Bellen
zaterdag 25 juni 2011 om 16:01
Wat gaat er in een man om als hij regelmatig zegt ik bel je morgen.... en dan niet belt? Van de afgelopen dagen kon ik er nog redelijk inkomen.... Maar vandaag?? Ik had hem vanmorgen heel even aan de telefoon, maar die van mij was leeg, dus hij zegt: 'Ik ga ff sporten, bel je over een uurtje'.
We zijn nu 4 uur verder en nog niks gehoord! Zelfs geen berichtje met dat het nu ff niet uitkomt ofzo....
We zijn nu 4 uur verder en nog niks gehoord! Zelfs geen berichtje met dat het nu ff niet uitkomt ofzo....
zaterdag 25 juni 2011 om 16:14
Ik denk dat er van alles in hem om gaat behalve dat hij nog terug zou bellen. Ik vermoed dat hij heeft opgehangen en met zijn dag is verder gegaan. Hij is dat terugbellen wellicht volkomen vergeten en dat hoeft niets te maken te hebben met of hij jou wel of niet ziet zitten. Meer dat hij gericht zou kunnen zijn op wat hij aan het doen is .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 25 juni 2011 om 16:16
Maar ga jij dan een soort van wachten totdat hij belt? Ik bedoel als dit een normaal partoon lijkt te zijn waarom je dan nog afvragen hoe het komt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 25 juni 2011 om 16:24
Mijn idee: Ze vatten soms niet dat het belangrijk voor je is en dat je er naar uitkijkt.
Druk bezig met hun dingen (die tussendoor komen of uitlopen) en ze gaan er meestal terecht vanuit dat vrouwlief ook druk met haar dingen bezig is. Niet dat ze (terwijl ze druk bezig is) op de klok kijkt en zich afvraagt waarom hij nog niet heeft gebeld en wat dat betekent.
Mijn ervaring is dat:
over een uur betekent later en
morgen betekent niet vandaag (en zegt dus niks over wanneer dan wel).
Dus mss is het maken van een gezamenlijk woordenboek iets.
Druk bezig met hun dingen (die tussendoor komen of uitlopen) en ze gaan er meestal terecht vanuit dat vrouwlief ook druk met haar dingen bezig is. Niet dat ze (terwijl ze druk bezig is) op de klok kijkt en zich afvraagt waarom hij nog niet heeft gebeld en wat dat betekent.
Mijn ervaring is dat:
over een uur betekent later en
morgen betekent niet vandaag (en zegt dus niks over wanneer dan wel).
Dus mss is het maken van een gezamenlijk woordenboek iets.
zaterdag 25 juni 2011 om 16:40
quote:vlinder72 schreef op 25 juni 2011 @ 16:15:
Ik vind het respectloos als je zo met een ander omgaat. Zeg dan dat je niet zo'n beller bent, maar ga niets beloven wat je niet kan nakomen. Ik zou dit ook tegen hem zeggen mocht je hem ooit nog spreken
En zo denk ik er precies over.
Je doet wat je afspreekt, en als je dat niet na kan komen, moet je gewoon je mond dicht houden.
Voor mij geen relatiemateriaal.
Je moet van een vent op aan kunnen!
Ik vind het respectloos als je zo met een ander omgaat. Zeg dan dat je niet zo'n beller bent, maar ga niets beloven wat je niet kan nakomen. Ik zou dit ook tegen hem zeggen mocht je hem ooit nog spreken
Je doet wat je afspreekt, en als je dat niet na kan komen, moet je gewoon je mond dicht houden.
Je moet van een vent op aan kunnen!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 25 juni 2011 om 16:42
quote:Eindeloos schreef op 25 juni 2011 @ 16:40:
[...]
Ik moet van een vent op aan kunen!Stel je niet aan, als iemand wat later belt dan dat hij zegt, what's the problem. Je kunt ook problemen maken/zoeken.
[...]
Ik moet van een vent op aan kunen!Stel je niet aan, als iemand wat later belt dan dat hij zegt, what's the problem. Je kunt ook problemen maken/zoeken.
zaterdag 25 juni 2011 om 17:03
Toch is er maar 1 oplossing:
als jij met deze vent verder wil, moet je opgeven dat hij je gaat bellen.
Gaat-ie niet doen.
Je kunt hem niet veranderen.
Je kunt wel jezelf veranderen. Inderdaad: bel iemand anders.
Of bel niet.
En als je bellen echt essentieel vindt in een relatie, heb je met hem niet de juiste getroffen.
als jij met deze vent verder wil, moet je opgeven dat hij je gaat bellen.
Gaat-ie niet doen.
Je kunt hem niet veranderen.
Je kunt wel jezelf veranderen. Inderdaad: bel iemand anders.
Of bel niet.
En als je bellen echt essentieel vindt in een relatie, heb je met hem niet de juiste getroffen.
zaterdag 25 juni 2011 om 17:43
quote:Substanza_ schreef op 25 juni 2011 @ 16:38:
Deze vrouw heeft de schurft aan bellen, dus niet iedereen over een kam scheren aub. Jij bent een ideale uitzondering! Het is dat we allebei niet aan relaties doen, anders had het best wat kunnen worden tussen ons quote:lilalinda schreef op 25 juni 2011 @ 17:03:
En als je bellen echt essentieel vindt in een relatie, heb je met hem niet de juiste getroffen. Met de meeste mannen niet, vrees ik.
Om nog even op de vraag van TS te antwoorden:
quote:bikiniii schreef op 25 juni 2011 @ 16:01:
Wat gaat er in een man om als hij regelmatig zegt ik bel je morgen.... en dan niet belt? Waarschijnlijk iets als "Zometeen even de uitlaat nakijken, en dan lekker voetballen. Vanavond weer eens een biertje drinken met de jongens, chill!"
In ieder geval niet het bellen, daar is ie totaal niet mee bezig.
Deze vrouw heeft de schurft aan bellen, dus niet iedereen over een kam scheren aub. Jij bent een ideale uitzondering! Het is dat we allebei niet aan relaties doen, anders had het best wat kunnen worden tussen ons quote:lilalinda schreef op 25 juni 2011 @ 17:03:
En als je bellen echt essentieel vindt in een relatie, heb je met hem niet de juiste getroffen. Met de meeste mannen niet, vrees ik.
Om nog even op de vraag van TS te antwoorden:
quote:bikiniii schreef op 25 juni 2011 @ 16:01:
Wat gaat er in een man om als hij regelmatig zegt ik bel je morgen.... en dan niet belt? Waarschijnlijk iets als "Zometeen even de uitlaat nakijken, en dan lekker voetballen. Vanavond weer eens een biertje drinken met de jongens, chill!"
In ieder geval niet het bellen, daar is ie totaal niet mee bezig.
zaterdag 25 juni 2011 om 19:08
zaterdag 25 juni 2011 om 20:20
Oeps, dat doe ik ook regelmatig. Dan komt het even niet uit, en dan zeg ik dat ik later nog bel. Maar dan loopt de dag verder, of het loopt allemaal anders dan gepland, en ineens is het al avond.
Ik vind het ook nogal groot om het direkt op te vatten als een belofte. Ik zie het meer als een voornemen.
Ik zeg trouwens nu meestal wel dat ik ga proberen te bellen, of dat ik misschien ga bellen, om te voorkomen dat iemand op een telefoontje gaat zitten wachten.
Gewoon omdat ik weet dat we niet allemaal hetzelfde in elkaar steken.
Ik vind het ook nogal groot om het direkt op te vatten als een belofte. Ik zie het meer als een voornemen.
Ik zeg trouwens nu meestal wel dat ik ga proberen te bellen, of dat ik misschien ga bellen, om te voorkomen dat iemand op een telefoontje gaat zitten wachten.
Gewoon omdat ik weet dat we niet allemaal hetzelfde in elkaar steken.