Het is over

16-06-2011 11:07 1089 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.

Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.

Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.

We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.

Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.

Dat wou ik even zeggen hier.
Roque

Je doet het goed. Geen contact is echt de beste oplossing om los van elkaar te komen. Sterkte meid.
quote:bloem55 schreef op 26 juni 2011 @ 16:21:

Ik heb nu zo de neiging om nog een berichtje te sturen met; ik mis je soms, maar het is beter zo.

Doen of niet doen?

NEE NIET DOEN NATUURLIJK!

*dit is al meerdere keren aan jou duidelijk gemaakt, maar het komt blijkbaar niet aan... dus vandaar roep ik het maar even*
Only dead fish go with the flow
Weet ik Char, snap alleen niet dat bloem het maar niet begrijpt.

Gisteren heb ik trouwens wel een smsje gehad van mijn ex om me te feliciteren, toen heb ik dank je wel terug gesmst. Maaar meer contact gaat er dus niet komen.

Knuffel terug Char.
quote:bloem55 schreef op 26 juni 2011 @ 16:33:

Ik heb het niet gedaan.

Ik vertel het hem toch in de brief, dus waarom dubbelop.

Je kun wel aan hem een brief schrijven: soms helpt dat om dingen op een rijtje te zetten. Maar stuur het niet op!

Wil je hem die brief sturen om het voor jezelf af te sluiten of om hem te doen laten inzien dat hij niet de goede keuze gemaakt heeft.
Only dead fish go with the flow
Het komt wel aan, maar steeds heb ik het gevoel als ik hem spreek dat hij er open voor is, en dat ik het kan zeggen.
Rogue, ik denk dat jij al wat verder bent in het leven dan Bloem. Toen ik nog heel jong was was ik ook nog niet zo wijs als dat ik nu ben Hopelijk luistert Bloem naar de adviezen van de mensen die al vakermet het bijltje gehakt hebben. Dat voorkomt een hoop extra verdriet. Maar het is aan Bloem of ze de dingen van ons wil aannemen of dat ze het zelf uit gaat vinden.
Nogmaals de vraag: waarom die brief? en ben je van plan die te sturen naar hem? zo ja niet doen!

Bewaar hem voor je zelf zodat je er wat aan hebt. Maar stuur hem niet naar hem, uit is uit.

Laat het los ( voor de 10e keer vandaag ).

Weet je bloem het is net alsof we allemaal tegen de muur aan praten met je. Dat gevoel heb ik tenminste.
quote:bloem55 schreef op 26 juni 2011 @ 16:57:

Het komt wel aan, maar steeds heb ik het gevoel als ik hem spreek dat hij er open voor is, en dat ik het kan zeggen.

Open voor wat?

Want het zijn in mijn ogen gewoon beleefdheids smsjes die jullie sturen...

En je kan het zeggen..nou fijn, wat wordt het er precies beter op voor jou dan/

Als je hem kan zeggen dat je hem mist?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:rogue_25 schreef op 26 juni 2011 @ 17:02:

Weet je bloem het is net alsof we allemaal tegen de muur aan praten met je. Char, zou het aan de naam liggen?
Ik denk het wel Sum. Maar ik ga er dit keer geen 180 pagina's aan besteden hoor.
Iedereen bedoeld het goed bloem! Maar je moet het niet doen.. Nadat het bij mij is uitgegaan heb ik alleen gesmst dat ik veilig thuis was gekomen omdat hij daar naar vroeg. Ik was namelijk over mijn toeren toen ik het huis verliet. Hij stond erop dat hij mij naar huis zou brengen maar dan maakt het afscheid als ik dan weer bij mij thuis was nog moeilijker!

En oja zijn moeder heeft mij nog een paar keer gebeld de afgelopen weken. Voorderest heeft hij niets meer van mij vernomen. En dat doen we uit respect voor de ander, als je er over heen bent ; kun je vast normaal met elkaar omgaan. Maar waarom nu jezelf kwellen als je weet dat je dat niet wilt en anders in die sferen rond blijft hangen.

Natuurlijk blijft hij beleefd naar je, hij haat je niet. Maar als je de slachtoffer gaat uithangen is het moeilijk voor de andere partij en zal hij sneller niet antwoorden ; wat jou dan weer pijn doet.. Maar hij weet niet wat hij ermee aan moet. Jouw leuke/lieve exvriendje kan jou niet helpen met het verwerken ervan! Schrijf die brief en stuur het op als je dat graag wilt! Daarna moet je echt uit het het zicht blijven voor jezelf.. Hij heeft vast ook het beste met je voor en daarom doet hij beleefd of stuurt hij niets!

Maar nog een vraag die ik al had gesteld ; hebben jullie vandaag alweer meer gesmst? En hoe weet je dat zo zeker dat hij het steeds leest via Whatsapp?
Ik luister, maar nogmaals: ik heb echt geen hoop hoor! Die brief stuur ik niet om hem terug te krijgen, maar om voor de laatste keer te zeggen hoe geweldig de tijd samen was en hem nog iets uit te leggen. Echt niet om hem terug te winnen, want ik weet dat hij mij niet meer wil! En het word ook niet beter als ik zeg dat ik hem mis, weet ik wel. Maar ik wil maar aanleiding zoeken om hem te spreken. Ergens wil ik nog graag dat hij ooit bij me terug komt, ik mis gewoon de persoon naast en voor mij.
Bloem, doe lekker wat jezelf wil. Al snap ik het hele brief gebeuren niet. Hij weet toch dat jullie het leuk hebben gehad? Hij was er notabene zelf bij.
precies mijn idee Char.
Ik had niet anders verwacht summie schatteboutje
Het is niet zo gek dat je dat hoopt. Je hebt het fijn gehad en zou dat graag weer zo hebben! Alleen is dat nu even niet reeel, je moet zelf weer lekker in je vel zitten voordat je weer gelukkig met iemand samen kan zijn!
Ja, maar Bloem, hou nou eens op met je te richten op hem. Waarom zou je hem nou nog iets uit willen leggen? Waarom zou je hem nou willen zeggen hoe geweldig de relatie voor jou was?

Schrijf de brief voor jezelf, zodat je het kan afsluiten. De brief daadwerkelijk opsturen helpt je verder echt niet, het maakt het juist moeilijker omdat je nog steeds je aandacht op hem richt. En (onbewust) ga je toch denken aan hoe hij erop reageert en of je nog iets van hem gaat horen.

(oh, en ps: ja, ik weet waar ik het over heb, ik heb de eerste keer die brief wél gestuurd. Wow, wat heb ik daar nu een spijt van als ik daarop terug kijk!)
Hmm oke ik ga nog even nadenken over de brief sturen, soms denk ik ook dat het niet nodig is en een beetje overdreven. Sorry fashiongirl dan heb ik je vraag misschien niet gezien! Ik noem het altijd smsen maar we sturen alleen maar iets op whatsapp. Als er 1 vinkje staat dan heeft die hem ontvangen, en als er 2 staan heeft die het ook gelezen. Dat werkte altijd wel goed bij ons. We hebben vanmiddag even berichtjes gestuurd maar dat was niks bijzonders. Lief dat de moeder van je ex je soms belt!
Bloem, ik zeg het gewoon nog een keer. Door te blijven sms'en kom je niet los van hem. Nou weet ik wel dat jij dat ook niet wil anders zou je niet blijven sms'en. Hopelijk heeft iemand anders iets aan deze boodschap.
Maar Chardonny, het is nu iets meer als twee weken uit. En ik heb maar 2 dagen paar smsjes gestuurd, en ik begon er zelf niet eens mee. Ik sms hem niet uit mezelf want ik weet dat hij dat niet wil. En dan kom ik nooit los van hem. Ik denk nog vaak aan de leuke tijden samen, maar ook met een gedachte dat ik ooit die leuke tijden met een ander meemaak
Maar je sms't hem wel. Zeg gewoon dat hij je met rust moet laten. Hij wil toch niet verder met je? Dus flikker op met je sms'jes. Sms een ander maar. Maar goed, dat zou ik dus zeggen.
Hij wil niet dat jij hem sms't maar hij sms't jou wel? Zie je nou niet hoe belachelijk dat is?
Lieve schat! Bij Whatsapp is het niet zo dat als er 2 vinkjes staat dat je het dan gelezen hebt. Het is dat de andere tel aan staat en als er een vinkje staat komen ze waarschijnlijk niet aan!
En nena waarom heb je spijt dat je de brief gestuurd hebt? Stonden er belangrijke dingen in?
'We hebben vanmiddag even berichtjes gestuurd maar dat was niks bijzonders'

Word je daar gelukkiger van.. Het gaat vast over koetjes en kalfjes? Of is het sirieus business? Ik wil echt niet dat je nog meer pijn krijgt meid! Dit kan je echt alleen doen als je er overheen bent en qua liefde weinig tot niets voelt! En doe je dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven