Mode & Beauty alle pijlers

leuke kleding

24-06-2011 21:30 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
L
Veeeeeeeeeeeeeel te kleine plaatjes.

Zie alleen gekleurde vlekken.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:SeptemberGirl schreef op 24 juni 2011 @ 21:48:

Als ik nog ordinaire hoerenkleding nodig heb voor een Pimp 'n Ho party, ben jij de eerste die ik bel Anouschka!

[afbeelding]

:puke:

Ik heb maat 50-52.

Zou zo'n roze pakje mij ook staan?
Frankly my dear, I don"t give a damn
@bgb; en dan het gastenboek: "Ester (ook weer bijzondere spelling), gwenny, Charly en kimmy (nee, ik vergeet de hoofdletters niet, zo staat het daar echt) zijn allemaal enthousiast.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Kan deze website beter niet worden omgedoopt in snolenzo.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:calvijn1 schreef op 24 juni 2011 @ 22:11:

[...]

Ik heb maat 50-52.

Zou zo'n roze pakje mij ook staan?Ja ik zou het gauw bestellen als ik jou was straks is het uitverkocht.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

OMG!
Pfffff hoe dom kan je zijn. BlonT
quote:calvijn1 schreef op 24 juni 2011 @ 22:11:

[...]

Ik heb maat 50-52.

Zou zo'n roze pakje mij ook staan?

For sure!!

En dat pakje wat jij net postte, voor mij, in maat 48? Ik ben bijna jarig ten slotte......
quote:SeptemberGirl schreef op 24 juni 2011 @ 22:17:

[...]

For sure!!

En dat pakje wat jij net postte, voor mij, in maat 48? Ik ben bijna jarig ten slotte......

Dat is natuurlijk de verrassing!

Je liefje heeft er een voor je besteld.

De schat
Dit is dan wel weer lollige spam.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Knippen en plakken werkt in pricipe goed, maar bij je algemene voorwaarden staat het zo slordig wanneer je vergeet je eigen bedrijfsnaam in te vullen. Oh, en verminkingen??? Wat gebeurt en dan met dat kittige roze pakje?

Voor misverstaan, verminkingen, vertragingen of niet behoorlijk overkomen van bestellingen en mededelingen ten gevolge van het gebruik van Internet of enig ander communicatiemiddel in het verkeer tussen u en bedrijfsnaam, dan wel tussen bedrijfsnaam en derden, voor zover betrekking hebbend op de relatie tussen u en bedrijfsnaam, is bedrijfsnaam niet aansprakelijk, tenzij en voorzover sprake mocht zijn van opzet of grove schuld van bedrijfsnaam.

Dit is ook een mooie zin, snappen jullie zelf wat er staat? (is in strijd met de Nederlandse wet dit)

Artikel 8. Garantie

8.1 Indien livonly producten aan de afnemer levert, is bedrijfsnaam nimmer tot een verdergaande garantie ten opzichte van de afnemer gehouden dan waarop livonly ten opzichte van haar toeleverancier aanspraak kan maken.
Dit 'zaakje' stinkt aan alle kanten
wat een snollerij!
Barbie uit Oh oh Cherso doet hier een moord voor zeker weten. Ik nie...
verminkingen!! Google translate at its best!
quote:Yamuna schreef op 24 juni 2011 @ 21:38:

ja heb daar wel eens besteld , onwijs trage levering , en als je niet tevreden bent moeilijk bereikbaar ...

slechte service!!!

kritiek en grapjes zijn leuk maar je moet niet liegen

je hebt er nog nooit besteld en niet goed is geld terug

als je mailt mailen wij dezelfde dag nog terug

gebeld heb je ook nooit

telefonisch zijn wij altijd bereikbaar
Hoe de meiden hier bij viva zijn weten we nu ook

Dank jullie wel voor alle reacties
@Anouscka

Niet goed geld terug staat niet zo in je voorwaarden.

7.1 U heeft de verplichting om bij aflevering te onderzoeken of de producten aan de overeenkomst beantwoorden. Indien dit niet het geval is, dient u livonly daarvan zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen zeven (7) werkdagen na de aflevering, althans nadat constatering redelijkerwijze mogelijk was, schriftelijk/email en gemotiveerd kennis te geven.

7.2 Indien is aangetoond dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft livonly de keuze de desbetreffende producten tegen retournering daarvan te vervangen door nieuwe producten dan wel de factuurwaarde daarvan te restitueren.

Misschien staat het in artikel 3.2 of 3.3 of 3.4 die schijnen te ontbreken, aangezien 3.5 er wél is.
quote:anousckavanos schreef op 24 juni 2011 @ 23:32:

Dank jullie wel voor alle reactiesPardon. Jij begon met jokken! Ik ben idd niet gevoelig voor 'domme liegverhaaltjes' die gewoon verkapte reclame zijn.
Anouschka, duidelijk niet het publiek voor je trashy kleding. Fijn toch om te weten?
@Anouscka, ja darling, bij Viva hebben de dames stijl! En stijl koop je niet, stijl heb je! Of in het geval van jullie wansmaak........niet.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Hahahahahahaa! (ik forum mobiel dus zonder smiley's)..

Dat stukje met 'bedrijfsnaam'.. Ik ging stuk toen ik dat las.. Geniale actie!

Oh.. Heel m'n dag weer goed!
quote:anousckavanos schreef op 24 juni 2011 @ 23:32:

Dank jullie wel voor alle reactiesGoedemorgen Anous, graag gedaan hoor en wij zijn geen meiden wij zijn Dames. Dames met een hoofdletter D. Dames met Stijl. Classy Dames dus. Dames die nog niet dood gevonden willen worden in die uberlelijke kleding van die site. Dat soort Dames dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven