Het is over

16-06-2011 11:07 1089 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.

Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.

Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.

We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.

Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.

Dat wou ik even zeggen hier.
Door een misverstand over het heengaan enzo kreeg ik nog minder zin, ik ben dus niet gegaan! Goed want dan bespaar ik nog iets geld ha-ha. Maar aan de andere kant heb ik nu iets raars: mijn vriendinnen spreken mijn ex vast wel, en vertellen denk ook wel de reden waarom ik niet ben gegaan. Ik ben bang dat hij daarom het gevoel krijgt dat het allemaal door hem komt, en ik wil hem totaal geen schuld gevoel geven :( Maar hij gaat zich dat vast wel afvragen.. Maar waarom maak ik mij nog zorgen daarom? Ik wil gewoon niet dat hij slecht over mij gaat denken, maar dat zou die vast niet doen doordit toch? Ik ga denk maar in bed liggen tv kijken en daarna snel slapen. Ik weet dat ik daar niks mis, gelukkig!
Wat voor misverstand meis?

Ik zag even snel voordat ik ging uiteten je post over dat je wel ging.. Ik dacht bij mezelf ; zo wat knap van haar!

Maar je bent toch niet gegaan! Helemaal niet zo gek hoor meis, aan de ene kant had je ook graag gefeest maar aan de andere kant bespaar je dat je misschien in tranen terug naar huis gaat!

Natuurlijk zullen je vriendinnen hem zien of spreken. Mijn oude geliefde had er altijd begrip voor. Je kiest voor jezelf en hij gaat heus niet gelijk denken dat het zijn schuld is. Dat zal hij niet laten blijken, jongens gaan daar gemakkelijker mee om.

Hij snapt heus wel dat je nu niet de gevierde meid kan uithangen terwijl je wel anders voelt.. En hij weet toch hoe je je voelt ivm smsjes?!
En inderdaad wat niet weet wat niet deert!
Mijn vriendin had eerst verjaardag, maar dat is erg uitgelopen. Ze zou bij mij langs komen en dan zouden we samen gaan. Had geen zin meer om zo lang te wachten en mijn andere vriendinnen waren er al, en om er alleen heen te lopen voelt ook niet prettig vind ik. Hij begrijpt ook vast wel dat ik nog niet in de stemming ben voor een feestje. En hij weet eigenlijk niet dat ik het er nog moeilijk mee heb, hij vroeg in een smsje hoe het ging en toen zei ik: goed. Maar in mijn brief laat ik wel merken dat ik hem nog erg mis, en hij kent mij goed en weet ook wel dat ik het nu nog niet heb verwerkt. Ik baal wel dat ik hem nu drie maand lang ongeveer niet ga zien, het is zo'n mooie jongen! Heb je het gezellig gehad met uiteten? en waarom is het eigenlijk uit tussen jullie fashiongirl? Want dat heb ik niet echt meegekregen.
Hmmm vervelend dat het zo uitliep. Maar ik denk persoonlijk dat je een goede keuze hebt gemaakt!

Oh je hebt je dus wel een beetje groot voor gedaan in de sms.. Ik snap dat je eigenlijk geen zin hebt om te zeggen dat het helemaal niet gaat.. Maar zoals ik hem nu ken vanuit je berichten heeft hij vast hart op goede plek en weet hij dat je het moeilijk hebt en begrijpt hij dat heel goed!

Ja, het blijft voor jou een mooie jongen. Ha-ha stiekem benieuwd hoe hij eruit ziet ;)! Je zal altijd wel een zwak voor hem houden.. Das logisch maar belangrijk is nu dat je er boven op komt!

Ja, het was erg gezellig met uiteten. Dat was erg fijn! Even gelachen en even nergens aan gedacht althans hij kon er natuurlijk ook bij zijn maargoed dat is nu NIET zo!

Waarom het bij ons is uitgegaan (2de keer) ; Hij weet het allemaal niet meer.. Ik heb eerst van 2008 tm 2010, 2 jaar lang een relatie met hem gehad. Afgelopen september uitgegaan ook van zijn kant ; Hij wist het toen ook allemaal niet meer en wilde weer vrij zijn.. Afgelopen februari opeens een valentijnskaart van hem (wel anoniem) maar uit de tekst bleek dat hij het was en rond die periode veel gemiste oproepen en smsjes. Ik ging niet reageren, het ging net weer lekker met mij!

Toen hadden we een feest. We hebben ook gezamelijke vrienden waarvoor ik dus werd uitgenodigd. Ik dacht ik ga gewoon! Toen smekend dat mr mij weer terug wilden ; ik ging net weer zo lekker en dit verwarde mij enorm.. Maar ik nam alles met peper/zout dacht hij heeft vast veel gedronken en praat maar wat..

Maar nee hoor dagen na het feest continue berichtjes van hem.. Daarna vaak afgesproken maar ik hield het voor mezelf tot een bepaalde hoogte, ik wilde eerst de kat uit de boom kijken. En natuurlijk zien wat hij weer voor mij over had. Hij wist het allemaal weer heel goed wat hij wilde ; MIJ! Hij wilde niet vrij zijn, het fijne gevoel had hij alleen bij mij en ik had alles wat hij wilde (zijn woorden)

Ik heb er heel goed over na gedacht maar uiteindelijk voelde het erg goed voor mij (eind maart weer een relatie begonnen) (achteraf had ik veeeeel langer moeten wachten) In het begin erg rustig aan gedaan maar toch liet het mij allemaal niet koud en werd ik weer gek op hem. Na een feestavond past boem het is over, hij wist het allemaal niet meer. We hadden geen ruzie en niets gehad die paar maandjes Morgen rond klok van 14.00uur 3 weken geleden.

Het doet pijn, ik accepteer het wel. Hij weet het allemaal niet meer, maar heel verwarrend dat iemand het 2 maanden ervoor wel allemaal wist... Heel veel mensen denken weer dat hij weer over een paar maanden mij terug wilt. Maar ik doe het dan niet meer, ik vond het fijn die periode van februari/maart dat we leuke dingen deden maar niet gelijk het vriendje/vriendinnetje gevoel. Hij heeft die anderhalve maand echt voor mij gevochten en ook in die 2 afgelopen maanden.

De waaroms worden minder maar echt begrijpen doe ik het niet! Hij maakt het uit maar zegt dat ik de moeder van zijn kinderen ben?!

Hij moet zelf maar lekker gaan uitzoeken wat hij allemaal met zijn leven wilt. Maar ik baal ervan dat ik weer zoveel verdriet van heb en zeker omdat ik dacht dat het nu wel weer voor lange tijd zou zijn. Niet zomaar komt iemand bij je terug!

Maarja ik kan er niets meer aan veranderen, het is zo! Maar keihard is het wel!
Wat een rot situatie! Tuurlijk als die zoveel voor je deed en allemaal van die mooie dingen zei dat je het weer bent gaan proberen! Ik zou precies het zelfde doen en terug komen bij hem! Ik keek net op mijn telefoon, en zag opeens dat het meisje waar ik het vanmiddag over had mij heeft gebelt! Raar he? Nu heb ik het gevoel dat er iets is gebeurt tussen hun gister en dat ze mij iets moet vertellen.. Normaal smst of belt ze nooooit! Ik kreeg ook een sms van mijn vriendin dat mijn ex vrolijk langs haar is gelopen en hai zei, mijn vriendin zei niks terug, hard maar ergens ook goed vind ik! Als ik van alles aanmoet horen via mijn telefoon nu ben ik blij dat ik niet ben gegaan, en nu denk ik ook; ik wil niet eens weten wat er allemaal gebeurt is, wil rust in mijn hoofd!
Ah lief! Bel haar gewoon terug en als je het niet durft sms gewoon waarom ze belden? Waarom heb je haar nr dan als je nooit contact via tel heb? Weet wel dat je met sms kan nadenken wat je gaat sturen en als je belt direct moet antwoorden..

Tuurlijk je vriendinnen willen je alles vertellen.. Maar dit is niets om je druk over te maken. Begroeting!

Ja, mijn situatie is gewoon kut. Maar hoe komt het op jou over?
Ik heb haar ook wel gesmst waarom ze belde, ze heeft niks terug gestuurd.

Ik heb haar nummer omdat we ooit wel paar keer hebben gesmst, ook alleen maar over hem.

Toen ik wakker werd zag ik dat ik een berichtje had van mijn ex, of ik op het feest ben.

Ik heb net terug gestuurd dat ik er niet was omdat ik geen zin had. En waarom hij erna vraagt.

Bij mij komt het over een beetje zoals mijn situatie.

Je vriend wil terug komen bij je omdat die ervoor wil gaan. Maar na paar maand komen er weer dingen dat die het niet weet.

Ik geloof er ook niet meer zo in dat als het paar keer fout gaat, dat het dan ooit weer goed gaat. Tuurlijk kan dat, maar dan moeten beide personen daar 100% voor gaan. Maar als er al ooit twijfels zijn geweest, kunnen ze snel weerkomen. Dat is gewoon vervelend. Daarvoor kun je misschien in relatie therapie met elkaar. Maar je bent nog zo jong, en om dan al therapie te zoeken. Misschien kom je ooit wel iemand tegen die inderdaad beter bij je past, ik weet dat eigenlijk wel zeker hoor meid!
Ik kan me niet concentreren op mijn scriptie en heb deadline!! ;-( Ik haat het zo.. hij wist het woensdag nog allemaal, toekomst samen, houden van, lachen samen.. geen vuiltje aan de lucht en vrijdags is het uit omdat ie niet lekker in zn vel zit.. ik snap het niet... Hopelijk wil die me nog even zien, maar ik denk het niet want 'hij kan niet nadenkenn als ie me ziet'...

Sorry dat ik het nu meteen over mezelf heb, maar komt door jullie verhalen... het is gewoon balen!!
Mannen zijn rare figuren met rare gedachten!
quote:bloem55 schreef op 26 juni 2011 @ 11:08:

Mannen zijn rare figuren met rare gedachten!Ja nogal... heb ik weer, een man met issues.
Vaag dat ze dan heeft gebeld toch?! Je hebt vast niet uren pas nadat ze heeft gebeld, gesmst. Ik ben er erg benieuwd naar wat ze te melden heeft! Misschien smst ze vandaag nog wel..

Als jou situatie? Hebben jullie dan ook al meerdere keren aan/uit? Ja, ik weet het niet.. Ik was ook bang dat die twijfels weer zouden komen maargoed ik ging niet onzeker weer de relatie in en had er gewoon weer zin in. EN hij ging gewoon echt 100% voor mij dus ik snap niet zo goed waarom hij mij nu alweer aan de kant gooit. Om het zo maar even te zeggen, het was fijne relatie.. Deden leuke dingen en volgende als vanouds en geen twijfels waren er. Zo kwam het op mij over, ik ken hem nu onderhand wel en je weet als iemand niet lekker in zijn vel zit of hij kan HEEL goed toneelspelen! Zeker omdat ik niet alles meer door de roze bril zag heb ik er objectief naar gekeken heb. Vanacht kort geslapen maar opzich wel lekker.. Elke zondag vind ik het moeilijkst zeker omdat het toen 3 weken terug het moment daar was. Ik mis hem zo, bloem! Dit gevoel is echt VRESELIJK!

Hij denkt dus wel aan je, precies hetzelfde had ik ook een keer. Toen het tussen ons de allereerste keer uitging was het NYeve een feest en toen ging hij mij ook smsen. Kwam hij met een flauwe smoes dat hij zich afvroeg omdat vriendinnen van mij (die nog wel tot die groep behoren) ik op dat feest had afgesproken. Ik was daar met een andere vriendin en ik zou ze daar wel zien! We zouden nog contact hebben en zij hadden mij ook gesmst dat ze er waren en waar ik stond.. En paar uur daarna gaat hij smsen waar ik ben?!

Nou ik trapte daar niet in, hij was gewoon benieuwd! Ik heb het gewoon lekker laten gaan maar wel face 2 face toen op het feest gevraagd waarom hij dat wilde weten.. Hij wist er echt niets op te zeggen!

Ik ben benieuwd bloem, wat hij terug stuurt laat het ons weten! Niet gelijk weer terug smsen hoor!

Aan de ene kant ben ik een beetje jaloers dat jij en je ex nog wel contact hebben en dat het tussen mij en de mijne gewoon er niet is..
Ja dat is vaag, dan heeft ze ook wel iets te melden! Maar ik wil liever niet eens weten wat!

Dit is de 2e keer dat het over is tussen ons.

Daarvoor hadden we geen relatie, maar liepen we een beetje met elkaar. Toen heeft die het opgegeven omdat hij twijfels had of het wel serieus kon worden. Hij miste mij en is soms langs gekomen, het was toen altijd erg goed en er was veel verbetering. Dus gingen we het proberen.

Ik heb altijd wel in mijn gedachten gehouden dat er ooit weer twijfels zouden kunnen zijn bij hem, maar omdat die ook tot hij einde zei dat hij echt van mij hield en dat die mij nooit kwijt wil raken, wist ik dat hij tegen zijn twijfels zou gaan vechten. Als hij niet goed in z'n vel zat ging die heel bot doen tegen mij, dat vond ik zo stom van hem omdat het niet aan mij lag! Ik heb dat vertelt tegen hem en hij zei dat hij dan niet weet hoe die moet reageren.

Hij smste dat denk ik omdat hij mijn vriendinnen zag, en mij niet. En misschien dacht die wel dat ik er vandoor was met een andere man? En wou die het gewoon controleren. Ha-ha.

Je hoeft echt niet jaloers te zijn op ons contact! Ik ben nooit de gene die contact zoekt, hij doet dat steeds. Ik ben ook heel benieuwd wat hij terug smst, ik laat het zeker weten hier!

Tuurlijk zou het fijner zijn als je contact zou hebben met je ex, maar kun jij geen contact proberen te zoeken? En toen het de eerste keer tussen ons is misgegaan hadden we elke dag contact! en dan gewoon zoals in een relatie, de hele dag door smsen! Nou daar word het gevoel alleen nog maar erger door. Misschien komt hij inderdaad wel weer bij je terug, maar zoiets moet je niet laten gebeuren! Er is ergens wel een persoon die beter bij je past en iemand die dan geen twijfels heeft!
Meiden! Ik ben hopelijk vanmiddag weer terug! Mijn inet op laptop werkt even niet.. Op m'n tel wel maar dan kan ik niet alles lekker chill lezen! X
Gelukkig kan ik het op mijn telefoon wel lekker lezen hihi! tot vanmiddag dan.
Beste Rally!

Join to the club! Onze lieve/leuke vriendjes die we hadden lijken precies op die van jou.. Het allemaal weten en dat klapper op de vuurpijl het allemaal niet weten en ons maar aan de kant gooien ; We waren toch alles voor hen, de princesjes ???

Hele grote vraagtekens bij.. Het liefst wil je het zien aankomen zodat je de klap al wel kan opvangen! Ik snap dat je er van baalt maar ik denk dat de mijne ook met zichzelf in de knoop zit al heb ik dit niet gemerkt.. Maar hoezo praat je zoals bij mij samen op vakantie gaan als je 2 dagen erna het uitmaakt?!

Je bent hier welkom en natuurlijk mag je lekker over jezelf lullen als dat je goed doet, kom maar op! We zullen je ook helpen..!
En ik zit beetje in hetzelfde schuitje qua school.. Heb volgende week nog mijn laatste tentamens maar kan mij gewoon NIET concentreren bah! Succes
Bedankt:-) Ik ga meteen maar even mijn situatie uitleggen.. De laatste tijd ging het hartstikke goed, geweldig weekend samen gehad, dinsdag had ie lekker voor me gekookt en donderdag merkte ik opeens iets in zijn reacties via berichtjes.. Opeens wilde meneer 'lunchen' en dat zei me genoeg. Ik snap er niks van maarja ik kan hem niet dwingen om zich anders te voelen. Hij piekert te veel en dan is onze relatie de pineut. Misschien is het uiteindelijk beter. Zo'n man kan nog voor veel problemen gaan zorgen.. maar het is zo hard en hij is zo leuk... Vind het ook zo balen dat ik met ruzie ging en nu 'm misschien nooit meer zie:-( Misschien ga ik gewoon bij 'm langs morgen ofzo.. of is dat geen goed idee?
quote:Fashiongirl19 schreef op 26 juni 2011 @ 11:53:

En ik zit beetje in hetzelfde schuitje qua school.. Heb volgende week nog mijn laatste tentamens maar kan mij gewoon NIET concentreren bah! SuccesJij ook! We moeten deze mannen onze studies maar nie tlaten verpesten.. wie weet zijn ze morgen weer van gedachte veranderd..
Hoezo zei je dat genoeg? Dat hij wilde lunchen, dat is toch ook leuk?!

Nee, gevoel kun je niet dwingen.. Je moet hem zelf maar laten denken maar het vervelendste is dat mannen altijd heel simpel denken als dingen teveel worden laten ze dingen gaan..

Ik wil ook geen vriend die continue maar aan het twijfelen is hoor, maar ik heb hier niets van gemerkt. Hij heeft ook niet eerder verteld en volgens hem speelde het al weer even. Daar kan ik best boos om worden, zeg het dan eerder.. Maar dat kon hij niet omdat de ene keer hij zich smoorverliefd voelt op mij en dan weer iets minder en dat vind hij niet voldoende. Ja, dat kan!

Ik weet niet of je langs moet gaan.. Het is wel lekker direct maar omdat hij zegt dat hij niet kan nadenken als je er bent is het misschien niet zo verstandig. Maar als je denkt wat heb ik te verliezen moet je gaan. Het is helemaal niet fijn als je opeens met ruzie uit elkaar bent gegaan en zeker voor jou (die niet twijfelt en het liefst het wil) gaan je daar zwaar aan hangen.

Als jezelf dit het beste vindt, moet je het doen! Waar jezelf het fijnst bij voelt.

Bloem en ik schrijven een brief en die hoop ik morgen of overmorgen op de post te kunnen doen!
Nee, we moeten het ook zeker niet laten verpesten. Ik doe echt mijn uiterste best voor maar omdat ik ook zo weinig slaap ben ik overdag als ik de energie nodig heb echt kapot! En kan ik zo in slaap vallen!
Ja de brief, daar kan ik steeds niet mee beginnen. Ik weet het niet hoor, ik heb al een brief klaarliggen! Maar die is een beetje te, en dus stuur ik hem niet op. Ik weet niet hoe ik moet beginnen en ik heb nog iets.

Hij vertelde altijd alles aan zijn broer en zijn ouders! En dat doet hij zeker ook als hij de brief heeft gekregen, ik denk dat die hem zelfs laten lezen! Pfff.. dat wil ik niet. Ik wil dat hij dat voorzich houd, maar ik kan moeilijk in de brief zetten; Alleen voor jezelf houden hé!

Mannen kunnen denk heel makkelijk iets spelen, net doen alsof alles goed is, terwijl ze heel anders denken. Daar was deze man zeker goed in.
Heb m net gesmst of ie nog wil praten. Ik vind dat ie het me gewoon verschuldigd is. Ik denk dat ie me gewoon gaat negeren, hoe triest ik dat ook vind van m.. maar anders ga ik gewoon lekker langs bij 'm morgen! Ik ga me daar beter door voelen, hoe dat ook afloopt, dus ik moet dat gewoon doen. Wel lullig als ie niet opendoet of niet thuis is.

En ja als ie bij me is voelt het goed enz zegt ie.. maar als ie dan thuis alleen in zn kamer zit gaat ie piekeren.. Ik geloof niet dat dat een goede raadgever is, maarja wie ben ik...

Dat van dat lunchen vatte ik zo op door hoe hij dat smsde en de hele dag ineens afstandelijk was.. en omdat we vrijdag eigenlijk een weekendje weg zouden gaan met zn familie... en dat was een paar uur later.
Oh precies hoor ik mijn exvriend zeggen als hij samen is dan is het allemaal koek en ei en als ik weg bent gaat hij nadenken en de ene keer mist hij mij enorm en de andere keer minder!

Ik ben benieuwd wat hij stuurt.. Laat het ons weten! Heeft die troela al iets gestuurd bloem of je exvriendje?
Ik vind het zo triest van mezelf dat ik mezelf er niet gewoon overheen kan zetten... gewoon aan mijn scriptie kan gaan.. Dat ik er zo'n paniekerig gevoel van krijg... ook als ik wakker word.. bleeh:-(

En ik heb voor mezelf gewoon wel dat dit niks meer gaat worden. Ergens is er nog wel stiekeme hoop, maar als ik aan zijn gezicht denk vrijdag, neee.. hij denkt dat dit beter is voor mij.

En ik ben ook benieuwd of je wat gehoord hebt van dat meisje Bloem! Misschien is het niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven