nieuwe pil
zaterdag 25 juni 2011 om 08:08
Ik heb gisteren een herhaalrecept voor de pil besteld, maar omdat ik aan het werk was heeft mijn vriend die opgehaald.
Toen ik thuis kwam bleek het een heel andere pil te zijn dan normaal. De apotheek had gezegd dat ik dit maar 3 maanden moest proberen en als ik geen klachten had kon ik dan weer een herhaalrecept komen halen.
Maar nu vraag ik me dus af hoe betrouwbaar de pil is als je van pil wisselt. Kan ik er gewoon vanuit gaan dat hij betrouwbaar is of moet ik nu maar 3 maanden extra maatregelen nemen?
Toen ik thuis kwam bleek het een heel andere pil te zijn dan normaal. De apotheek had gezegd dat ik dit maar 3 maanden moest proberen en als ik geen klachten had kon ik dan weer een herhaalrecept komen halen.
Maar nu vraag ik me dus af hoe betrouwbaar de pil is als je van pil wisselt. Kan ik er gewoon vanuit gaan dat hij betrouwbaar is of moet ik nu maar 3 maanden extra maatregelen nemen?
zaterdag 25 juni 2011 om 08:30
Hij is gewoon betrouwbaar. Als het goed is, is heeft het namelijk dezelfde ingredienten en verhouding als die vorige (vergelijk even doosjes). Het zal een goedkoper merk zijn en sommige mensen hebben er toch last van, oa omdat er andere hulpstoffen in zitten. Officieel schijnt dat niet te kunnen, maar in praktijk komt dat vaker voor. Netjes dat ze dat erbij vermelden, meestal moet je het 'er gewoon mee doen' omdat het goedkoper is en je gewoon voortaan die krijgt.
zaterdag 25 juni 2011 om 11:12
Nouja ik heb dat ook gehad en ik kreeg door die goedkopere variant ineens allemaal pigment vlekken in mijn gezicht een soort zwangerschaps masker heb ik nu,en daar kom je dus ook niet meer vanaf.
Dus ik was er niet zo blij mee, en heb de gewone microgynon terug geeist, (wouden ze eerst niet eens doen ) maarja nu is het al te laat en zit ik met vlekken
Dus het gaat niet altijd goed
Dus ik was er niet zo blij mee, en heb de gewone microgynon terug geeist, (wouden ze eerst niet eens doen ) maarja nu is het al te laat en zit ik met vlekken
Dus het gaat niet altijd goed