Het is over

16-06-2011 11:07 1089 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.

Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.

Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.

We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.

Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.

Dat wou ik even zeggen hier.
quote:bloem55 schreef op 26 juni 2011 @ 15:29:

Hij smst mij toch zelf eerst? Dan is het toch beleefd om antwoord te geven?

Nee, niet als het je ex is. Hij zegt zelf dat er niets is, er staat geen expliciete vraag in zijn sms. Als een vriendin me dit zou smsen, zou ik me niet eens verplicht voelen iets terug te sturen. Aangezien het je ex is, is er al helemaal geen reden toe.

Verwijder de whatsapp conversatie en alle smsjes die je van hem hebt, blokkeer zijn telefoonnummer en zoek afleiding.

De snelste manier om over hem heen te komen is geen contact. Op geen enkele manier. Ga je concentreren op wat jij nodig hebt om verder te gaan met je leven ZONDER hem. En dat mag pijn doen en je mag hem missen in je leven, maar je moet hem loslaten. Je maakt het op deze manier alleen maar pijnlijker en moeilijker voor jezelf.
Hij vertelde dat die mij nog wel even wou spreken gister.

Ik heb nu gezegt dat ik hem niet wil zien, waarheid en dat mag hij ook best weten.
quote:rogue_25 schreef op 26 juni 2011 @ 15:32:

[...]

Mijn god, zucht. Laat ook maar. Ik ga het nog een keer zeggen: het is uit! Je kende hem maar superkort. Dat het even kut voelt ja oke, dat snap ik. Ik was anderhalf jaar samen met mijn ex vriend, zwanger geweest van zijn kind, kind verloren. Hem verloren.

Ik ben in de rouw. Ik heb het zwaar. Maar ik zoek geen contact. Weet je waarom niet? omdat dat alles nog erger maakt.

Stuur gewoon een berichtje terug dat je liever hebt dat hij geen contact meer zoekt. Dan ben je van het gezeik af en heb je toch beleefd terug gesmst. Rogue, heel veel sterkte! Ik heb veel bewondering voor de manier waarop je hier mee omgaat, zo te lezen ben je een sterke vrouw.
Dus bloem, hij heeft nu nog een keer gesmst of die chick heeft gebeld?!
Ik ben wel erg benieuwd wat er nu met dat meisje was.. En je zegt wel 'uit beleefdheid', maar als je heel eerlijk bent sms je terug omdat je niet over 'm heen bent en nog hoop hebt... ik herken het helemaal hoor, maar na een tijdje moet je daarmee wel stoppen.
Maar je had pas kort een relatie toch? Kijk ik snap je verdriet heus wel, net als iedereen hier. We hebben allemaal gebroken harten gehad. We zijn allemaal op ons hart getrapt en voelen ons verloren af en toe.

Maar je moet weer opstaan, en verder gaan.

Rouw erom zoveel als je wilt prima, stort hier je hart uit, ook prima. Maar laat hem weten dat je geen contact meer wilt. Dat is het beste voor jou op dit moment. Mijn ex wil even ook geen contact meer met mij en ik niet met hem.

Het doet teveel pijn.

en ja ik heb heel veel verdriet en het is elke dag pijnlijk. Maar het word elke dag weer een beetje beter.

De pijn word elke dag minder. Maar het kindje dat in mijn buik zat die mis ik nog het meeste.

Maar mijn punt is: laat het even los. Vast blijven houden aan hoop is zo nutteloos. Soms is er geen hoop.
Sterkte Rogue! x
quote:bloem55 schreef op 26 juni 2011 @ 15:34:

Sorry rogue, dat wist ik niet! Wat erg voor je!

Ik kende hem niet super kort, ken hem nu langer als een jaar, vind ik niet heel kort.

Het maakt niet uit: ook al kende je hem al tien jaar!

Als hij het uit heeft gemaakt, is het gewoon niet handig om nu te gaan sms-en.

Nu ga jij dus achter hem aanlopen als je nog wat terug stuurt, terwijl hij het heeft uit gemaakt. Doe dat toch niet meid. Je was zo goed bezig! Ik vind het trouwens knap van je dat je niet gegaan bent naar dat feest en niet de schijn hebt opgehouden.

Maar probeer nu echt afleiding te gaan zoeken in andere dingen en ook weer leuke dingen met je vriendinnen gaan doen!

Echt, het helpt!
Only dead fish go with the flow
quote:Fashiongirl19 schreef op 26 juni 2011 @ 15:40:

Sterkte Rogue! xVan mij ook. Heftig verhaal.
quote:nena_ schreef op 26 juni 2011 @ 15:39:

[...]

Rogue, heel veel sterkte! Ik heb veel bewondering voor de manier waarop je hier mee omgaat, zo te lezen ben je een sterke vrouw.

Dank je wel, jij ook dreamglasses. Ik voel me niet altijd sterk hoor, maar ik heb de mazzel dat de tijd alle wonden geneest.

Het is nu 2,5 maand geleden dat ik hem en het kindje verloor en waar het eerst pijn deed om te ademen voelt het nu al een stuk beter.

Tuurlijk stort ik af en toe nog in, maar ja ik ben wel een overlever, dus blijven ademen en verder gaan.

Je hebt toch geen andere keus. het leven gaat door.
Ik ben er stil van, rogue. Echt heel knap hoe jij je hier doorheen vecht. Heb je al een eigen topic geopend waar je je verhaal een beetje kwijt kan?

Only dead fish go with the flow
quote:rogue_25 schreef op 26 juni 2011 @ 15:42:

[...]

Dank je wel, jij ook dreamglasses. Ik voel me niet altijd sterk hoor, maar ik heb de mazzel dat de tijd alle wonden geneest.

Het is nu 2,5 maand geleden dat ik hem en het kindje verloor en waar het eerst pijn deed om te ademen voelt het nu al een stuk beter.

Tuurlijk stort ik af en toe nog in, maar ja ik ben wel een overlever, dus blijven ademen en verder gaan.

Je hebt toch geen andere keus. het leven gaat door.

Ik kan me voorstellen dat je je niet altijd sterk voelt, maar zo te zien ga je op een hele gezonde manier om met een vreselijk pijnlijke situatie. Natuurlijk doet het pijn en natuurlijk stort je af en toe in, dat mag ook, maar je gaat wel door met je leven zónder contact met hem te zoeken. En dat vind ik erg knap .

ik hoop dat je heel veel lieve vriendinnen en familie om je heen hebt die je echte knuffels komen geven als het nodig is.
Dat meisje belde mij persongeluk volgens hem, omdat ze dronken was. Ik zei; dronken? Dat was dan wel aardig snel. Toen zei die; Ja is ze ook altijd.

Hij zegt dat die mij begrijpt dat ik nog geen zin heb in feestjes.
quote:nena_ schreef op 26 juni 2011 @ 15:46:

[...]

Ik kan me voorstellen dat je je niet altijd sterk voelt, maar zo te zien ga je op een hele gezonde manier om met een vreselijk pijnlijke situatie. Natuurlijk doet het pijn en natuurlijk stort je af en toe in, dat mag ook, maar je gaat wel door met je leven zónder contact met hem te zoeken. En dat vind ik erg knap .

ik hoop dat je heel veel lieve vriendinnen en familie om je heen hebt die je echte knuffels komen geven als het nodig is.

Nou ik ging juist op een ongezonde manier om met mijn verdriet, ik ga gewoon verder alsof er niks is gebeurd.Maar 2 weken geleden ben ik ingestort, omdat ik er niet om rouwde, omdat ik het niet verwerkte en niet onder ogen wilde zien.

Ik doe dat altijd, gewoon weer opstaan en verder, niet janken maar doorlopen. Maar ik moet het toch voelen. En dat doe ik nu dus ook. Ik heb geen vriendinnen, maar wel vrienden die me helpen en mijn moeder heb ik heel veel aan.

Ik kom er wel.

@ dreamglasses ja ik had een eigen topic: even mijn hart luchten, staat hier bij relaties ergens op pagina 6 denk ik.
Hij zegt, hij denkt, ik denk..

Bloem word het niet gewoon eens tijd dat je je bezig gaat houden met JOUW leven, in plaats van met het zijne en met zijn gedachtes?

Als neukt (excuus) hij alle meiden op het feest, dan is het nog niet aan jou om dat met hem te bespreken...het is uit.

Uit als in exit!!

Loslaten is veel makkelijker dan vasthouden aan iets wat niet is hoor..

(geloof me, ik weet er alles van)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Tuurlijk ga ik door met mijn leven, en dat gaat hardstikke goed!

Ik denk niet steeds aan wat hij denkt of vind of wat dan ook.

Het gaat juist best goed met mij wat ik niet had verwacht toen het uit ging, want ik had het gevoel dat ik een half jaar helemaal gek zou zijn.
quote:Summerdance schreef op 26 juni 2011 @ 15:56:

Hij zegt, hij denkt, ik denk..

Bloem word het niet gewoon eens tijd dat je je bezig gaat houden met JOUW leven, in plaats van met het zijne en met zijn gedachtes?

Als neukt (excuus) hij alle meiden op het feest, dan is het nog niet aan jou om dat met hem te bespreken...het is uit.

Uit als in exit!!

Loslaten is veel makkelijker dan vasthouden aan iets wat niet is hoor..

(geloof me, ik weet er alles van)

100% mee eens.

Loslaten is het beste wat je kan doen bloem.
Ik heb nu zo de neiging om nog een berichtje te sturen met; ik mis je soms, maar het is beter zo.

Doen of niet doen?
Wat denk je zelf?

Ik vraag me in alle oprechtheid af wat vrouwen daar toch in zien?

In dat trekken aan een dood paard?

Dat smssen om een tegenbericht te krijgen.

Dat compleet afhankelijke gedrag?

5 jaar geleden ben ik op een ontzettend lullige manier door mijn nu ex in de steek gelaten.

Ik had hem nog 100.000 dingen willen vertellen, willen vragen met als ham vraag het waarom?

Maar dat heeft toch helemaal geen zin?

Als iemand niet wil, dan wil hij niet.

Kan je lang over lullen, kort over lullen feit blijft dat IK niet bij iemand wil zijn die mij niet wil...
Wat denk je nou zelf? Natuurlijk niet sturen. Hooguit sturen dat je geen contact meer wil.

Weet je hoe vaak ik zo'n smsje wilde sturen naar mijn ex, met die tekst. Weet je hoe vaak ik het gedaan heb: 0 keer.
quote:bloem55 schreef op 26 juni 2011 @ 16:21:

Ik heb nu zo de neiging om nog een berichtje te sturen met; ik mis je soms, maar het is beter zo.

Doen of niet doen?

Niet doen!

Ik heb net die jongen gebeld.... Hij durfde me niet te bellen, omdat hij niks te zeggen heeft op dit moment en vrijwel geen antwoorden voor me heeft.

Nou wat een fiasco zeg, ik kon alleen maar janken zodra ik zijn stem hoorde....
quote:rogue_25 schreef op 26 juni 2011 @ 16:24:

Wat denk je nou zelf? Natuurlijk niet sturen. Hooguit sturen dat je geen contact meer wil.

Weet je hoe vaak ik zo'n smsje wilde sturen naar mijn ex, met die tekst. Weet je hoe vaak ik het gedaan heb: 0 keer.

Same here!

Heb wel weken lang naar mijn telefoon liggen staren

Want ik WIST natuurlijk zeker dat we zo ontzettend bij elkaar hoorden dat hij echt wel tot inzicht zou komen en mij zou bellen

En dan zou ik hem in mijn armen sluiten en zouden wel lang en gelukkig verder leven en zou de break slechts een rimpeling in onze verder perfecte relatie zijn geweest...

Dat kwam wel....maanden en maanden later, tsja toen was ie te laat
Bloempje toch! Ik zou het niet doen maar toch zet je het hier neer omdat je OOK twijfelt of je het WEL/NIET moet doen!

Wat verwacht je van hem terug? Hij heeft al afstandelijke smsjes gestuurd vandaag! Je moet het niet meer willen.. Schrijf alle smsjes die je wilt sturen maar op het forum!

Maar ik begrijp even het punt van die sms over dat meisje. Was dat allemaal in een sms? Maar dat meisje was dus ook op dat feest van gisteravond.. Ik volg het even niet meer!

Je moet nu echt even aan jezelf gaan denken! Wat ben je nu aan het doen?
Ik heb het niet gedaan.

Ik vertel het hem toch in de brief, dus waarom dubbelop.
Waarom dan die brief bloem? kan je me dat uitleggen. Wat helpt die brief jullie beiden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven