Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Bobbie dat gaat niet goed met je vriend hoor!! hahahahaha daar word je toch chagrijnig van? sterkte ;)

Sofie dus ook verkouden. Joy was eigenlijkheel goed te spreken toen ik haar haalde! Ze bleef vrolijk en sliep direct toen ze in bed werd gelegd. Heb haar neus ook niet meer hoeven vegen, opeens is het over???!!

Is het niet zo dat als de kleine helemaal draait, je dat wel degelijk voelt, volgens mij had VwV dat toch?

Wat is dat klein he, zo'n pasgeboren hummeltje. Wij waren 3 weken geleden op kraamvisite, die kleine was 2 weken. Nog met van die opgetrokken beentjes, schattig maar ook zo hulpeloos dan weer.

Hip, next levert dus ook in NL? Nee hoor ik hoef geen hoedje op. Denk niet dat de koningin mij zal zien ;) het duurt nog even.. dus ik kan er nog even over nadenken. mss een mooie broek met top en jasje of zo.

Tess dus nog niet helemaal het vrouwtje, wel oog voor schoenen, dus eigenlijk wel het vrouwtje haha, heeft ze van mama.

Janets, ai nu Watse dus aan de beurt! jakkes ze steken elkaar gewoon aan natuurlijk. Volgen jij en manlief misschien ook nog.. :( nee zoon moet even fit blijven, zo sneu als hij niet mee kan. Succes in de feesttent! of ga je toch maar niet?..
Wat een hoop zieke en verkouden kindjes hier. Tess heeft ook wel een snotneus sinds tijden weer en beetje rode oogleden maar heeft er verder geen last van.

Ze ligt er net pas weer in....eerst om 8 uur maar ze had vanmiddag nog laat 3 uur geslapen dus denk dat ze nog niet moe was. Heeft net nog even gezellig beneden gezeten bij me, vriend is honkballen dus ik had toch nog gezelschap

Hip, broekje heb ik denk al een paar maanden geleden gekocht, ook een hele roze in hetzelfde model. Op deze had ik eigenlijk geen bijpassend shirtje en toen zag ik dat vlindershirt (die we ook in het groen hebben) afgelopen zaterdag in Hippiestad en die past er echt precies bij.

Gelukkig zijn de pukkeltjes al een stuk minder maar ze heeft vast wat onder de leden gehad dan als ze ook niet echt fit is.

Bobbie, hoelang moet je eigenlijk nog precies? Nu nog 2 weken denk ik? Veel sterkte met je man vanavond, kun je hem niet gewoon naar boven sturen

Janets, nog veel plezier in de feesttent (als je nog gaat tenminste). En sterkte met Watse.

Verder een hoop mooie schoenen voorbij zien komen en kleding! De economie vaart er wel bij, bij ons.

Kos, heb je nog een tukkie kunnen doen vanmiddag? En fijn dat alles goed was bij de vk.

Visje, dat is idd al vroeg zeg dat Norah niet meer slaapt overdag. Trekt ze het wel goed dan? Hier ook wel een fase gehad (en vanavond dus ook ) dat het 10 uur werd voordat ze sliep, maar dat komt en dat gaat. Tess heeft haar slaapje echt nog wel nodig overdag.

Haha Elza, ja ik zie jou al met een hoedje lopen. Wel leuk toch mooie dingen shoppen voor al die feestjes...het duurt nog even dus je hebt alle tijd om lekker rond te kijken.

Oja, en kleine Chris gaat supersnel las ik nog...

Rest weet ik niet meer....

Er was hier vandaag braderie dus lekker met vriendin en Tess overheen gestruind. Vriendin is blijven eten (vriend was meteen door honkballen uit werk) dus was wel een gezellig dagje. Tess vond de braderie ook wel leuk volgens mij....kreeg sowieso veel aandacht van iedereen (vooral opa's en oma's). Had geen buggy bij me en ze heeft het toch anderhalf uur volgehouden....kan er vast maar aan wennen Tussendoor wel even neergeploft op een terrasje aan het water en lekker aan het gebak gezeten....toch nog heerlijk in het zonnetje.
Sanne, gezellig een braderie! En dan ook nog lekker in het zonnetje op terras... klinkt als een lekkere middag. Tess zelf gelopen dus die heeft vannacht vast als een roosje geslapen! Hoewel ze dus toch weer laat ging slapen..

Hema kleertjes zijn toch echt leuk he!

Aan de ene kant makkelijk als ze 's middags niet meer slapen (met name in het weekend en zo) maar ook weer lastig, vind die 2 - 3 uur voor mezelf toch nog steeds wel erg fijn!!

Janets, ben je nog in de feesttent geweest? Ze waren er toch niet aan het hakkuuuuuh he? ;) Hoe gaat het met de ziekenboeg inmiddels?

Werd om 9 uur wakker en zag dat Joy zat te spelen in bed, kan zo maar zijn dat ze dat al een uur zat te doen! Dit is dus de reden waarom we over gaan op peuterbed, dan kan ze lekker in haar kamertje gaan spelen (hopen we !!) Ze past straks ook niet meer in slaapzak, de grootste is nu precies pas, maar ik denk over een maand of 3 te klein. Dus gaat ze onder een dekbedje. Ik heb een peutermaat dekbed gekocht, vond het zonde om voor een korte tijd beddengoed voor haar kleine bedje te kopen.

hoe is het weer in NL? Hier is het weer bah.... :(
Nou, hier ook echt herfstweer hoor Elza (hoewel het niet koud is)....het is nog niet droog geweest en dat wordt het vandaag volgens de berichten ook niet meer!

Hebben vanmiddag een verjaardag met BBQ van mijn vriendin haar zoontje....weet niet hoe ze dat gaan doen?

Schijnt wel vanaf morgen bloedheet te gaan worden, temperaturen tot 30graden. Kan me het nog niet voorstellen als ik nu naar buiten kijk.

Ik heb ook een dubbel gevoel bij het slapen...vind het nu in de weekenden ook wel lastig soms...maar doordeweeks vind ik het ook heerlijk ff die uurtjes voor mezelf. Alleen ik heb nu zoveel leuke ideetjes om heen te gaan met Tess in de weekenden maar dat redt ze gewoon nog niet voor een hele dag. Daarbij wil ik haar in het weekend ook niet al teveel uitputten als ze maandag en dinsdag weer naar het kdv moet want die 2 dagen achter elkaar zijn sowieso al erg vermoeiend.

Tess werd om half 8 wakker maar toen zei vriend vanuit ons bed dat ze nog maar even moest gaan slapen....en dat deed ze Om kwart voor 9 hoorden we haar pas weer.

Haha Elza, ik denk dat Tess ervoor zou kiezen om lekker op bed te spelen bij ons in plaats van in haar eigen kamertje als ik haar een peuterbed zou geven.

Heb haar net op bed gelegd....helemaal rode ogen en doodmoe. Gek hoor, gisteren toch lang geslapen overdag en gisterenavond dan wel laat naar bed maar toch tot kwart voor 9 geslapen. Voelde ook een beetje warm aan dus hopelijk gaat ze niet ook ziek worden. Het heerst hier wel een beetje op het forum

Ga nu even op pad voor kadootjes....heb woensdag en aankomend weekend ook weer verjaardagen. Kan het maar vast in huis hebben.
Sjips druk ik op smiley tekts weg...grrr...weer is klote hier, en vind het zo sneu voor al die bruidjes die ik zie (wonen best wel vlakbij wat trouwlocaties )

heb straks een verjaardag met bbq, ben ook benieuwd hoe ze dat gaan doen. Kado al in huis en zelf ook goed geslaagd, Heb stof gekocht voor de lakentjes in het wiegje. (ga een meisjes variant maken en een jongensvariant)

Elza; emily ligt tegenwoordig ook wakker in bed en een beetje te spelen, maar ze klaagt niet ,daarom laat ik het zo. anders zit ze direct in ons bed, en roept ze visie kijken! Wil joy wel onder een dekbed slapen?

Sanne; tess toch moe, tja niet gek toch na het winkelen met jou? haha. echt knap dat ze zo goed "los"" mee kan dat gaat hier echt niet. madam wil na twee stappen zitten, en dan toch weer slenteren. wat heb je dan voor ene plannen om allemaal met tess te gaan doen?

man is aan het douchen en ik ga zo een nieuwe ketting maken, heb weer last van creativiteitsdwang dan wil ik weer van alles maken.

Janets; ja nog staan feesten to in de vroegen uurtjes? moet toch eens op zoeken wat dat is kaatsen, iets met een bal, maar verder dan dat weet ik het niet...
Zo, nee niet meer naar de tent geweest, ben in slaap gevallen op de bank!!

Vanochtend mee gedaan met volleybal, zijn 3-de geworden!! erg leuk, heeft alleen een deel geregend.

Manlief kwam nog nar het veld toe met de kids, Watse zit dan zo 2 uren in de buggy hoor, je hoort hem niet, hij had wel ene zakje chips gekregen van manlief dus dat scheelt natuurlijk weer..

Kos, leuk een ketting maken, je bent echt heel crea he!!

Bobbie, is vriend weer een beetje te genieten??

Tja, dat weer, je zou het idd niet zeggen dat het oz mooi wordt de komende dagen maar minder dan dit zal toch ook niet!!
Ok dus bij jullie ook nog geen zomer. Hier is het redelijk bijgetrokken, we hebben zelfs zon! met zo nu en dan een wolk; maakt het direct koud.

Sanne en Kos toch niet dezelfde bbq he? Wij gaa ook bbq-en, heerlijk verse moten tonijn!

Is die creativitietsdwang een zwangerschapskwaal Kos? hihi... leuk hoor, ik heb daar dus helemaal geen last van.

Ik denk ook dat Joy naar onze kamer gaat komen, we gaan het zien. Ze heeft een keer 's middags onder dekbed geslapen en dat ging ok, wel wat rommeliger slapen maar dat is wennen denk ik.

Sanne, hopelijk slaapt Tess het ziekworden weg? Joy lag er laat in vanmiddag, we waren op pad. Dus ligt nu nog te knorren. en het is bijna half 6.

Janets oh je was ook moe gisteravond! Nou lekker uitgerust dus en kunnen knallen met ballen vandaag. En ja dat zakje chips helpt inderdaad! lekker toch.

We zijn bezig met vakantieboeken voor eind augustus! Ibiza... het is een probleem met vluchten zeg, moeten eerst 2 uur in de auto naar een andere stad, maar goed helaas geen direct vluchten vanaf hier. Besef me nu pas hoe handig dat was met Schiphol in de buurt!!!!!
Hahaha Janets, vriend is weer een beetje bijgetrokken gelukkig Komt ook wel een beetje door het mindere weer. Dan sport hij minder en is hij sneller chagerijnig. Goed hoor een derde plek ! En Watse heeft 2 uur in de buggy gezeten ? Dat zou Sofie echt noooooooit redden, veel te actief kind Die zou gewoon op en rond het volleybalveld lopen rennen.

Ben vanmiddag gezellig samen met Sofie naar mijn ouders in Zeeland gereden. Blijf daar lekker eten en slapen en morgenavond weer naar huis. Vriend kan dan thuis lekker zijn gang gaan en nog wat werken. En voor mij is het ook wel relaxt. Mijn ouders hebben een stukje grond met allemaal fruitbomen, net even geweest en Sofie vond het helemaal geweldig daar ze heeft lopen rennen tussen de appel en perenbomen door. En ze heeft kersen geplukt en op zitten eten.

Leuk Elza, naar Ibiza ! Tjsa, Schiphol was dan wel erg makkelijk he !

Hihi Kos, wil je toch echt niet weten wat het wordt, nu je jongetjes en meisjeslakentjes gaat maken ?

Fijn weekend nog allemaal !
Bobbie, heerlijk even "thuis"!! leuk dat ze een boomgaard hebben, helemaal voor kinderen.

Ja, watse is echt heel makkelijk om mee te nemen in de buggy, soms zeurt hij wel even hoor, helemaal als ons andere kids wat om hem heen rennen en hem erbij betrekken dan wil hij er ook wel graag uit maar anders blijft hij heerlijk zitten, wel ideaal want om op drie kids te letten met draaimolen en springkussen vind manlief dan ook wel echt genoeg, daarbij komt dat de andere drie zich wel redden daar op het kaatsveld en niet meer weglopen en Watse moet je echt de hele tijd in de peiling houden.

Elza, leuk om met de vakantie bezig te zijn.

Ik heb wel eens gedacht dat als Watse in een peuterbedje ligt hij misschien niet eens meer uit bed komt s'avonds, dan is de lol van het klimmen er natuurlijk niet meer. Alhoewel hij daar maar een paar seconden lol van zou hebben aangezien hij er in een floep uit is.

Ben benieuwd hoe Joy het vindt, wacht ik even af, hihihi.
morguhhhh.......weer vroeg uit de veren met lichtelijke kater. man had feestje en ik had een vriendinnetje op de borrel, beetje te gezellig, beetje teveel wijntjes en beetje te laat op bed. poehhh

bobby, klinkt leuk bij je ouders. en mannen ... hahaha

janets, hier ook niet zo lang in de buggy hoor. maar frut daarentegen zou niet zomaar weglopen. die blijft gerust om je heen drentelen, bang voor vreemden en superverlegen. tja dan wel weer een voordeel.

elza, ja SPL is reuzehandig.... ach toen ik in grunn woonde moest ik ook eerst 2,5 rijden om te vliegen dus dan vallen je 2 uur nog mee. en ibiza, coollll......

kos geen nestel- maar creabeadrang. ja dat kan hihihi. mooi geworden?

sanne jolijn roept ook weleens uit bed (om 6 uur bijvoorbeeld grr) mama mij halen, ikke wakker, klaar slapen. als ik dan roep, mama wil nog even slapen, ik kom er zo aan is het vaak ook wel weer een half uur rustig. ws schrikken ze toch dat er ineenkeer teruggepraat wordt hahahaha.

ga ff wat eten, misschien helpt dat, beetje dizzy(ohhhh ik word oud kan er niet meer tegen )
oh oh Chicaa! een kater :( Was dus wel gezellig, maar volgende dag altijd een beetje spijt ;) drukke dag voor de boeg, of kan je een beetje rustig aan doen? Frutje kan ook al lekker communiceren zeg en handig dat ze om je heen blijft hangen als je ergens bent. Joy ook in het begin, maar maakt het circeltje steeds groter tot ze er vandoor spurt.

Janets, misschien heb je gelijk en blijft Watse in bed als de uitdaging er af is? Heb je niet nog een peuterbedje van je andere kids staan, kan je het mooi even uitproberen.

Bobbie, ha wat leuk, gewoon even naar Zeeland! Groot gelijk, is het daar mooi weer? Heerlijk die boomgaard, dat zijn altijd van die fijne rustige plekjes.

De tickets zijn alvast geboekt, nu nog het hotel... we hebben iets leuks op het oog. Zin in! Ach ja, ik denk dat het beter is om een stuk te reizen waarvan de helft in de auto is, anders gaat het kleine meisje zich vervelen ;)
Klinkt gezellig je feestje Chicaa Misschien even afwisselen met man straks...hij eruit en jij er nog lekker even in. Of hebben jullie nog plannen voor vandaag? En jij wordt oud....hoe moet ik me dan wel niet voelen na een gezellig avondje

Janets, wat een superleuke foto's op Hyves van je gezin!

Je zou best eens gelijk kunnen hebben dat er voor Watse geen uitdaging meer is als je hem in een peuterbed laat slapen.

Waar willen jullie heen Elza en wanneer? Ja, je bent verwend hé als je vlak bij Schiphol woont. Het heeft zijn voor en zijn nadelen.

Kos, is je ketting al klaar?

Over die plannen in het weekend....ik heb best veel vriendinnen met wat oudere kindjes en die gaan altijd wel wat leuks doen op zondag...strand, leuke speeltuin, zwemmen....gewoon leuke (hele) dagjes weg en dan gezellig eten als afsluiting. Dat redt Tess gewoon nog niet zonder slaap....het zou eventueel wel kunnen maar dan is ze de volgende dag erg moe en dan moet ze toch weer naar het kdv.

Gelukkig werd het gisteren toch nog droog met de BBQ bij mijn vriendin. Was erg gezellig en Tess heeft haar hondenangst gisteren meteen overwonnen. Vriendin heeft een hele lieve rustige hond sinds een maand en we hebben Tess er rustig aan laten wennen. Na een uurtje heeft ze hem zelfs nog even geaaid en had ze er niks meer van. Verder weer een topmiddag voor haar met de andere kindjes...trampo gesprongen, piano gespeeld, gegamed met de oudere kindjes en gevoetbald met een leeftijdgenootje en oja, de konijntjes gevoerd.

Haha, ik zit hier te tikken en heb onderhand een huis vol buurtkinderen. Er staat er eén bij het keukentje, eén zit Dora te kijken en weer een meisje loopt met Tess d'r poppenwagen. De rest zit buiten met de watertafel te spelen. En Tess....die zit bij de buren, is het konijn aan het aaien hahahaha....die is daarheen op haar hoge hakken van de kermis.

Ik ga even ingrijpen...ze komen nu met water naar binnen.
En, heb je je vloer kunnen redden Sanne? Woon jij in zo'n kinderrijke buurt? Hier niet veel. Of echt nog ukjes, zoals die van mij; dan heb je niet zo'n inloop nog. Wel gezellig lijkt me (en handig, want dan hoef je zelf geen entertainmentprogramma op te zetten). Leuke foto's trouwens op je hyves. Tess ziet er blij uit!

Chicaa> oei, de straf volgt altijd de volgende dag he. Nou ja, als het maar gezellig was. Hopelijk gunnen je kindjes je een beetje rust. Anders maar een (lange) film in de dvd-speler doen en ze koptelefoons opzetten. Leuk trouwens dat Jolijn ook zo leuk kletst. Echt gezellig he.

Janets> Wat is de status van je muizen? Ze zitten nu bij mij in mijn zadelkast. Bwehhh. Stinkt! Binnenkort maar even dettol mee en alles ontsmetten. Dat houdt ze hopelijk op afstand. Lekker trouwens dat je Watse nog in zijn wagen kunt houden. Tirza is ook geen wegloper, die loopt dus altijd los. Kan ook niet anders, want de wagen is bezet door haar broertje. Haha. Oh en ook leuke foto's op hyves! Prachtig stel heb je. Maareuh, hadden ze nu alle banken/stoelen bezet zo met zijn allen? (Dat gaat nooit passen later, als ze van die lange puberlijven hebben )

Elza> Lekker joh, naar Ibiza. Wanneer gaan jullie en welk hotel?

Hier alles goed, maar wel een beetje saai. Kindjes liggen al uren op een oor, man is weg voor wedstrijd - volgend weekend ook, bweh - dus ik ben alleen met de kindjes. Net uit verveling online Allstars voor Tirza gescoord. Roze zijn overal uitverkocht, dus maar rode gedaan. Ook leuk dacht ik. En nog vrolijke gele met rode Aigle-laarsjes, voor als ze mee gaat naar de paarden. Ze klaagde gisteren dat haar laarzen uitmoesten; blijkt ze nog 21 te dragen. Niet zo gek dus. Nu maar 23 genomen, dan passen ze hopelijk nog een tijdje.

Tirza was vanmorgen een beetje dwars/baldadig. Eerst pikt ze een stukje kaas van mijn bord, dus ik zeg dat ze dat eerst moet vragen: brullen. Toen wilde ze niet meer eten, dus ik pak haar bord om op te ruimen. Brullen. Zo ging het nog even door. Uiteindelijk zegt man, die de trein moest halen. Nou, ik ga weg. Houdt Tirza ineens op met dreinen en zegt ze al zwaaiend met een superbijdehand stemmetje. Dáááág papa! En direct daarna: Mama, Tirza mag wel, stukje kaas van jouw bord pakken! Pff, je kon me opvegen.
wahaha Sanne, een huis vol, behalve je eigen kind! ;) Dat zal hier ook niet snel gebeuren, beide buren zijn al met pensioen ;)

Gelukkig was het toch nog droog met de BBQ! maakt het toch een stuk leuker.

Uit verveling internetshoppen RR, hihihi, ach... je hebt wel leuke dingen geschoten zo te lezen. Ik koop geen schoentjes meer zonder het te laten passen, zo vaak fout gegaan.

Bah jij ook al muizen, zadelkast is niet in je huis hoop ik??

ik ken dat wel hoor dat baldadige / dwarse. helaas helaas... maar wat een boeffie is het.

Joy ligt al een paar uur heerlijk te slapen onder haar dekbedje. Ze had het al op de grond gelegd en vond het super interessant dus toen ik vroeg of ze daaronder wilde slapen, was dat wel een goed idee aldus Joy. Het kussen moest ook in bed, maar toen ze daar eenmaal op lag moest het er weer rap uit ;) ok stapje te ver dus. Dekbed is wel te groot, dus hangt over de achterkant heen, kan geen kwaad lijkt me.
Bobbie; slim om even je man lekker alleen te laten en naar je ouders te gaan. we vergeten de mannen vaak maar ook voor hun is het best spannend een babietje erbij!

(leuk zelf fruit plukken!)

Janets; knap hoor dat man met vier kids op pad gaat, ook al blijft watse zitten dan nog is het heel wat. En ja ik denk dat je gelijk hebt, klimmen is niet meer leuk dan.

leuke fotos op hyves Sanne. Het is wel een tantetje hoor. Ook mee computeren met haar HK telefoon En het was best nog goed bbq weer. Angst overwonnen in een middag. Hier is het mislukt. Poes nog steeds eng. Zijn nu bezig met mieren, over haar arm te laten lopen....klein beginnen haha

en heel huis vol kids, herkenbaar. Ook kids die ik niet ken, en dat vind ik raar, ken hun ouders niet eens.

Chicaa; wahaha niets meer gewend, volgens mij kan ik net zo goed om 5 uur naar bed als om 2 uur, brak ben ik toch wel. Jolijn zo verlegen, van wie heeft ze dat, jij komt niet echt verlegen over

Elza; ibiza, jippie! heerlijk vooruitzicht. en tja dat is het nadeel van jullie verhuzing, zitten wat verder weg. (helaas!). Zwager is op Ibiza geweest in een mooi luxe resort met nanny enzo..zal ik linkje toesturen?

Wil ook nog weg van de zomer, maar vliegen is geen optie, man wil niet (ver) rijden met Emily. Heb je nu een peuterbed of een groot bed voor Joy? Of ligt ze met dekbed in ledikant, veel opties

RR: Herken dat dwarse wel, dan is niets goed, en ineens is alles goed. Sms zet ik haar dan gewoon als time out op de trap. lijkt wel alsof ze dan een reset nodig heeft! Laarsjes, leuk en allstars ook, rood is toch ook prima? ligt een beetje een wat voor een kleding ze draagt. Wedstrijd man, ben niet nieuwsgierig, wat voor een?

creabea kriebels, heb ik altijd wel, wil dan gewoon van alles maken, had ook al spuugdoeken gemaakt als kraamkadootjes. Hoofd moet even leeg, heb zo veel ideeen en plannen.

Gisteren was feestje erg gezellig. Emily genoot van alle aandacht en de andere twee kindjes (neefje en achternichtje). Ze heeft de hele middag zelf gespeeld, was echt trots op haar. Ze had twee staartjes in, iedereen vond het super schattig en eigenwijs staan, ik ook. Zal weer eens een foto maken. vandaag extreem moe na een rot nacht. 3 keer eruit geweest.
http://www.dekkersstoffen ... zo-embroidered-white.html

http://www.hipperdestip.nl/stoffenster2.JPG

stofjes voor de wieg.
Kos, ja hoor kom maar op met het linkje! Heb goede ervaringen met die van jou! hahah Nou hebben we al wat opties van het hotel binnen, wachten nog een een leuke deal voor de familiesuite, maar kunnen altijd nog switchen! ;)

Oh zal zo even naar je stofjes kijken, als ik dat doe tijdens het typen ben ik mijn tekst kwijt!

Ben je ook goed in naaien met de masjien? Ik niet... helaas, heb een hele mooie staan, maar weet niet waar ik moet beginnen. Nou heb ik ook een groot gebrek aan geduld, dus dat gaat niet samen denk ik.

Waarom had je een rotnacht?? Leuk 2 staartjes in Em's haartjes. Ik ben al blij als er een speldje in blijft zitten -gaat wel steeds beter-...
Oh ja!! sinds gisteren gaat Joy zelf van de glijbaan (die tunnel die we hebben) zelf het trappetje op (waar ik dan wel bij blijf staan) en floep daar gaat ze.
Oh leuke stofjes Kos!!! Ik heb voor Joy een leuke overtrek voor haar dekbedje www.thewhitecompany.com/l ... ns/fairy-garden-bed-linen

Ik had het gewoon in haarledikantje gelegd, maar ze wilde vanavond niet onder het dekbed trouwens.. wilde weer in haar slaapzakje :-/
Meiden, ik heb niet bijgelezen en weet ook niet zeker of ik dat ga doen, maar ik wilde mij weer even melden.

Gisteravond zijn we terug gekomen van 2 weken vakantie.

Het was lekker, maar het weer zat niet echt mee en dan is de Dordogne met een kleintje toch wel een klein beetje saai Verder heerlijk gerelaxed. De heenweg ging perfect we hebben toen 's nachts gereden omdat we ivm de waterpokken die Eline toch bleek te hebben we het geen goed idee vonden om haar overdag in de auto te zetten. De terugweg hebben we overdag gedaan. Niet zo'n succes. Eline heeft een leuke afwijking van haar mama geerfd (krijg geen puntjes op mijn e) namelijk wagenziekte... Dus op de periferique in de file heeft ze haar hele stoeltje en zichzelf en de knuffels onder gespuugd. We konden er niet uit en moesten nog minstens een uur in de file staan voordat we haar konden helpen. Vandaag hebben we wel een heerlijke dag gehad (wat een mooi weer!!!) en morgen weer aan het werk. Ik heb er niet zo'n zin in in de tijd dat ik op vakantie was is er het een en ander veranderd bij ons op de zaak waardoor ik nu een andere manager heb en andere directe collega's... Ben benieuwd hoe dit weer uit zal pakken.

Beetje een ego berichtje, maar zoals gezegd heb ik niet bijgelezen.

Wel heel nieuwsgierig naar Bobbie, is babybobbie gedraaid? Of ligt het eigenwijsje nog steeds verkeerd om?

Kos hoe voel jij je?

Sanne hoe gaat het bij jou op het werk?

Verder weet ik het echt niet meer.

Ik duik mijn bedje in...

Truste

O ja vraagje aan jullie internetshoppers ik wil Eline eigenlijk in een peuterbed, maar kan niet echt iets vinden. Iemand tips?

(ik heb wel een paar leuke gevonden, maar mijn vriend vindt ze wat aan de dure kant...)
een keer is genoeg
Zoiets Julia?

http://www.leenbakker.nl/ ... unior_ledikant_ruben.aspx

Aan een peuterbed zou ik ook niet zoveel uitgeven. Gewoon groot bed wel, met een beetje mazzel liggen ze daarin tot ze 15 zijn en een twijfelaar willen.

ohhh een kostende peuter in de auo...YUK ruikt zo zuur. Heb er ervaring mee...Volgend jaar maar weer s nachts rijden. Die twee weken zijn voorbij gevlogen zeg. Succes op het werk morgen!

Elza; wat een leuke site zeg. heb even rond gesnuffeld. hou wel van dat (engelse) stijltje. Denk dat ik nog even ga kijken bij Zara Home, ook leuke dingen. Man vind dat ik moet wachten met inkopen doen tot het huis klaar is...(hij heeft een klein beetje gelijk...stiekem) Ga morgen kijken voor het linkje! Wat knap van oy, loopt ze gewoon de trap op? woetsjjjj daar gaat ze!

Naaimachine, tja ben niet briljant maar weet er raad mee. kwestie van doen, heb het mijzelf allemaal geleerd. kreeg voor mijn 12 e verjaardag van mijn moeder mijn eerste machine!
En dames, is het mooi weer bij jullie??

Haai Juul!

Al met al dus wel een fijne vakantie gehad? Ok, dat weet je dan voor een volgende keer: 's nachts rijden! En wat vies dat spugen, hebben jullie het uiteindelijk wel een beetje schoon gekregen? Wagenziekte is natuurlijk wel heel naar voor Eline, ben zelf een keer zeeziek geweest, oeioei....

Wij hebben een bedje bij The White company gekocht, zie linkje dat ik hier eerder had gezet. Maar daar heb jij natuurlijk niks aan!

Succes straks, (of beter nu) zie het als een uitdaging?

Kos, ja is een leuke site en ook super goede kwaliteit. Heb er veel beddengoed van en kleertjes voor Joy -ook wel wat voor mezelf ;)- En ze hebben eind van het jaar hele leuke Kerstspullen.

Ja je man heeft gelijk, maar beddengoed etc kan toch wel al??

Ok, naaimachine is dus een kwestie van doen. mijn eerste klusje (broek korter) mislukte, had de steek die je niet aan de buitenkant zou moeten zien... die zat je bij mij dus wel. En dan ben ik weer even genezen. Nu ligt er een jurkje (die wit/paarse) die ingenomen moet worden. Wacht wel even op bezoek van schoonzusje, die heeft er ooit voor geleerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven