Liegen over leeftijd

22-06-2011 23:59 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kort vraagje: ik vermoed dat degene die ik sinds een maand of 3 date heeft gelogen over zijn leeftijd, en niet 3 maar 4 jaar jonger is dan ik. Hij zegt dat ie me iets moet vertellen, dat hij denkt dat het niet zo belangrijk is, en ik heb zo het idee dat dit het is.

Moet ik nu boos zijn?

Ik snap het niet zo goed, als je liegt waarom dan met een jaar, maar ik heb er een schijthekel aan als mensen niet eerlijk zijn.
Dus je hebt je druk gemaakt over niks in feite? Niet alles invullen voordat je de feiten hebt, daar maak je jezelf onnodig gek mee. Het kan dus heel goed iets leuks zijn. Slaap lekker.
You know how I know? Because I reeaally think so!
We zullen het zien...

Dank, hetzelfde!
Ik heb gisteren het programma confrontatie gezien op bnn, een meisje die zo boos was omdat haar vriend had niet naar school was geweest. Dit doet me hier een beetje aan denken, als dat het ergste leugentje is pffff.

Maar vriend snap ik ook niet, wat maakt een jaar verschil uit
Waarom liegt hij daarover? Welk voordeel zou hij hebben als hij een jaar van zijn leeftijd eraf liegt? Ik zou 8 jaar eraf kunnen liegen omdat ik zoveel jonger eruit zie.
World of Warcraft: Legion
Ik zou het niet sexy vinden , een man 4 jaar jonger dan ik..

die ik nu heb is twee jaar jonger, ken net..
Joh, mijn man wet niet eens hoe oud hij is, en roept dus altijd de verkeerde leeftijd! ;rofl;
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En ik vraag me altijd af waarom mensen altijd vragen naar de leeftijd van een ander. Vind het er dus eigenlijk bijna nooit toe doen maar bijna iedereen vindt het altijd wel heel belangrijk om te vragen... soms krijg ik daardoor bijna de neiging om iets heel anders te zeggen dan dat mijn werkelijke leeftijd is... Ik doe dat dan nog net niet, maar soms heb ik geen zin om weer op die vraag te antwoorden, zeker niet als het vaak gaat om relaties, maar dan krijg je ontzettend commentaar waarom iemand je leeftijd niet zou "mogen" weten. Ehm... wat doet het er toe?
Ik heb geleerd, vrouwen niet te vragen naar hun leeftijd.
World of Warcraft: Legion
.
Een jaar? Een jaaar?!?!?

Pas op, hij kan nog wel een veroordeeld seriemoordenaar zijn ook.

Ik zie het probleem (nog) niet, eigenlijk.
Zou ook nog kunnen dat hij tegen die ander ook een niet correcte leeftijd heeft gezegd en is hij niet 3, niet 4 maar nog wat meer jaartjes jonger? Waarom zou het tegen jou wel kloppen en tegen die ander niet...

Als het dan nog legaal is... lijkt het mij geen probleem.

Verder vraag ik mij af of hij niet toevallig pas jarig is geweest? En even vergat dat hij er een jaartje bij moest tellen inmiddels .
Inderdaad raar, dat leeftijd zo ontzettend belangrijk lijkt te zijn.

In de wereldgeschiedenis bekeken leven we 1 seconde.
Ik vind 3 of 4 jaar jonger niet zo veel verschil.. Het liegen is voor mij wel een punt.
Sja, ik roep ook nogal eens dat ik een jaar ouder of jonger ben dan ik werkelijk ben. Niet om te liegen, maar omdat ik regelmatig vergeet dat ik net jarig ben geweest, danwel m'n verjaardag nog niet is geweest. Kan best zijn dat hij dat ook heeft. Dus nee, ik zou me er absoluut niet druk om maken.
Ik weet zeker dat hij max 4 jaar jonger is.

We hebben het er nog niet over gehad, zie hem volgende week pas weer. Hopelijk hoor ik toch voor 1 juli wat er nou precies aan de hand is.
quote:Watchamacallit schreef op 24 juni 2011 @ 03:14:

Ik weet zeker dat hij max 4 jaar jonger is.

We hebben het er nog niet over gehad, zie hem volgende week pas weer. Hopelijk hoor ik toch voor 1 juli wat er nou precies aan de hand is.Never nooit niet dat mijn vriend zegt dat ie mij iets moet vertellen en dat dan niet meteen doet. Dan moet je het ook niet ter sprake brengen!
quote:justme27 schreef op 24 juni 2011 @ 10:31:

[...]

Never nooit niet dat mijn vriend zegt dat ie mij iets moet vertellen en dat dan niet meteen doet. Dan moet je het ook niet ter sprake brengen!Precies, misschien wil hij het uitmaken, of is hij vreemd gegaan.
Leeftijd is een getal....en liegen erover...ach er zijn ergere dingen waar men over kan liegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven