Ben ik zwanger?

25-06-2011 20:44 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 18 en best wel sletterig bezig,

dus dat hoef ik niet meer te horen.

Maar ik heb 2 dagen achter elkaar onveilige seks gehad met een soort van vriendje, 2 dagen erna heb ik seks gehad met zijn beste vriend, ze vinden het niet erg van elkaar ofzo.

Maar toen de 2e jongen een opmerking maakte over met zijn 3en een kind opvoeden schrok ik.

ik heb dus 1 dag na de seks een morningafterpil gehaald maar het is nu al 2 dagen na de pil ben ik nog steeds misselijk en duizelig en heb een opgeblazen gevoel in mijn buik, ook werd ik onwel van rooklucht terwijl ik zelf al vrij lang rook.

Kan iemand mij vertellen of dit van die pil kan komen? dat stond namelijk niet in de bijsluiter.

oh ja, ben wel aan de pil maar er ging iets mis met slikken
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 23:37:

Wat deed jij toen dan?

Ik?

Ik was ook vrij 'gemakkelijk', dacht dat jongens mij dan sneller leuk zouden vinden.

Niets is minder waar.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dan had je toch de MAP niet hoeven nemen?

Dus 1) je weet niet hoe het zit met pil vergeten in de derde week

2) je weet niet hoe het zit met de marge van 12 uur die je hebt

3) je begaat in zeer korte tijd dezelfde oerstomme fout

4) je haalt een MAP zonder dat je weet wat dat ding met je kan doen

5) je slikt die troep terwijl het niet nodig is.
Zeg...je vindt 2 jongens leuk en gaat met beide op korte termijn naar bed omdat je dat een 'kans' vindt.

Beide zonder condoom, want nummer 2 had gehoord dat het met jou zonder mocht.

Meid: waar is jou zelfrespect? Wat was nu je kans? Gewoon geneukt worden? Gebruikt en misbruik te worden, om daarna weggegooid te worden en dat die 2 jongens het doorvertellen en jij straks de hoer van de stad/het dorp bent?

De KANS zie ik hier niet!

Als beide jongens je nu hadden mee gevraagd naar de bios en wat te gaan drinken, zonder sex en andere bijkomende zaken en je zou een topic openen omdat je niet zou weten wie te kiezen, dat is en KANS. Dan zouden ze je oprecht leuk vinden, en zou er misschien een leuke verkering uit volgen, dat is een KANS.

Ga niet langer wachten en doe een test. En volgende week weer een en de week erop weer. Net zolang totdat je ongesteld bent en bij twijfel: de dokter! En ga zeker een test doen op SOA's. Die jongens kunnen goed gezegd hebben dat ze maagd zijn, zodat jij dit misschien wel wou doen, zij zullen de eerste niet zijn die erover liegen.

En zoek ergens je eigenwaarde op....dat ben je geloof ik kwijt.... Zonde van zo'n jonge meid....echt. Van dit soort dingen krijg je zoveel spijt....
Maar jij bent een man?
Draaiorgel; in de bijsluiter van de pil die ik heb staat dat je 7 dagen met condoom moet neuken als je 1 pil bent vergeten, ongeacht welke week dat is, dat is niet gebeurd dus had ik de MAP gehaald.
Maar, als je heb binnen de toegestane tijd inneemt, ben je geen pil vergeten.
Volgens mij staat daar echt het woord neuken niet in hoor
Maar je haalde de MAP pas na de 2e keer....... Waarom niet meteen???
over zulke dingen maak ik me zo druk dat ik een zwangerschap uit wil sluiten dus had er helemaal niet aan gedacht :(
Draaiorgel; omdat ik voor de 1e jongen de pil gewoon elke dag netjes heb genomen, de dag voor de seks met jongen 1 heb ik hem nog geslikt
Dus na de eerste keer maakte je je nog niet druk?

Het wordt steeds dommer en ongeloofwaardiger
Maar de pil voor sex slikken en daarna niet meer is net zo dom..... Je weet dat sperma een paar dagen in je lichaam blijft leven?
Nee omdat ik toen de pil gewoon goed had geslikt, voor de 2e jongen ging het dus mis en daar zat ik mee.
Weten je ouders al dat ze opa en oma gaan worden (misschien wel van een tweeling) ?
En weten "de jongens" het al dat zij vader gaan worden?
Nee, want ze worden geen oma en opa, en de jongens n wisten het al want die beginnen er steeds over. En nee niet over een tweeling
quote:Tickel schreef op 25 juni 2011 @ 23:31:

[...]

Nee dat kan niet, die jongens waren maagd.(op zich wel vreemd dat de condomms dan op waren)

Correctie: de jongens zéiden tegen TO dat ze nog maagd waren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 23:16:

Het is ook geen excuus maar het is wel de reden waardoor ik seks had met de jongens, als een jongen vraagt seks te hebben die ik niet leuk vind zeg ik meteen nee, dit was gewoon moeilijk.

Dus als die gozer zegt wil je sex met me maar heb wel een SOA en jij vind hem wel leuk dan kan je moeilijk nee zeggen ?

Maar goed, wat betreft het iets een slet vinden, ik vind iemand niet een slet als ze kinderen heeft van verschillende mannen, ik vind je een slet als je zo iemand als TO bent.
Als hij zegt dat hij een soa heeft kan ik heus wel nee zeggen .
ik hoop voor je dat je dan die drie hersen cellen van je wel laat werken.
Ja, ik heb heus wel wat geleerd van deze ervaring
Dan hoop ik dat je geleerd hebt om niet meer van die domme topics te openen in vervolg
Klopt, als ik ergens mee zit is het beter om geen raad te vragen op internet
meid negeer alle negatieve shit die ze hier zeggen ze begrijpen je toch niet, en luister naar deze postquote:Aster schreef op 25 juni 2011 @ 23:42:

Zeg...je vindt 2 jongens leuk en gaat met beide op korte termijn naar bed omdat je dat een 'kans' vindt.

Beide zonder condoom, want nummer 2 had gehoord dat het met jou zonder mocht.

Meid: waar is jou zelfrespect? Wat was nu je kans? Gewoon geneukt worden? Gebruikt en misbruik te worden, om daarna weggegooid te worden en dat die 2 jongens het doorvertellen en jij straks de hoer van de stad/het dorp bent?

De KANS zie ik hier niet!

Als beide jongens je nu hadden mee gevraagd naar de bios en wat te gaan drinken, zonder sex en andere bijkomende zaken en je zou een topic openen omdat je niet zou weten wie te kiezen, dat is en KANS. Dan zouden ze je oprecht leuk vinden, en zou er misschien een leuke verkering uit volgen, dat is een KANS.

Ga niet langer wachten en doe een test. En volgende week weer een en de week erop weer. Net zolang totdat je ongesteld bent en bij twijfel: de dokter! En ga zeker een test doen op SOA's. Die jongens kunnen goed gezegd hebben dat ze maagd zijn, zodat jij dit misschien wel wou doen, zij zullen de eerste niet zijn die erover liegen.

En zoek ergens je eigenwaarde op....dat ben je geloof ik kwijt.... Zonde van zo'n jonge meid....echt. Van dit soort dingen krijg je zoveel spijt....'

vetgedrukte: dat zullen jongens altijd doen, ga hier maar van uit in plaats hoe ze op dat moment tegen jou doen om je in bed te krijgen

je moet echt gaan zorgen dat je zelfrespect enz krijgt, er zullen nog wel meer jongens komen die je zo benaderen, ga je t daar allemaal mee doen? leer en durf nee te zeggen en er anders mee om te gaan!
quote:lolove89 schreef op 27 juni 2011 @ 01:48:

meid negeer alle negatieve shit die ze hier zeggen ze begrijpen je toch niet, en luister naar deze post

[...]

'

vetgedrukte: dat zullen jongens altijd doen, ga hier maar van uit in plaats hoe ze op dat moment tegen jou doen om je in bed te krijgen

je moet echt gaan zorgen dat je zelfrespect enz krijgt, er zullen nog wel meer jongens komen die je zo benaderen, ga je t daar allemaal mee doen? leer en durf nee te zeggen en er anders mee om te gaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven