Oude Slimmies Verenigt U!
dinsdag 7 juni 2011 om 15:37
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
zaterdag 25 juni 2011 om 23:15
Hé, het is rustig hier !
Druk bezig met vakantie-eiland Corsica bekijken. Gelukkig blijken we nog een grote voorraad wandelkaarten te hebben, daar hoeven we dus niet meer in te investeren.
Zin in !!!!!
En nu maar hopen dat de campings niet allemaal vol zitten, want wildkamperen zie ik daar écht niet zitten. We gaan altijd op de bonnefooi, maar hier lopen wilde varkens, koeien en geiten gewoon los over straat, op het strand etc.
Druk bezig met vakantie-eiland Corsica bekijken. Gelukkig blijken we nog een grote voorraad wandelkaarten te hebben, daar hoeven we dus niet meer in te investeren.
Zin in !!!!!
En nu maar hopen dat de campings niet allemaal vol zitten, want wildkamperen zie ik daar écht niet zitten. We gaan altijd op de bonnefooi, maar hier lopen wilde varkens, koeien en geiten gewoon los over straat, op het strand etc.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
maandag 27 juni 2011 om 12:29
Ik houd van Hyves, ik houd niet van Hyves, ik houd van Hyves, ik houd niet van Hyves...
Ik mag er gewoon weer niet op! Snap er niets van.
Maar: hallo!
Zit nu even met Smartie binnen, maar we gaan zo weer lekker in de tuin zitten. Ik heb haar Derryan onder de parasol gezet en in de schaduw, dus ze heeft het erg naar haar zin.
Ik ben vandaag aan het wachten op allerlei monteurs en ophaaldiensten... Jammer zeg, zo in de zon moeten wachten!
Ik mag er gewoon weer niet op! Snap er niets van.
Zit nu even met Smartie binnen, maar we gaan zo weer lekker in de tuin zitten. Ik heb haar Derryan onder de parasol gezet en in de schaduw, dus ze heeft het erg naar haar zin.
Ik ben vandaag aan het wachten op allerlei monteurs en ophaaldiensten... Jammer zeg, zo in de zon moeten wachten!
maandag 27 juni 2011 om 13:22
quote:Artemis schreef op 27 juni 2011 @ 12:29:
Ik vroeg me al af of ik iets gemist had.. Totdat ik zag dat ik gewoon verkeerd las.
Ik vroeg me al af of ik iets gemist had.. Totdat ik zag dat ik gewoon verkeerd las.
woensdag 29 juni 2011 om 21:25