Vertaalmachine songs, gat in de markt?
maandag 21 januari 2008 om 22:17
Wat denken jullie, wordt dit een vette hit?
Als een virgn Ik maakte het door de wildernis op de een of andere manier ik het door maakte wist niet hoe verloren ik was tot ik vond u ik sloeg onvolledige I'd gehad was, was ik droevig en blauw maar u maakte me ja voelen, maakte u me gevoel Glanzend en nieuw Chorus: Als Virgin dat voor de allereerste tijd zoals Virgin wordt geraakt wanneer uw hart slaat (na eerste keer, "met uw hartslag") Naast mijn Gonna geeft u al mijn liefde, jongen Mijn vrees die het allen voor u snel de ' liefde van de Oorzaak slechts kan duren bewaart langzaam verdwijnt U bent zo fijn en u bent mijn maakt me sterk, ja maakt u me gewaagde Oh uw ja uit ontdooide liefde, uw uit ontdooide liefde wat doen schrikken en koud was (chorus) Oooh, oooh, oooh U bent zo fijn en u bent mijn ik van u ' tot het eind van tijd ' Oorzaak zal zijn u me maakte ja voelen, maakte u me gevoel ik te verbergen niets heb (chorus) Als Virgin, ooh, ooh zoals Virgin voelt zo goede binnenkant wanneer u me houdt, en uw hart slaat, en u houdt van me Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh Ooh, baby kan u horen niet mijn hart voor de allereerste tijd sloeg?
Als een virgn Ik maakte het door de wildernis op de een of andere manier ik het door maakte wist niet hoe verloren ik was tot ik vond u ik sloeg onvolledige I'd gehad was, was ik droevig en blauw maar u maakte me ja voelen, maakte u me gevoel Glanzend en nieuw Chorus: Als Virgin dat voor de allereerste tijd zoals Virgin wordt geraakt wanneer uw hart slaat (na eerste keer, "met uw hartslag") Naast mijn Gonna geeft u al mijn liefde, jongen Mijn vrees die het allen voor u snel de ' liefde van de Oorzaak slechts kan duren bewaart langzaam verdwijnt U bent zo fijn en u bent mijn maakt me sterk, ja maakt u me gewaagde Oh uw ja uit ontdooide liefde, uw uit ontdooide liefde wat doen schrikken en koud was (chorus) Oooh, oooh, oooh U bent zo fijn en u bent mijn ik van u ' tot het eind van tijd ' Oorzaak zal zijn u me maakte ja voelen, maakte u me gevoel ik te verbergen niets heb (chorus) Als Virgin, ooh, ooh zoals Virgin voelt zo goede binnenkant wanneer u me houdt, en uw hart slaat, en u houdt van me Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh Ooh, baby kan u horen niet mijn hart voor de allereerste tijd sloeg?
maandag 21 januari 2008 om 23:38
This is a song concerning a plant a green plant a beautiful plant an odoriferous plant large and strong yes an useful plant it concerns the cannabis Sativa Hollandica oftewel nederwiet Nederwiedewiedewiet Wiedewiedewiet Yes yes nederwiedewiedewiet We start the good seed with the seed are of a plant which already at least three generations in the Netherlands grow and thrive some people say seven but that is a question of belief believes I that can you therefore yourself know well the good seed does you in March April May in the ground Voorkiemen and this way that is all but hasty emergency the plantje weet themselves, however, the bests when it must on come therefore late but go that goes well become that splendid Nederwiedewiedewiet Just as well as a Congo Indonesia Accapulco Colombia yes yes yes yes yes yes And then now patience quietly on lets adress to come the plantje is encourage still small therefore then becomes larger it and larger and larger and it becomes even still larger and larger and larger and it becomes more thickly and then is it September and time for the harvest the vrouwtjes of the zaadjes and/or the flowers obtains you within you lays them on the ground or hangs them with the feet to the ceiling and then waits you 1.2 3 and a half month to dry is and if it is then dry then comes the most important of the cannabis Sativa Hollandica selecting the sheets there gets you head pain of I, however, the sheets of it gets <äç Betonnen a head therefore those sheets that gooi you gone and you smoke only the hoesjes of the zaadjes and/or the flowers and of it get you no betonnen head and of it get you no head pain and of it become you not draaierig but of it become you as high as
maandag 21 januari 2008 om 23:39
Nu, toen ik enkel een kleine jongen was, liet de Vervanger ' aan de knie van mijn Papa, Mijn bovengenoemde poppa, "Zoon, niet de man krijgen u doet wat hij gedaan aan me." ' Oorzaak zal hij u krijgen, ' veroorzaken zal hij u nu, nu worden. En ik kan het vierde van Juli, Runnin ' door naakte backwood herinneren. En ik kan mijn oude hondenhond daar nog horen barkin ', Chasin ' onderaan een hoodoo. Chasin ' onderaan een hoodoo daar. CHORUS: Geboren op Bayou; Geboren op Bayou; Geboren op Bayou. Wens was ik terug op Bayou. Rollin ' met één of andere Koningin Cajun. Wishin ' ik was een snelle vrachttrein, enkel een chooglin ' op neer aan New Orleans. CHORUS Doe het, doe het, doe het, doe het. Oh, Lord. Oh krijgt achterjongen. Ik kan het vierde van Juli, Runnin ' door naakte backwood herinneren. En ik kan mijn oude hondenhond daar nog horen barkin ', Chasin ' onderaan een hoodoo. Chasin ' onderaan een hoodoo daar.
maandag 21 januari 2008 om 23:41
fachat
Deze moet je echt even helemaal lezen voor het ultieme genot
I ain't kreeg een koorts kreeg een permanente ziekte
Het zal meer dan een arts nemen om een remedie voor te schrijven
Ik kreeg veel geld maar het is niet wat de behoefte van I
Gonna neemt meer dan een schot om dit vergift uit me te krijgen
Ik kreeg al symptomentelling ' em 1.2.3
Eerst nodig heb ik
Dat wat u voor het vallen in liefde krijgt
Dan tapt u af
U wordt een weinig maar het is nooit genoeg
Op uw knieën
En nu is de gewijde oorzaak van deze jongen uw kus de drug
Uw liefde is als slechte madicine
De slechte geneeskunde is wat de behoefte van I
Schok het omhoog, enkel als slechte madicine
Daar ain't geen arts die kan
Genees mijn ziekte
Slechte, slechte geneeskunde
Ik heb geen naald niet nodig
Om te zijn duikend me een trilling
En ik heb geen anesthesie niet nodig
Of een verpleegster om een pil te brengen
Ik kreeg een vuile benedentoevoeging
Het verlaat geen spoor
Ik kreeg een jone voor uw affectie
Als een geld op mijn rug
Daar ain't geen paramedic
Gonna bewaart deze hartaanval
Wanneer u nodig hebt
Dan tapt u af
Op uw knieën
Nu word ik gewijd en uw kus is de drug
Zo speel arts, baby
Genees mijn ziekte
Ik heb een ademhalingsapparaatoorzaak nodig ik uit van adem in werking stel
U bent een de hele nacht verpakte generator bent kousen en een kleding
Wanneer u uw geneeskunde vindt neemt u wat u kunt krijgen
Veroorzaak als daar iets betere goed thay baby het niet nog heeft gevonden
Genees mijn ziekte
Potion van uw liefde dat
Kan mijn ziekte genezen
Deze moet je echt even helemaal lezen voor het ultieme genot
I ain't kreeg een koorts kreeg een permanente ziekte
Het zal meer dan een arts nemen om een remedie voor te schrijven
Ik kreeg veel geld maar het is niet wat de behoefte van I
Gonna neemt meer dan een schot om dit vergift uit me te krijgen
Ik kreeg al symptomentelling ' em 1.2.3
Eerst nodig heb ik
Dan tapt u af
Op uw knieën
En nu is de gewijde oorzaak van deze jongen uw kus de drug
Genees mijn ziekte
Ik heb geen naald niet nodig
Om te zijn duikend me een trilling
En ik heb geen anesthesie niet nodig
Of een verpleegster om een pil te brengen
Ik kreeg een vuile benedentoevoeging
Het verlaat geen spoor
Ik kreeg een jone voor uw affectie
Als een geld op mijn rug
Daar ain't geen paramedic
Gonna bewaart deze hartaanval
Wanneer u nodig hebt
Dan tapt u af
Op uw knieën
Nu word ik gewijd en uw kus is de drug
Zo speel arts, baby
Genees mijn ziekte
Ik heb een ademhalingsapparaatoorzaak nodig ik uit van adem in werking stel
U bent een de hele nacht verpakte generator bent kousen en een kleding
Wanneer u uw geneeskunde vindt neemt u wat u kunt krijgen
Veroorzaak als daar iets betere goed thay baby het niet nog heeft gevonden
Genees mijn ziekte
Potion van uw liefde dat
Kan mijn ziekte genezen
maandag 21 januari 2008 om 23:45
De pomp de jampomp het terwijl uw voeten stompin ' zijn en de jam pumpin ' bekijkt hier de menigte is jumpin ' Pomp het omhoog een weinig meer Get de partij is die op de dansvloer gaat streeft naar ons omhoog omhoog dat waar de partij bij en u te weten zal komen als u ik wilt geen plaats te slecht bent blijven krijgt uw boody op de vloer maakt vanavond mijn dag ik geen plaats wil blijven krijg uw boody vanavond op de vloer mijn dag maak mijn dag maken mijn dag maken mijn dag maken mijn dag Yo maken!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

maandag 21 januari 2008 om 23:47
I close the door. The streets seem cry, clouds lijken escape. I get in the bus. People seem look at, but I want them avoid before they see me. It has been for a long time executed time that you my anniversary did not forget, unconditionally chose himself for me. I see the fields. Along me gone will live. It is quiet behind the squares. You can see me. The blauw to relieve go by train. Your heart is this way dense at me, but it is not correct. It has been for a long time executed time black haren and you laugh. That the your very world for me was. Your zit still much too deeply in me. That I could share what you had. You by me haren went and said You do not know me voice. He who I are is what you see now. You want dance with illusions. Ideas. Be you further than the present. You want to your past. You say that something. It has been for a long time executed time. Red wine on the terrace which you were very the world for me. It sits still much too deeply in me. But I forgot how you saw me, that I am this way differently than you. I wear in the street. But it me will heat never, because it cannot embrace me. Who would me see? Kindest I want shout, I infinitely want shout, but it does not go. You are not only of me. The world can show, which it improve this way is perhaps It has been for a long time executed time. And I forgot that you saw me and I am this way differently than you.
maandag 21 januari 2008 om 23:48
Dis een moeilijke denk ik:
In mijn ogen Indisposed in vermomming aangezien niemand Huiden kent het gezicht de slang de zon in mijn stank van de Zomer van de schande kookhitte neath de zwarte ligt de hemel dode Vraag mijn naam door de room kijkt en Ziek hoor opnieuw gilt u Zwart Wont gaten de zon u komt en reinigt de regen Zwart Wont gaten de zon u Wont u komt komt Het stotteren De koude en het vocht stelen de warme wind Vermoeide vriendentijden zijn gegaan voor eerlijke mensen en soms veel te lang voor slangen in mijn schoenen A het lopen slaap en mijn jeugd die ik heb gebeden om Hemel te houden verzend Hel weg niemand meer als u zingt Hang mijn hoofd verdrinken mijn vrees tot u allen enkel verdwijnt
In mijn ogen Indisposed in vermomming aangezien niemand Huiden kent het gezicht de slang de zon in mijn stank van de Zomer van de schande kookhitte neath de zwarte ligt de hemel dode Vraag mijn naam door de room kijkt en Ziek hoor opnieuw gilt u Zwart Wont gaten de zon u komt en reinigt de regen Zwart Wont gaten de zon u Wont u komt komt Het stotteren De koude en het vocht stelen de warme wind Vermoeide vriendentijden zijn gegaan voor eerlijke mensen en soms veel te lang voor slangen in mijn schoenen A het lopen slaap en mijn jeugd die ik heb gebeden om Hemel te houden verzend Hel weg niemand meer als u zingt Hang mijn hoofd verdrinken mijn vrees tot u allen enkel verdwijnt
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

maandag 21 januari 2008 om 23:52
Black hole sun?
Een dergelijke schande om in het vlucht` A leven op elke face` en that`s een verandering te geloven tot I`m met acht me tenslotte links om vertelt te ontspannen, staar ik misschien enkel I don`t weet of zou ik het gevoel dat moeten veranderen van A wij It`s een schande delen Een dergelijke schande nummert me met woede It`s een schande een Dergelijke schande me haastig een Dergelijke schande Dit enthousiasme nummert om It`s te veranderen een schande Dobbel beslissen mijn lot en that`s een schande in deze bevende handen mijn geloof me om vertelt te reageren, ` I onaardige don`t care` misschien it`s dat ik het gevoel dat zou moeten veranderen van A wij It`s een schande delen Een dergelijke schande nummert me met woede It`s een schande een Dergelijke schande me haastig een Dergelijke schande Dit enthousiasme nummert om een Dergelijke schande te veranderen Vertel me om te ontspannen, staar ik misschien enkel I don`t weet of zou ik het gevoel dat moeten veranderen van A wij It`s een schande delen Een dergelijke schande nummert me met woede It`s een schande een Dergelijke schande me haastig It`s een schande nummert een Dergelijke schande het over mijn naam It`s een schande schrijft een Dergelijke schande me haastig een Dergelijke schande Dit enthousiasme nummert te veranderen Een dergelijke schande
Een dergelijke schande om in het vlucht` A leven op elke face` en that`s een verandering te geloven tot I`m met acht me tenslotte links om vertelt te ontspannen, staar ik misschien enkel I don`t weet of zou ik het gevoel dat moeten veranderen van A wij It`s een schande delen Een dergelijke schande nummert me met woede It`s een schande een Dergelijke schande me haastig een Dergelijke schande Dit enthousiasme nummert om It`s te veranderen een schande Dobbel beslissen mijn lot en that`s een schande in deze bevende handen mijn geloof me om vertelt te reageren, ` I onaardige don`t care` misschien it`s dat ik het gevoel dat zou moeten veranderen van A wij It`s een schande delen Een dergelijke schande nummert me met woede It`s een schande een Dergelijke schande me haastig een Dergelijke schande Dit enthousiasme nummert om een Dergelijke schande te veranderen Vertel me om te ontspannen, staar ik misschien enkel I don`t weet of zou ik het gevoel dat moeten veranderen van A wij It`s een schande delen Een dergelijke schande nummert me met woede It`s een schande een Dergelijke schande me haastig It`s een schande nummert een Dergelijke schande het over mijn naam It`s een schande schrijft een Dergelijke schande me haastig een Dergelijke schande Dit enthousiasme nummert te veranderen Een dergelijke schande