Ben ik zwanger?

25-06-2011 20:44 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 18 en best wel sletterig bezig,

dus dat hoef ik niet meer te horen.

Maar ik heb 2 dagen achter elkaar onveilige seks gehad met een soort van vriendje, 2 dagen erna heb ik seks gehad met zijn beste vriend, ze vinden het niet erg van elkaar ofzo.

Maar toen de 2e jongen een opmerking maakte over met zijn 3en een kind opvoeden schrok ik.

ik heb dus 1 dag na de seks een morningafterpil gehaald maar het is nu al 2 dagen na de pil ben ik nog steeds misselijk en duizelig en heb een opgeblazen gevoel in mijn buik, ook werd ik onwel van rooklucht terwijl ik zelf al vrij lang rook.

Kan iemand mij vertellen of dit van die pil kan komen? dat stond namelijk niet in de bijsluiter.

oh ja, ben wel aan de pil maar er ging iets mis met slikken
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 22:11:

Het is ook stom geweest, met alle risico´s van dien, ik heb me gewoon laten verleiden.

Ja idd knap stom, anno 2011.

Vroeguh, toen ik een klein meisje was, heb ik slechte tot geen voorlichting gehad.

Toen ik ongesteld werd kreeg ik een pak maandverband, en na 3 keer de plakrand op mn donshaar te hebben geplakt, kreeg ik eindelijk in de gaten dat de plakrand in mn onderbroek moest.

Jullie generatie weet alles, en al op hele jonge leeftijd, dus geen enkel excuus voor het niet bij hebben/gebruiken van een condoom!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 22:14:

[...]

Ik zeg nergens dat ik zielig gevonden wil worden, ik wilde gewoon weten wat ik kon doenLeren hoe je die drie hersencellen van je moet laten werken
quote:Chantalo1984 schreef op 25 juni 2011 @ 22:13:

[...]

Of een drieling want ja 1 + 2 = 3
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Ik heb even gemist waar staat dat het in de laatste week van de pil was, het missen van de pil.....
quote:diaantje1971 schreef op 25 juni 2011 @ 22:15:

Toen ik ongesteld werd kreeg ik een pak maandverband, en na 3 keer de plakrand op mn donshaar te hebben geplakt, kreeg ik eindelijk in de gaten dat de plakrand in mn onderbroek moest.

.... dat was de voorloper van waxen?!

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:draaiorgel schreef op 25 juni 2011 @ 22:16:

Ik heb even gemist waar staat dat het in de laatste week van de pil was, het missen van de pil.....het gedoe met jongen 1 gebeurde 6 dagen geleden en met jongen 2, 4 dagen geleden, de MAP heb ik 2 dagen geleden gehaald en vandaag moest ik weer stoppen met de pil
quote:Chantalo1984 schreef op 25 juni 2011 @ 22:13:

[...]

Of een drieling want ja 1 + 2 = 3Jaaaaah en dan kan zij haar kinderen Kwik, Kwek en Kwak noemen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

[...]

Vroeguh, toen ik een klein meisje was, heb ik slechte tot geen voorlichting gehad.

Jullie generatie weet alles, en al op hele jonge leeftijd, dus geen enkel excuus voor het niet bij hebben/gebruiken van een condoom!
quote:himalaya schreef op 25 juni 2011 @ 22:17:

[...]

.... dat was de voorloper van waxen?!

Whahaha

Kan het gevoel zo terughalen, deed dat zeer zeg.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
To do lijst voor jou xcrystalx:

*De pil regelmatig gaan slikken en reservetabletten in je portemonnee stoppen

*In jouw agenda bij houden op welke dag van de strip je zit

*Niet meer onveilige sex hebben zonder voorbehoedsmiddel en/of test

*Meer respect krijgen voor je eigen lijf en niet in het rond gaan slettebakken met verschillende mannen. Daar krijg je namelijk bijna altijd spijt..en een "gezellige" reputatie van
quote:charlottew88 schreef op 25 juni 2011 @ 22:19:

[...]

Jaaaaah en dan kan zij haar kinderen Kwik, Kwek en Kwak noemen.En dan noemen wij haar Kwuk ...
Ik hoop dat je iets geleerd hebt? Voortaan nooit meer onveilige seks, altijd pil mee, en je zeker niet laten gebruiken voor seks.

[...]

Jullie generatie weet alles, en al op hele jonge leeftijd, dus geen enkel excuus voor het niet bij hebben/gebruiken van een condoom!Auw.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Chantalo1984 schreef op 25 juni 2011 @ 22:19:

[...]

En dan noemen wij haar Kwuk ...
quote:draaiorgel schreef op 25 juni 2011 @ 22:20:

Ik hoop dat je iets geleerd hebt? Voortaan nooit meer onveilige seks, altijd pil mee, en je zeker niet laten gebruiken voor seks.Ja echt bedankt voor jullie hulp
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 22:18:

[...]

het gedoe met jongen 1 gebeurde 6 dagen geleden en met jongen 2, 4 dagen geleden, de MAP heb ik 2 dagen geleden gehaald en vandaag moest ik weer stoppen met de pil

Dan kun je niet zwanger zijn!

Wat Friezinnetje al zegt dus.

*slotje*
Ja, dan lijkt de kans op zwangerschap me klein mits je de eerste twee weken de pil goed hebt geslikt.

De les blijft evengoed hetzelfde!!!!!
quote:draaiorgel schreef op 25 juni 2011 @ 22:22:

Ja, dan lijkt de kans op zwangerschap me klein mits je de eerste twee weken de pil goed hebt geslikt.

De les blijft evengoed hetzelfde!!!!!Ik doe het ook nooit meer zonder condoom
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 22:25:

[...]

Ik doe het ook nooit meer zonder condoom blijkbaar heb je dus niet alles opgestoken van dingen die hier worden gezegd.
Ja, je bent zwanger. Van een vierling. Gefeliciteerd!
quote:Chantalo1984 schreef op 25 juni 2011 @ 22:27:

[...]

blijkbaar heb je dus niet alles opgestoken van dingen die hier worden gezegd.natuurlijk wel, ook niet laten gebruiken, niet met jan en alleman naar bed, i get the point
In mijn tijd was je nog een slet als je veel en vaak seks had met verschillende jongens. Dat is nu niet meer zo.

Geniet van de seks en doe wat je wilt, als je het maar mét condoom en mét pil doet!
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 22:28:

[...]

natuurlijk wel, ook niet laten gebruiken, niet met jan en alleman naar bed, i get the point en je pil slikken, niet alleen sjokomel
quote:blokjekaas schreef op 25 juni 2011 @ 22:28:

Ja, je bent zwanger. Van een vierling. Gefeliciteerd!Jij doet aan de overtreffende trap??
quote:egelviva schreef op 25 juni 2011 @ 22:28:

In mijn tijd was je nog een slet als je veel en vaak seks had met verschillende jongens. Dat is nu niet meer zo.

Geniet van de seks en doe wat je wilt, als je het maar mét condoom en mét pil doet!Je bent nog steeds een slet als je dit doet ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven