Ben ik zwanger?

25-06-2011 20:44 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 18 en best wel sletterig bezig,

dus dat hoef ik niet meer te horen.

Maar ik heb 2 dagen achter elkaar onveilige seks gehad met een soort van vriendje, 2 dagen erna heb ik seks gehad met zijn beste vriend, ze vinden het niet erg van elkaar ofzo.

Maar toen de 2e jongen een opmerking maakte over met zijn 3en een kind opvoeden schrok ik.

ik heb dus 1 dag na de seks een morningafterpil gehaald maar het is nu al 2 dagen na de pil ben ik nog steeds misselijk en duizelig en heb een opgeblazen gevoel in mijn buik, ook werd ik onwel van rooklucht terwijl ik zelf al vrij lang rook.

Kan iemand mij vertellen of dit van die pil kan komen? dat stond namelijk niet in de bijsluiter.

oh ja, ben wel aan de pil maar er ging iets mis met slikken
quote:Hasse88 schreef op 25 juni 2011 @ 22:58:

Nu is de jongen nog steeds een stud en een heldOnzin. Dat is het excuus dat een slet gebruikt om ook te "mogen" ;)
Dus, ook al wist je dat je de pil was vergeten, ook als wist je dat je onveilig had gevreeen, ook al was dat al niet de bedoeling geweest, 2 dagen later overkomt het je weer, en je gelooft ook nog eens een lul die zegt ja maar, ik heb gehoord dat je het zonder hebt gedaan met mijn vriend, dus heb ik ze ook niet gehaald.... Dan ben je gewoon dom.....

En dan als verweer aanvoeren: ja maar ik vind ze zo leuk, en dit was een kans?

En het was hun eerste keer ook nog, dat moet geweldig geweest zijn...
quote:blokjekaas schreef op 25 juni 2011 @ 23:02:

[...]

Onzin. Dat is het excuus dat een slet gebruikt om ook te "mogen" ;)En waarom zou een meisje niet mogen? Alsof seks iets is dat alleen is voorbehouden aan een getrouwd stel... Jaren '50 mentaliteit, brrrrrr...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 25 juni 2011 @ 23:04:

En waarom zou een meisje niet mogen? Alsof seks iets is dat alleen is voorbehouden aan een getrouwd stel... Jaren '50 mentaliteit, brrrrrr...Je neemt m'n opmerking wel erg serieus. Voel je de drang om je sletterigheid te verdedigen? ;)
quote:blokjekaas schreef op 25 juni 2011 @ 23:10:

[...]

Je neemt m'n opmerking wel erg serieus. Voel je de drang om je sletterigheid te verdedigen? ;)Mijn sletterigheid? Zeg schattebout, voel jij je wel helemaal goed?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Straks heb je 2 Soa's.
quote:Hasse88 schreef op 25 juni 2011 @ 23:14:

Mijn sletterigheid? Zeg schattebout, voel jij je wel helemaal goed?Lees de eerste zin van m'n vorige bericht nog eens.
Het is ook geen excuus maar het is wel de reden waardoor ik seks had met de jongens, als een jongen vraagt seks te hebben die ik niet leuk vind zeg ik meteen nee, dit was gewoon moeilijk.
Er zit er een op de kast zeg... Moeten we de brandweer bellen?
quote:xalvadora schreef op 25 juni 2011 @ 23:16:

Er zit er een op de kast zeg... Moeten we de brandweer bellen?Ik weet niet of de ladder lang genoeg is ;)
Blokje kaas ik geef je een voetje... en als jij nou ja daarop gaat staan.... Ja... pfff.... lukt dat...!!
TO: je kunt jezelf toch niet serieus nemen?

Als ze niet leuk waren geweest had je wel nee gezegd, en nu was dat moeilijk..... Oh mijn god!

Vraagje: hoe vaak is dit eerder voorgekomen??

Ga je je nog op SOA's laten testen?
@ xalvadora; het was voor beide jongens hun 1e keer
@ draaiorgel: het is nog nooit eerder voorgekomen en ik ga maandag voor de zekerheid laten testen op SOA's
quote:xalvadora schreef op 25 juni 2011 @ 23:24:

Blokje kaas ik geef je een voetje... en als jij nou ja daarop gaat staan.... Ja... pfff.... lukt dat...!!Niet zo wiebelen! Ik wil niet vallen..
quote:xalvadora schreef op 25 juni 2011 @ 23:15:

Straks heb je 2 Soa's.

Nee dat kan niet, die jongens waren maagd.(op zich wel vreemd dat de condomms dan op waren)

De jongens kunnen uiteraard wel een soa hebben gekregen van TO
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Nou ja, ik hoop voor je dat ze inderdaad soa-vrij waren.

Maar dat je je zo makkelijk laat gebruiken.....

En: was het het nu waard?
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 23:26:

@ draaiorgel: het is nog nooit eerder voorgekomen en ik ga maandag voor de zekerheid laten testen op SOA'sIk geloof er niks van...
Nee het was het absoluut niet waard, het moment zelf wel maar de spijt is enorm
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 23:16:

Het is ook geen excuus maar het is wel de reden waardoor ik seks had met de jongens, als een jongen vraagt seks te hebben die ik niet leuk vind zeg ik meteen nee, dit was gewoon moeilijk.Ik herken het wel een beetje van 'vroeger'
Frankly my dear, I don"t give a damn
Nog steeds heb je mijn vraag niet beantwoord waarom je na het niet kunnen slikken van de pil vanwege de onverwachte logeerpartij, niet je best hebt gedaan om die pil binnen de toegestane tijd alsnog te slikken......

En wat zeg je de volgende keer als ze je weer een kans bieden?
quote:Tickel schreef op 25 juni 2011 @ 23:31:

[...]

Nee dat kan niet, die jongens waren maagd.(op zich wel vreemd dat de condomms dan op waren)

De jongens kunnen uiteraard wel een soa hebben gekregen van TO Ow
Wat deed jij toen dan?
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 23:33:

Nee het was het absoluut niet waard, het moment zelf wel maar de spijt is enormWas het zo goed?
Draaiorgel; de ochtend na het slapen toen ik thuiskwam had ik de pil genomen, en dezelfde avond weer de pil van dezelfde dag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven