thuis? En V, weer koortsvrij?
vrijdag 1 juli 2011 om 19:49
Jemig Mal wat een schrik!! Wat goed dat de ha zo adequaat reageert.
Hel slepen heb ik geprobeerd maar lafjes want ik vond dat te makkelijk als oplossing. Zal het nog eens proberen.
Vanmorgen maar zelf 5 km met eigen muziekje gelopen, ging ook goed. Ik download dus maar de 5-10 km zei zij bikkelig en met pijn in haar lies
Hel slepen heb ik geprobeerd maar lafjes want ik vond dat te makkelijk als oplossing. Zal het nog eens proberen.
Vanmorgen maar zelf 5 km met eigen muziekje gelopen, ging ook goed. Ik download dus maar de 5-10 km zei zij bikkelig en met pijn in haar lies
zaterdag 2 juli 2011 om 12:04
quote:compu schreef op 02 juli 2011 @ 09:35:
Hoe is het nu met hem, Mal? Beetje de nacht doorgekomen?
V slaapt nog best veel nu. Koorts is wel weg. Hij heeft in het zkhs niet te best geslapen dus hij is nog wat aan het inhalen lijkt het wel.
Ik voel me zelf een heel stuk minder nu.
Het vertrouwen wat ik een beetje kreeg de laatste weken is een heel stuk minder en dat voelt niet fijn. Ik probeer maandag wel een telefonisch consult te krijgen met degene die me begeleid.
Hoe is het nu met hem, Mal? Beetje de nacht doorgekomen?
V slaapt nog best veel nu. Koorts is wel weg. Hij heeft in het zkhs niet te best geslapen dus hij is nog wat aan het inhalen lijkt het wel.
Ik voel me zelf een heel stuk minder nu.
Het vertrouwen wat ik een beetje kreeg de laatste weken is een heel stuk minder en dat voelt niet fijn. Ik probeer maandag wel een telefonisch consult te krijgen met degene die me begeleid.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 3 juli 2011 om 11:04
Lieve Mal, heb vertrouwen in jullie mooie kindje hoor!!! Knuf
Grrr kan jullie steeds niet vinden. Op een of andere manier heb ik geen lijst meer met topics waar ik op reageer. En aangezien we steeds weer die gezellige Good Luck naam gebruiken moet ik 10 topics bekijken om te kijken welke Good Luck de recente is
Maaaarrr nu Bridges weg is kunnen we over 1500 (zucht) berichten mooi een nieuwe naam bedenken.
Januarikleuters 2006, geweldig!
Zo zijn we daar ook weer uit.
Hel, dat slepen lukt, maar nou zegt ie weer in Itunes dat het niet af te spelen is Lekker vermoeiend.... Wordt er al moe van en dan moet ik nog hardlopen ook
Grrr kan jullie steeds niet vinden. Op een of andere manier heb ik geen lijst meer met topics waar ik op reageer. En aangezien we steeds weer die gezellige Good Luck naam gebruiken moet ik 10 topics bekijken om te kijken welke Good Luck de recente is
Maaaarrr nu Bridges weg is kunnen we over 1500 (zucht) berichten mooi een nieuwe naam bedenken.
Januarikleuters 2006, geweldig!
Zo zijn we daar ook weer uit.
Hel, dat slepen lukt, maar nou zegt ie weer in Itunes dat het niet af te spelen is Lekker vermoeiend.... Wordt er al moe van en dan moet ik nog hardlopen ook
maandag 4 juli 2011 om 11:33